Mi-as fi dorit o sora. Sa fie perechea mea in rele, sa ne dam sfaturi reciproc, sa ne certam de la haine


#soramea

Bonjour!

Astazi ma simt un pic melancolica. Poate pentru ca e toamna, poate pentru ca ploua si e vreme mohorata. Poate pentru ca am nevoie de cineva care sa fie din acelasi sange ca mine si care sa ma cunoasca asa cum ma cunosc eu. 

Mi-as fi dorit o sora. Imi doresc, inca, o sora. Mai mica, mai mare. Nu conteaza!

O sora care sa fie perechea mea in rele, sa ne dam sfaturi reciproc, sa ne certam de la haine.

O sora este mai mult decat o prietena. Nu vreau sa ranesc pe nimeni, dar toata lumea stie ca cea mai buna prietena a unei fete este insasi sora acesteia. Sau mama acesteia, dar asta este o alta poveste.

As fi vrut sa am o sora buna care sa ma indrume in viata, la care sa pot apela atunci cand nimic nu m-ar mai fi inseninat. Este prea mare inima mea pentru a ramane doar la mine in piept. As fi avut nevoie de o sora cu care s-o impartasesc.

O sora blanda, inteleapta si dulce - care sa ma sune si pe care sa o sun atunci cand as fi avut nevoie. O sora in bratele careia sa plang si sa povestesc intruna despre ce am facut, ce mi-as dori si despre cum as vrea sa arate viitorul.

Sora mea ar fi fost mult mai carismatica decat mine. Ar fi avut tupeu si si-ar fi descoperit talentul inca din copilarie. O sora cu o gandire matura, dar in acelasi timp o faptura dulce care sa ma inteleaga si alaturi de care nici sa nu trebuiasca sa vorbesc, doar pentru a ma intelege sau a ma simti bine.

Oh, sora mea nenascuta, tare as fi vrut sa fii aici pe Pamant langa mine. Sa te stiu pe lume si sa te pot suna si la 2 dimineata doar pentru ca as vrea sa-ti povestesc cel mai nebun vis al meu. As fi avut nevoie de tine, pentru ca desi am doi frati minunati si pe care ii iubesc, eu tot as fi ales sa ma cert cu tine, mai degraba. Tu m-ai fi inteles dintr-o privire, dintr-un cuvant si m-ai fi incurajat de fiecare data cand as fi avut nevoie. 

As fi avut  nevoie de cineva mai puternic decat mine care sa ma ajute sa inteleg viata si sa razbesc prin ea, atunci cand as fi avut temeri. Tu ai fi fost razboinica mea, prietena mea din acelasi sange cu mine, protectoarea mea si sfatuitoarea mea. Tu ai fi fost mai tare in locul meu atunci cand s-ar fi intamplat ceva acasa. Tu ai fi luat initiativa atunci cand ar fi trebuit facut ceva cat mai curand, ca sa fie bine pentru toata lumea.

As fi lasat o parte din povara pe umerii tai, ca sa ma simt mai usoara si mai vioaie. Tu mi-ai fi zis daca este mai bine asa sau altfel. De la tine as fi primit sfaturile cele mai pretioase, in afara de mama, si as fi tinut poate cont de ele, cu o usoara urma de indaratnicie.


#soramea


Asta daca ai fi fost mai mare decat mine.

Daca ai fi fost mai mica decat mine, atunci s-ar fi intamplat poate invers. Sau cine stie? Oricum ne-am fi inteles de minune printre picaturi de ploaie(lacrimi), furtuni(certuri) sau curcubeie(zambete si rasete). Poate as fi fost cea matura si inteleapta, poate ai fi fost cea copilaroasa si inocenta.

Poate as fi fost mai putin sigura pe mine si tu un model de urmat. Sau viceversa. 

Mi-as fi dorit sa existi, sa te fi cunoscut si sa ma pot numi sora ta. Ai fi fost indragita in familie si alintata, pana la un punct. Dupa care ti-ai fi dorit libertate si o alta lume in care sa traiesti. Am fi tinut legatura, ne-am fi vazut des si am fi povestit in parc la un capuccino. Ne-am fi sharuit hainele si am fi facut scandaluri monstru din cauza asta. Dar ne-am fi si inteles, consultat si facut poze cu care mai apoi ne-am fi laudat la prieteni.

Tu ai fi fost motivul pentru care n-as mai fi pus la suflet rautatile altora, de la scoala, de la munca, din afara. Tu ai fi fost un stalp de sustinere al meu, al familiei si poate m-ai fi invatat sa nu mai pun la suflet. 

Tare mi-as dori sa te fi cunoscut, pentru ca as avea nevoie de tine. Dar poate, chiar daca nu ai aparut in lumea asta, inca existi pe undeva, ma sustii si ma ajuti zi de zi sa fiu eu si sa fiu cea mai buna varianta a mea. Multumesc!



#soramea


Mi-au povestit de atatea ori prietenele, prietenii, rudele si colegele despre cat este de minunat sa ai o sora undeva in lume. Aproape de tine, acasa, sau undeva acolo. Mi-au povestit lucruri amuzante, fascinante si in acelasi timp emotionante. Mi-au povestit despre cat de mandre si mandri sunt de surorile lor, dar parca nici nu e nevoie de asta. Imi dau seama atat de clar ca poate cea mai buna parte a ta este o sora, un suflet care sa te stie la fel de bine pe cat te stii tu.

Asadar, draga cititoare sau drag cititor, ai grija ca sora ta sa stie cat de mult o pretuiesti si cat de recunoscator esti ca este in viata ta. Poate ca nu este asa cum iti imaginezi tot timpul, dar acele momente unice pe care ti le petreci cu sora ta sunt perfecte. La superlativ!

Fratii mei, va iubesc si sunt tare bucuroasa ca faceti parte din familie. Stiu ca si voi tineti la mine si exprimati asta doar prin simple cuvinte sau fapte, dar cum ar fi fost sa fim doua "nebune" cu care sa fi trebuit sa va traiti copilaria? :)))



Bissous :*:*:*


Comentarii

  1. Draga Oana,

    nici nu stii cat de mult m-a facut acest articol al tau sa realizez ce inseamna sora mea pentru mine. Iti multumesc pentru asta!

    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te-a emotionat, Ioana! Cred ca relatia dintre tine si sora ta este una minunata si speciala :*

      Ștergere
  2. Off...cat mi-as fi dorit si eu o sora,mai mica sau mai mare...sa nu ma mai simt singura :( Dar Dumnezeu stie de ce nu mi-a daruit o surioara,desi acesta inca este cel mai mare vis al meu. Desi sunt foooooarte putin sanse sa am una. Sper...poate peste ani sa apara in viata mea o persoana care imi va fi mai mult decat o prietena si nu o sa ma mai simt singura...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca nu ai o sora. Nu am nici eu surori, dar am frati, si cel putin sunt bucuroasa ca ii am pe ei. In schimb, am doua prietene foarte bune care imi sunt ca doua surori. Asa sper si pentru tine: sa gasesti o prietena buna pe care sa ti-o transformi in sora de suflet. :) Curaj! >:D<

      Ștergere
    2. Sper din tot sufletul ca in timp sa am pe cineva care sa imi fie ca o sora... Multumesc pentru incurajare

      Ștergere

Trimiteți un comentariu