Eu imi incep ziua cu o cafea neagra de la Organo Gold. Dar am incercat si cafe latte sau ciocolata calda de la ei



#organogold


Bonjour!


Demult voiam sa iti zic despre asta, dar vazand atat de multe critici si comentarii de tot felul pe net, m-am gandit sa nu ma bag si eu in acest schimb de replici.

Este vorba despre cafeaua si produsele de la Organo Gold. 

Stii ce, am decis pana la urma sa iti zic totusi. Si, ideea este ca eu nu doresc sa spal pe nimeni pe creier sau sa influentez in a vedea in roz aceasta companie, de ceva timp lansata si in Romania.

Nu, eu doresc doar sa iti spun de produsele misto pe care le comercializeaza - cele pe care le-am testat eu.

Nu fac reclama sau ceva, doar imi expun un punct de vedere cu privire la cafeaua pe care am descoperit-o prin intermediul fratelui meu Stefan.

Poate stii, poate nu, compania Organo Gold a fost infiintata in 2008, in Canada mai exact. A crescut si s-a extins, din cate am aflat, in peste 40 de tari. Dar atat! Daca vrei sa afli mai multe, intra pe net si cauta informatii despre acest subiect. 

La inceput, cand Stefan mi-a zis despre afacerea Organo, nu i-am dat importanta. Am zis ca este doar o faza a lui. Dar, intre timp a devenit mai mult de atat. A devenit pasiunea lui si vorbeste cu indarjire despre asta. La fel ca si despre produsele Organo, pe care am avut si eu ocazia sa le testez, chiar acasa in Romania. De atunci, am luat la mine si in Franta.

Cafe latte


Nu mi-am cumparat eu un pachet de cafea, daramite tot setul de produse, care de altfel ajunge la multe lire, dar datorita lui Stefan am putut sa gust cateva sortimente de cafea si derivate din cafea ce le avea la el, ca un adevarat reprezentant ce este.

Acum, nu pot sa iti zic decat faptul ca imi incep ziua cu o cafea neagra de la Organo Gold. Cu un cub de zahar si cu lapte, nu altfel. Pentru ca simpla mi se pare prea tare si eu nu sunt obisnuita cu cafeaua pura, neagra. 



Cafeaua neagra de la Organo 


Iti mai zic ca toate produsele astea au un ingredient in comun: Ganoderma Lucidum(o ciuperca folosita inca din timpuri stravechi in prealabil in Asia). Aici poti afla mai multe despre ea. Ingredient comun si aparte pentru aceasta gama, dar de altfel este un compus care se regaseste si in alte produse pe care le stii si tu: cafea, ceai, spirulina, ciocolata calda, chiar si supa sau diferite capsule de vitamine.

Inainte de cafeaua neagra de la Organo, am mai incercat si cafe latte-ul, ciocolata calda si cafe mocha, tot de la ei. Gustul este bun la toate produsele. Eu le-am facut atat cu apa, cat si cu lapte. Sincer, le prefer cu lapte cald sau rece pentru ca astfel au o aroma deosebita. Si pentru ca eu nu sunt de altfel o mare bautoare de cafea :))


Ciocolata calda si cafeaua neagra cu Ganoderma Lucidum


Ar mai avea si ceaiuri, alte vitamine si suplimente alimentare, care fac acelasi lucru pentru organism: ii cresc imunitatea si dau energie.

Mie chiar imi plac aceste produse si nu m-as da in laturi din a mai incerca si altceva. Dar am o singura mare problema. Pretul mi se pare unul destul de mare la nivel de Romania, si nu numai.

Ei bine, tu ce zici de produsele Organo Gold? Ai incercat, ai vrea sa incerci, ai vrea sa treci si mai departe de la simpla faza de consumator? Sincer!


Bissous :*:*:*

Comentarii