Ce e mai bun pentru par?!


#pexels.com


Bonjour!

Este o chestie care ma indispune foarte mult acum ca a venit toamna. Este vorba despre caderea parului. E atat de trist sa vad ca la fiecare spalare si pieptanare cateva suvite bune de par raman in perie. De ce nu ar putea ca tot parul sa ramana in cap, acolo unde ii este locul? :))

Noi, femeile, avem o foarte mare problema legata de pletele noastre. Daca sunt lungi, le vrem mai scurte, daca nu sunt suficient de lungi, le vrem si mai lungi - gen Ileana Cosanzeana, iar daca sunt scurte, in tunsori pixie, ne este dor de parul lung care arata atat de romantic si poate fi aranjat in n feluri.

Dar cea mai proasta parte legata de firele de par, este ca acestea mai si cad. De aceea, nici nu avem cum sa nu ne ingrozim ca intr-o zi vom ramane chele :))


#pexels.com



  • O cauza destul de frecventa a caderii parului este momentul cand se intalnesc firele de par proaspat crescute cu firele de par care se incapataneaza sa mai creasca si care, probabil, sunt fragile si casante. De aceea, nu este deloc favorabil parului sa se dezvolte si sa isi imbogateasca consistenta, cand noi, din incapatanare, nu ii mai luam varfurile si nici nu avem grija de firele arse sau degradate.


  • O alta cauza a caderii parului este sosirea toamnei. Da, vei rade si vei spune ca sunt nebuna! :)) Dar, este adevarat ca acest anotimp nu este deloc prielnic pentru podoaba noastra capilara. Nu stiu exact care este explicatia de data asta, dar eu in fiecare toamna ma confrunt cu o cadere masiva a parului, care ma face sa imi doresc sa ma tund. 

Insa, nu vei obtine grandoare si volum fara a te ingriji un pic de ceea ce ti-a dat natura. Daca pana acum nu eram deloc adepta ingrijirii parului cu produse naturiste sau cu inghititul de pastile bune pentru par si unghii, acum mi-am schimbat un pic credintele. 

Faza este ca de intinerit nu mai intineresc si trebuie sa incep sa am un pic grija de ceea ce ma reprezinta pana nu voi pierde totul inainte de vreme. Nu zic, exista oricand varianta unei tunsori mai scurte sau a purtarii de peruci din par natural, dar cam nici una dintre acestea nu ma incanta prea tare in momentul de fata. 


#pexels.com


De aceea, am ales de la o vreme sa imi fac masti de par cu ingrediente naturale si bogate in vitamine, care sa ajute la reconstructia firului de par si la intarirea acestuia. 

Asadar, acum nu exista data in care sa merg in magazin sau la naturist cand sa nu caut ceva care poate fi un ingredient bun intr-o masca de par esentiala. Nu imi cumpar masti gata facute de la branduri care mai de care si nu imi iau nici macar sampoane care promit marea cu sarea, chiar daca sunt reprezentant la Avon si am cunostinte si la Oriflame sau Yves Rocher. 

Nu, aleg de fiecare data uleiuri esentiale si vitamine la sticluta care sa poata fi imbinate intr-o masca extraordinara de par. Uleiul de ricin, vitamina A si vitamina E, galbenusul de ou, dar mai ales uleiul de argan proaspat achizitionat(si destul de scump) ma ajuta sa imi pun in ordine sanatatea parului si sa am grija de el in mod natural. 

Am, de asemenea, si ulei de migdale care ajuta in aceeasi masura firul de par, pentru ca are in compozitie diferite vitamine si minerale esentiale. 

#pexels.com


Toate aceste uleiuri si esente pentru podoaba capilara fac urmatoarele lucruri atunci cand sunt folosite in tratamente pentru par sau aplicate individual:

- ajuta la controlul caderii parului; intareste foliculii si sustine sanatatea acestora

- stimuleaza cresterea parului, rezistent si lung, asa cum ti-ai dorit intotdeauna

- ofera o stralucire minunata parului, facandu-l matasos si curat

- este bun si pentru descurcarea parului, dar mai ales pentru hranirea si stoparea electrizarii la temperaturi reci sau la contactul cu diverse materiale


Acum, spune-mi si tu daca simti acelasi lucru legat de parul tau in momentul sosirii toamnei? 
Tu ce secrete de intarire a parului si de crestere folosesti? 


Bissous :*:*:*



Comentarii

  1. Iep. Si eu am aceeasi problema. Din nefericire, se impleteste fantastic cu alta problema, lipsa timpului. Asa ca singura solutie e sa astept urmatorul anotimp :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu