E iarăși aici



#toamna 


Liniște, leneveală, toamnă ... e iarăși aici. Cu soare blând și cald, cu miros de mere coapte și frunze ruginite. Cu adieri ușoare de vânt și cu dulceață de mure. Mi-a fost și nu mi-a fost dor de ea.

Am mers acasă vara și m-am întors aici cu toamna pe umeri. Deja nu mai văd pantaloni scurți, rochițe vaporoase și sandale lejere. Seara se lasă răcoarea și ai nevoie de un cardigan sau de un pulover pentru a te plimba în voie.

Ba mai mult, și picăturile de ploaie se înmulțesc și doar o umbrelă cu print te mai poate înveseli în aceste momente. Îmi pare rău de vară că era anotimpul meu și doar al meu. Însă, voi îndrăgi și toamna la fel de mult dacă mă va înveli cu raze de soare răzlețe și cu zile senine.

#toamna 


Mă simt ca în prima zi de școală, liceu sau facultate. Nu îmi vine să cred că a trecut vacanța mare și că a venit toamna cu ale ei rosturi. Deși nu mai sunt la vârsta aceea, simt o melancolie specifică sezonului.

Sentimentele se îmbogățesc, amintirile mă năpădesc și dorul își face din nou loc în inimă. Mă simt mai ușor de impresionat, mai nostalgică și mai simplu de întristat. Nu e ceea ce îmi doream. Din nou mă întreb de rostul meu aici, de ceea ce simt și de ceea ce ar trebui să fac.

E iarăși aici și nu mă pot abține să nu mă întreb de ce nu poate fi vară pentru o eternitate. Vară cu prieteni buni și dragi, vară caldă cu mare și soare, vară cu bronz și cireșe, cu cărți vechi și plimbări lungi.

#toamna 


Oare și tu simți la fel în această perioadă? Nu ai vrea să fie altceva, să te bucuri de alte lucruri și să nu trebuiască să te gândești serios la viață?

Comentarii