O idee "altfel" pentru o eventuala petrecere de nunta. Indiciu: implica lampioane chinezesti si leduri colorate


#pexels.com

Buna!

Daca m-ai citit pana acum sau daca ma cunosti personal destul de bine, atunci cred ca stii ce parere am eu despre nunta. Bine, nu despre nunta in sine, ci despre petrecerea de dupa semnarea actelor, mai exact.

Binenteles ca imi doresc sa trec pe la primarie si pe la biserica pentru a legaliza totul, pentru a fi chit cu comunitatea in care traim, dar si in comunitatea Lui Dumnezeu.


#pexels.com


Deci, nu vreau petrecere de nunta, dar daca ar fi totusi sa fac asa ceva, as alege sa ne intalnim doar cu nasii, prietenii apropiati si familia fiecaruia. Atat! Dar totusi, chiar si inainte sa am aceasta parere despre bairamul de la nunta, tot ceva restrans, intim si dragut imi doream.


#pexels.com


Asadar, iti pot spune pe mare asa despre cum as vedea eu reuniunea cu cei dragi de dupa ce vom deveni Mr. Si Ms. Right pentru toata lumea.

Mi-as dori sa ne intalnim cu totii intr-un parc sau o padure magnifica, unde sa fie instalat un cort subtil luminat de niste leduri colorate sau cu lumina calda galbena si niste lampioane colorate - in genul celor chinezesti de hartie.


#pexels.com


Deja am dat si de un loc din care am putea achizitiona ceea ce am avea nevoie in materie de lumini: site-ul Ledia.ro. Sectiunea in care am gasit la o simpla rostogolire de ochi pe site proiectoare LED are aceeasi denumire ca produsele iar benzi LED in diferite modele, straluciri si culori am aflat in categoria Banda LED.


#bandaled


Poti arunca un ochi peste aceste link-uri care te vor duce direct la produsele in care magazinul Ledia este specializat: diverse accesorii cu LED.

Imediat ce am vazut luminitele si benzile colorate cu LED, am zis ca ar arata tare bine la petrecerea de nunta de la cort. Sunt classy, lumineaza discret si transforma cu totul atmosfera intr-una intima si familiala.


#pexels.com


Ceea ce mi-a placut mai mult in sectiunea Banda LED este banda digitala. Se mai numeste magic led sau dream led, exact asa cum imi doresc sa fie si acea reuniune placuta de la nunta mea de vis. Accesoriile si controlerele cu care se pun in functiune aceste benzi luminoase se gasesc si ele pe site si vin impreuna cu instructiuni usoare si cu o garantie de 2 ani, ca de altfel toate produsele de la magazinul Ledia.


#magicled


Nu-i fain ca in afara de nunta ta, poti sa mai folosesti aceste leduri si la alte evenimente? Le poti folosi chiar tu la petreceri, picnicuri de seara, petreceri de copii sau pentru a-ti lumina exteriorul casei in perioada sarbatorilor de iarna. La fel de bine le poti imprumuta cuiva care are nevoie de asa ceva sau le poti folosi pentru diferite sedinte foto, mai ales daca esti si fotograf.

Eu zic ca aceasta este o idee altfel - de a folosi benzi cu led la petrecere, dar si proiectoare luminoase care sa indice invitatilor tai intrarea in cort catre mese si ringul de dans sau aleea pe care se poate circula, se pot face poze si asa mai departe.


#pexels.com


Daca ar fi sa organizez vreodata un astfel de eveniment care sa imi aduca mie fericire, cat si invitatilor mei, as alege cu siguranta leduri si lampioane chinezesti, ghirlande de hartie sau flori naturale. Insa, binenteles, imbinate in asa fel incat sa nu iasa un kitsch si sa creeze armonie si o ambianta placuta.

Iti las si un link aici cu o comparatie intre mai multe tipuri de benzi LED, pentru a vedea exact cum arata acestea si ce gen iti place mai mult.

Sper ca te-am inspirat cu alegerea mea. Mie imi place nespus ideea si astept ca undeva, pe viitor, sa o pun si in aplicare, ca tot mi-am gasit aliatul :))


Bissous :*:*:*

Comentarii