Inchirieri auto multipurpose

Buna!

De data asta am sa-ti povestesc despre cat de trebuincioase sunt firmele de inchirieri auto, pe care multi dintre noi nu le bagam in seama. Stii ce, nici eu nu am dat prea mare atentie existentei lor pana cand nu am nimerit intr-o situatie in care mi-a fost tare de folos un astfel de serviciu de masini de inchiriat.

Nu prea iti pasa de asemenea lucruri fie pentru ca nu ai permis de conducere, asadar nici nu ai prea avea cum sa obtii o masina de genul, fie pentru ca dispui de o masina personala si nici nu te gandesti ca o vei schimba vreodata pe una inchiriata cu ziua sau cu perioada.

Dar, ca si mine, poate ti-ai dat deja seama ca o firma de inchirieri auto poate fi salvarea ta, mai ales daca este a cu reputatia cea mai mare din oras. Si daca te mai uiti si pe site, pe pagina de Facebook sau la comentariile clientilor si dai de pareri de 5 stele, atunci alegi acea firma de masini de inchiriat drept salvarea ta.

Este drept, nu e ca si cum ai detine o masina personala pe care o poti folosi in orice moment si in orice situatie, ca mai apoi sa nu-ti para atat de rau daca ai avariat-o putin, dar in cazul in care nu dispui de asa ceva, este solutia cea mai buna. Si pe buna dreptate!

Deci, sa vezi. Era prin iunie-iulie cand a mea prietena s-a hotarat sa faca o vizita in Cluj ca sa vada mai bine de un master ce o interesa acolo. Se stie ca in Cluj-Napoca e mai misto, sunt mai multe internshipuri, oamenii sunt mai calzi si probabil ai o sansa mai mare sa si te angajezi de indata ce termini cu scoala.

Sursa: pexels.com

Asadar, m-a intrebat daca merg cu ea. Am zis da, normal, pentru ca asa puteam sa mai vizitez si orasul pe care nu prea l-am cutreierat, si pe langa asta imi doream sa merg si la populara Salina Turda de langa oras. Apoi ne-am intrebat cu ce mergem? Cu ocazia sau cu trenul?

Si nu am ales nici una dintre aceste moduri de transport. Ne-am gandit mai bine, si cum ea avea permis, eu pe jumatate, i-am propus sa inchiriem o masina din Cluj-Napoca, odata ajunse acolo cu un prieten ce avea treaba in zona.

Ea si-asa era tare nerabdatoare sa conduca din nou, ca nu mai pusese de ceva timp mana pe volan. Ne-am adunat intr-o seara si am cautat pe net sa vedem o firma de inchirieri masini in Cluj-Napoca la care sa apelam si sa ne facem treaba. Si am si gasit! Pe AMS Rent A Car ni s-a pus pata. Am sunat, am vorbit si am stabilit ce si cum.

Ajunse in Cluj ne-am cazat la un camin universitar ca era mai moca, apoi ne-am intalnit cu cel de la firma de masini de inchiriat si ne-a predat autoturismul dorit, de care ne-am bucurat doua zile pline. Iti zic ca am umblat prin Cluj si pe langa Cluj in aceste zile, de incep sa tin minte totul in caz ca voi reveni acolo cu cineva pe care ar trebui sa-l ghidez :))

Sursa: amsrentacar.ro

Prietena mea a vizitat facultatea ce o interesa, corpurile unde ar fi urmat cursurile in cazul in care si-ar fi depus dosarul aici, a vorbit la secretariat si a cunoscut deja cativa potentiali colegi. Per total, s-a declarat foarte multumita. Intre timp, eu am stat la un frappe in Piata Unirii si m-am bucurat de vreme si de vacanta.

Nu ne-am limitat doar la asta, ci am mers asa cum ne promisesem si la Salina Turda, Cheile Turzii si chiar la Castelul de la Bontida, unde anul asta a fost Electric Castle. Binenteles, pentru ca am avut masina, am mers si in cartierele mai indepartate ale orasului Cluj-Napoca: Manastur, Marasti, Intre Lacuri, Gruia, dar si in Tineretului. Iti dai seama ca masina aia inchiriata a fost ca o comoara pentru noi in acele doua zile pe care le-am petrecut acolo.

Sursa: google.ro

Totul s-a inchiriat fara peripetii "urate" si am returnat masina la sediu in stare de functionare :))
Este o experienta si asta de a alege un asemenea serviciu de inchirieri auto si nu ai de ce sa zici de bine sau de rau pana nu incerci chiar tu aceasta varianta.

Iti mai spun in ce cazuri m-am gandit eu ca ti-ar mai folosi o masina de la AMS Rent A Car de la biroul din Cluj sau din Bucuresti:

• Esti la o nunta si ai nevoie de un mijloc de transport. Daca nu doar pentru familia ta, poate sa fie si pentru alte persoane, de asemenea invitate la nunta respectiva, Orasul este mare si nu ai cum sa te deplasezi pe jos din punctul A in punctul B ca sa ajungi la timp si relaxat la biserica, la primarie sau la restaurant.
  • Cazul asta se aplica in mare cam la toate evenimentele in care exista o data, o ora de respectat si care se petrec departe de casa.
  • Te afli intr-unul dintre cele doua orase singur, cu prietenii ori cu familia si vrei sa vizitezi X, Y, Z, dar nu ai chef sa te plimbi cu metroul sau cu autobuzul. Plus ca poate vrei sa iesi din oras si sa te abati de la planul stabilit anterior. Inchirierea unei masini este o solutie ideala si aici.

Sursa: galerie personala

• Te afli pentru o perioada mai scurta de timp in tara, si nu ai actele platite sau masina inmatriculata, si nu are rost sa faci asta doar pentru doua saptamani, pentru ca tu oricum te duci inapoi si nimeni nu se va folosi de ea.
  • Nu ai o masina a ta si nici bani sa iti cumperi una deocamdata. Iar la munca mergi cu masina de la firma, ca ai nimerit un job bun. Deci, pentru micile placeri ale vietii poti alege cu nadejde sa te folosesti de serviciile de inchirieri masini sau de inchirieri microbuz.
  • Ai o masina, dar este mai de fete, neincapatoare si nici nu trage atat de tare. Sa zicem ca vrei sa faci un traseu cu mai multi prieteni, undeva prin munti, la mare, pe drumuri de tara din Romania. Masina ta sigur nu face fata si nimeni nu are un automobil in care sa incapeti atatia. Deci, mai bine inchiriezi un microbuz, de ala de 8+1, va bagati pe felie si ajungeti unde vreti in tara si in formula castigatoare.

Sursa: pexels.com

La asta m-am putut gandi eu acum, in afara de varianta experimentata de mine. Daca si tu consideri ca inchirierea unei masini este o inventie total binevenita in lumea moderna, nu ezita sa imi spui.