NU si DA. Nu exista comme ci comme ça!



De ce NU am nevoie?

Nu am nevoie de tarie sa pot fi eu.
Nu am nevoie de complimente "de ocazie" pentru a ma simti feminina.
Nu am nevoie de un barbat care sa zica ce crede de fapt despre mine doar cand este inconjurat de altii sau cand a luat ceva la bord.
Nu am nevoie de unul sau altul pentru a fi fericita. Am nevoie doar de TINE. Cu adevarat aici.
Nu am nevoie de linguseli, am nevoie de pareri sincere.
Nu am nevoie de oameni care sa ma judece ca nu ii caut.
Nu am nevoie de pareri cum ca ar trebui sa fac aia sau ailalta. Stiu mai bine ce sa fac si cand anume.
Nu am nevoie de dragoste de-o noapte. Am nevoie de dragoste de-o viata.
Nu am nevoie sa fiu cea mai buna prietena a cuiva, pentru ca nu mai cred in asta. E suficient sa simt eu asta in inima si ma voi comporta ca atare.
Nu mai cereti de la mine sa fiu prezenta, daca nu simt asta atunci!
Nu mai credeti ca stiti atatea despre mine, cand nici macar nu va faceti timp sa ma ascultati cu adevarat ...
Nu ma mai judecati pentru alegerile mele de viata. Sunt ale mele si sunt, probabil, fericita cu ele.
Nu incercati sa imi daramati hotararea de moment si sa o transformati in slabiciune mai tarziu.
Nu am nevoie de cateva clipe de placere, cand de fapt vreau sa simt placerea vietii mereu, in orice imprejurare.
Nu ma mai doriti aproape pentru ca asa vi se pare bine pe moment, doriti-ma aproape in inima de fiecare data, daca sunt intr-adevar importanta.

Care sunt acei DA pentru MINE?

Da, am nevoie de iubire - sunt OM.
Da, am nevoie de prieteni adevarati si sinceri in viata mea. Daca va simtiti, dati un semn.
Da, am complexe si nu sunt perfecta, dar stiu ca sunt UNICA, oricum, la fel ca voi toti.
Da, imi doresc sa mi se spuna in fata lucrurile, ca sa pot raspunde la fel.
Da, poate nu e totul bine acum in viata, dar cu fiecare zi ce trece, por indrepta asta.
Da, ma simt bine la inceput intr-un loc si sunt recunoscatoare pentru sansa, dar daca, cu timpul, simt ca nu mi se mai potriveste, nu voi ramane.
Da, sunt dispusa sa trec mai departe si sa incerc alte lucruri alaturi de oameni importanti, daca mi se ofera ocazia.
Da, poate am avut un trecut, insa ceea ce conteaza acum este prezentul si felul in care vreau sa il traiesc.
Da, am nevoie de apreciere in viata, dar pentru persoana
mea ca intreg, si nu doar fizic sau emotional.
Da, imi place sa fiu rasfatata si sa mi se acorde atentie, insa nu vreau sa "sara nimeni calul" pentru a obtine ceva de la mine. Si in nici intr-un caz persoana nepotrivita.
Da, am nevoie de un simplu S pentru a fi eu, asa cum ma stie ...

Da ... si ... Nu

Comentarii

  1. Imi place ca ai curaj sa spui ceea ce spui. Nu multi au taria de a spune asta, ma numar si eu printre ei ... Semnat: inadaptatul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi de apreciere. Asa incerc sa ma afisez eu, fix cu toate ale mele idei ...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu