Prietenii-bijuteriile mele



Azi am avut o zi minunata...minunata prin faptul ca am petrecut-o printre prieteni. Nu pot decat sa-i multumesc Celui de Sus pentru faptul ca sunt sanatoasa si ca ma pot bucura de viata din plin. Uneori chiar simt ca totul nu e asa gri cum ma gandeam. Sunt unele momente care te fac sa iti schimbi dispozitia complet si sa te lasi purtat de val. Sunt recunoascatoare pentru momentele astea speciale si pentru faptul ca exista oameni alaturi de care pot fi eu, oameni care ma considera de-a lor, o parte din ei. Pentru asta mai ales, fiecare om bun din viata mea are o parte din mine, fara de care nu as putea fi un intreg. Eu tind sa cred ca un om este format din mai multe bucatele, acele bucatele de suflet sunt de fapt toate persoanele ce conteaza si aduc valoare si bucurie omului, intregului. Daca una dintre acele particele se sfarama, ramane un loc gol iar intregul are de suferit pentru ca nu mai este total implinit. Si acea gaura mult timp nu mai poate fi umpluta cu nimeni si nici nu se cicatrizeaza prea repede, chiar daca alte particele ar vrea sa-i ia locul. Omul, stapanul, are de suferit, nu mai lasa pe nimeni inauntru pentru mult timp, pana nu ajunge sa se convinga de sinceritatea si devotamentul celui ce l-ar putea face din nou intreg. Dar chiar si asa, odata reimplinit, nu poate sa considere noul venit ca pe cel ce l-a parasit, pentru ca fiecare particica are rolul ei. Fiecare aduce cate ceva bun omului, este ceea ce are nevoie, dar nu este ceea ce a fost si nici nu va fi, in schimb va deveni ceva valoros cu timpul, poate mai valoros decat ceea ce avea sa fie vreodata acea bucatica ce s-a sfaramat.

Comentarii