Un weekend cald de toamna necesita un outfit pe masura. Sacoul rosu - punctul de atractie


Tinuta de toamna vazuta din fata. 


Bonjour!

Nu am mai scris eu d-astea pana acum, dar cum imi place mult sa experimentez din punct de vedere vestimentar, am decis sa iti prezint un pic o tinuta pentru toamna asta. Eu zic ca are si aer frantuzesc, si nu numai pentru ca am purtat-o in Franta. 

Alegerea nu este intamplatoare, deoarece a fost gandita special pentru duminica ce a trecut, atunci cand am facut o mica vizita in Besançon, un oras ceva mai mare decat locul in care stau aici in Franta. 

Iti voi lasa cateva poze. Nu te gandi ca sunt facute ca pentru o sedinta foto profesionala, deoarece nu am avut la indemana instrumentele necesare si o camera pe masura. Toate sunt preluate cu ajutorul unui smartphone, de aceea calitatea poate ca nu este atat de buna. 

Pentru ca un weekend cald de toamna necesita un outfit pe masura si pentru ca imi place culoarea rosu enorm, am ales sa asociez un sacou in aceasta culoare puternica la o rochita lunga cu flori, peste genunchi. Pe langa aceste doua piese, am zis ca merge o pereche de dresuri negre subtiri impreuna cu botine maro-kaki si un plic maro vintage, de piele

O pereche de cercei simpli, rotunzi, gri perlat, si inelul de logodna au accesorizat elegant tinuta, fara a incarca si fara a parea stridenta. 

Enjoy!


In poza asta se remarca cel mai bine culoarea sacoului oversized si modelul rochitei peste genunchi.


Tinuta vazuta din spate. Culoarea sacoului poate parea inspre un burgundy dar de fapt este un rosu mai inchis.
Pentru o zi de sfarsit de septembrie a fost chiar cald iar sacoul de la Only a fost ca o pata de culoare binevenita.


Fara selfie nu eram eu.



Poza asta am incarcat-o si pe Instagram pentru ca mi-a placut mult. Aici se observa cel mai bine structura si modelul sacoului.
Cu domnul Victor Hugo, care este nascut in Besançon, Franta. O adevarata onoare. Aici se observa oarecum mai bine botinele de piele intoarsa pe care le purtam. 
Si aici culoarea sacoului Only se remarca, de altfel si plicul maro de piele pe care il port adesea in tinute ladylike. 
Rochita cu model floral, gri cu negru , este singura mea astfel de piesa vestimentara cu o lungime de genul.




Pe stradutele centrului vechi din Besançon.


Esplanade des Droits de l'Homme, Besançon.

Pentru mine, este mereu placut si o adevarata provocare cand vine vorba despre a iesi in oras, intr-o vizita, plimbare sau cu prietenii. Imi aleg piesele de imbracaminte dupa starea de spirit, dupa vremea de afara si, desigur, dupa motivul pentru care ies din casa. Asta, fara a mai spune prea multe despre faptul ca mereu imi compun tinutele astfel incat sa se aseze bine pe mine, sa imi flateze statura si silueta si sa ma simt bine in hainele alese.

Daca iti place, poti da un share sau poti comenta mai jos!


Bissous :*:*:*

Comentarii