De Craciun, mereu acasa imi va fi inima



Craciunul, sarbatori de vis, zapada si Sfantul Nicolae … Revelionul, petrecerile de zile de nastere, chefurile din cabane sau din localurile pline ochi. Goana dupa cadouri se face deja resimtita, decoratiunile parca incep sa se prinda de caminele din toata tara, dar si brazii de Craciun sunt deja pe piata sau chiar impodobiti in living sau langa semineul ce arunca pale de lumina si caldura in toata casa. Insa, in acest an in loc de brazi naturali, voi alege brazi artificiali care sa impodobeasca minunat casa si sa ofere suport pentru cadourile ce vor aparea in noaptea de Ajun pentru toti cei dragi mie.

Luminite peste luminite aprinse in toata tara, fulgi de zapada cazuti razlet pe strazi si pe case, spiritul de bunatate si de magie, colindele care rasuna peste tot, aerul rece, dar in acelasi timp revigorant … Nimic nu mai bucura mai tare decat sosirea acestei perioade pline de voie buna, gingasie si nebunie. Si pentru ca mereu am avut grija sa avem brad in casa, voi face o mutare mai buna: ma voi opri la un magazin de brazi artificiali de la e-Sarbatoare.ro, pentru ca reprezinta o investitie de suflet pentru o atmosfera completa de Craciun. 

Acesti brazi artificiali rezista de la an la an, sunt mereu verzi(ca si cei naturali), dar acele lor nu se scutura si nici nu se vestejesc la un moment dat din cauza caldurii sau a perioadei prea mari in care au stat departe de aerul tare de padure. Sunt ideali. Iar ce ma bucura si mai tare este faptul ca nici un bradut sau brad mare nu a fost taiat de la locul lui din padure pentru a-mi face mie mofturile de sarbatori. De fapt, sfatuiesc pe toata lumea sa isi cumpere brazi artificiali de Craciun pentru anul asta si anii ce vor urma, mai ales daca nici nu planteaza in locul celor taiati alti puieti. Plus ca si brazii sufera, exact ca si alte plante vii care ne inconjoara si ne bucura cu prezenta lor de vis. 




Iti spun, ca sa nu te transformi in Grinch de aceste sarbatori de iarna, ia-ti si tu mai bine unul dintre acei brazi artificiali superbi de la e-Sarbatoare.ro. Vei vedea ca sunt leit celor naturali si arata ca niste podoabe festive insasi prin structura lor bogata si in nuante minunate de verde.

Craciunul ma face sa ma simt din nou copil, ma transpune intr-o lume de basm plina de seninatate si de magie. Parca grijile se inalta la cer si linistea se revarsa inspre mine. Parca bunatatile de pe masa, preparate cu mare grija si bucurie de mama ma imbie la fel ca in fiecare an. Mirosul de brad proaspat este una dintre aromele preferate de Craciun, pe langa cea de clementine, portocale si turta dulce.

Lumanarile parfumate isi au si ele rolul lor bine definit si ma induc intr-o stare de visare continua, din care stiu ca voi iesi cu sufletul amarat peste 3 zile, cand se va termina totul. Zarva mare, trebusoara si curatenia generala de prin casa parca imi dau sentimentul ca sunt iarasi copil si ca aceasta este una dintre cele mai mari misiuni ale mele in lume.

Taiatul legumelor, a pieptului de pui si a catravetilor murati in otet se imbina de minune cu mirosul dulce acrisor de maioneza care vine din castronul cu mixul special al mamei. Rolul meu este, ca intotdeauna, de a da cate o mana de ajutor la tot ceea ce este de facut. Daca prin casa, curatenia si mancarea este aproape gata, parca mai ramane de facut ceva. Un brat de lemne sanatos adus la gura sobei, carari facute prin mormanele de zapada din ograda si de pe ulita, decoratiuni din elemente naturale de pus la usa casei si in interior ma fac parca mai fericita.




Este ceea ce imi aduce aminte de spiritul sarbatorilor de iarna, cand toti eram adunati acasa si ne faceam treaba harnici pentru a primi cum se cuvine Nasterea Domnului. In curatie, in lumina si in credinta. Ca la tara la mine nu m-am simtit niciunde. Farmecul de acasa, din caminul de unde ma trag nu poate fi inlocuit de nimic altceva. Si nici nu mai am nevoie de cadouri sau de alte lucruri materiale, cand vad ca tata si mama sunt bine, imi surad, ma alinta dragastos si ma asteapta cu infrigurare acasa.

Cand vin de peste mari si tari, si eu, si fratele meu, si ne reintalnim cu totii in cerdacul casei vechi ma napadesc amintirile si nimic nu ma face mai fericita. Familia, spiritul curat de Craciun, neaua de peste tot, aerul tare si inmiresmat de brad si de placinte cu mere, mirosul de carne afumata si de fum din hornul casei ma fac sa nu imi mai doresc altceva si sa inghet timpul in loc. Asa cum suntem. Ei doi, fratii mei, eu si toti cei dragi noua adunati in casa si cantand cu sufletele colinde minunate de Craciun. 

Stiu ca este prea curand sa spun asta, dar Sarbatori pline de magie si binecuvantare, va doresc!


Sursa foto: e-sarbatoare.ro

Comentarii