Daca ea si-a dus in service telefonul de cateva ori, eu de ce sa nu previn asta?

The cool way to be safe - deviza SmartProtection


Buna, prieteni!


Stiti si voi ca telefoanele mobile sunt o necesitate in ziua de azi si ca oricine are cel putin un asemenea dispozitiv. Dar,cu telefoanele astea moderne, smart, nu stii la ce sa te astepti. Nu ca nu ar fi calitative, dar sunt mult mai "pretioase" si daca le-ai zgariat sau le-ai crapat display-ul, te-ai cam ars. Tocmai pentru ca nu am dorit vreodata sa ajung intr-o asemenea situatie, intotdeauna mi-am luat folii de protectie care sa imi protejeze telefonul.

Dar ce sa-i faci cand afli ca in ziua de 18 noiembrie Smart Protection are reduceri si promotii misto la unul dintre cele mai dorite accesorii inovatoare pentru telefonul tau? Intri acolo si speri, ca poate poate vei prinde si tu ceva bun, asta daca nu se va bloca serverul de la atatia cumparatori nerabdatori. Nerabdatori sa ce?

Pe 18 noiembrie e Black Friday pe smartprotection.ro


Cum sa ce? Sa puna mana pe cea mai buna folie de protectie pentru modelul de smartphone avut. Stai ca nici nu ti-am zis ce este atat de special cu ziua de 18 noiembrie, dar cred ca te-ai prins deja. Site-ul Smart Protection ofera in aceasta zi de toamna, cu ocazia Black Friday bineinteles, multe reduceri importante tuturor posesorilor de telefoane care isi doresc sa le protejeze de zgarieturi si cazaturi. 

Sa iti spun de ce m-am decis ca in aceasta toamna, de Black Friday, sa profit pentru a-mi accesoriza si telefonul mobil cu produse de pe site-ul Smart Protection.

Am eu o cunostinta nu prea indemanatica si putin cam zurlie care a capatat de ceva vreme un iPhone. Adica l-a primit cadou vreau sa zic. Nu este un model dintre cele mai noi de iPhone, insa totusi este un dispozitiv de la Apple si este tare mandra de el. Dar sa vezi, cum ti-am zis ea este destul de zapacita si repezita(parca ma regasesc si eu putin aici), si normal ca avea sa faca o gafa de zile mari. Si-a scapat pe jos telefonul nou-nout inca din prima saptamana de cand l-a primit.

Aoleu, sa vezi jale pe ea si nervi. Dar nu prea avea de ce sa faca gura mare ca l-a dat singura pe jos, deci nu era vina altcuiva. Asta s-a intamplat in prima saptamana si a dus la zgarierea lateralelor telefonului ei drag si "scump". Sa iti mai spun ca pentru a-i inlocui ce era de inlocuit in service i-a luat mai mult de 200 de lei?

Clasic Smart Protection pentru iPhone


Oh, si asta nu e tot! 


Fatuca nu s-a invatat minte si din neatentie a reusit sa ii alunece din buzunar de data asta si sa ii crape destul de bine ecranul. Nu i-am mai zis ca este ca in cazul oglinzii. Cand o scapi si se crapa, urmeaza cativa ani buni de ghinion, ca si-asa era terifiata saraca!

Ei bine, a doua oara si fara noroc. L-a dus iarasi in service si a mai dat o caruta de bani pe reparatii. Dar stii ce concluzie am tras eu din aceasta intamplare?

Daca nu esti atent, o patesti, dar daca nu te inveti minte nici asa, a doua oara inseamna ca ai probleme. Adica din banii aia pe care i-a bagat de vreo doua ori in service-ul de reparatii de telefoane, putea sa isi ia cate accesorii de telefon voia, asta pentru protectia si asigurarea lui. Eu i-am zis ca un bumper bun din silicon si o folie mai rezistenta de protectie i-ar sade bine iPhone-ului ei nou, dar cine m-a bagat in seama?

Ea a zis ca ii strica imaginea de "finut" si ca nu se va mai observa ca-i iPhone. Doamne, ce ti-e si cu oamenii astia?

Morala este ca eu am avut de invatat din asta si ca mereu am grija sa imi protejez telefonul in fata cazaturilor si a socurilor. De aceea, pentru modelul meu de smartphone, am avut grija sa iau mereu cel putin o folie de protectie, o carcasa buna si eventual cu un model dragut sau o husa de tip carte, ce acopera atat partea din spate, cat si ecranul device-ului.

Iar pentru ca folia cea veche s-a cam zgariat si nu mai arata la fel de bine ca pana acum(adica este sesizabila uzura), am decis ca pana pe 18 noiembrie sa intru pe pagina de Facebook SmartProtection sa vad ce mai e nou iar in ziua respectiva, de Black Friday, sa intru pe site ca sa imi comand o folie de protectie Clasic Smart Protection. 

Pentru calitatile pe care le are(si le voi insira mai jos), pretul este unul foarte bun 


Iar daca ma gandesc ca mai vin si alte promotii in acea zi, atunci cu siguranta pot sa fac cadou ceva si cunostintei mele neindemanatice.


  1. Folia de protectie Clasic Smart Protection este un tip de produs premium, la fel de inteligent ca si smartphone-urile pe care le poate "imbraca".
  2. In nici un caz nu este doar o simpla folie clasica. Aceasta este compusa din 4 straturi speciale care impiedica zgarierea ecranului.
  3. Inca ceva, daca tu stii ca foliile obisnuite pe care le aplici telefonului lasa la vedere bulele de aer sau zgarieturile fine cauzate dispozitivului, afla ca folia aceasta "se vindeca" in timp, eliminand astfel de linii inestetice.
  4. Rezistenta foliei de protectie Clasic Smart Protection la socuri este dubla fata de cazul foliei clasice.
  5. Si chiar daca pana acum obisnuiai sa mergi la magazinul de accesorii sa ti se aplice folia odata achizitionata(ca si mine), acum poti face asta acasa fara griji, in cazul in care comanzi un astfel de produs de pe site-ul SmartProtection.ro.
  6. Vei primi un pachet ce contine folia Clasic Smart Protection, un spray special, o microfibra, cardul de instalare si instructiunile corespunzatoare. 

Eu am intrat pe site si am facut o mica cercetare iar pentru telefonul meu LG exista folia de care am nevoie. Nu mai ramane decat sa revin in ziua de 18 noiembrie, de Black Friday, pentru a o cumpara la un pret super. Si poate mai gasesc si altceva. Pe tine te sfatuiesc sa faci la fel, daca nu vrei sa ajungi in situatia prietenei mele zapacite, cu telefonul dus in service de doua ori si cu banii luati. :)



Sursa foto: smartprotection.ro



Comentarii