La Femme inspira garderoba primaverii!



Oare sunt singura care isi doreste nespus ca primavara sa isi intre pe deplin in rol? Doar eu ma gandesc oare la zilele senine cu soare cald si la plimbarile in aer curat? Inca de la primele raze de soare razlete gandul mi-a zburat la parcuri pline cu flori colorate de primavara, la gradini pline de pomi infloriti si inmiresmati si la prospetimea naturii aduse la viata dupa iarna.

Je suis la femme enfant qui reve de beaux jours, des jeux mignons et d'inspiration quotidienne


Eu sunt femeia copil ce viseaza la zile frumoase, la jocuri dragalase si la inspiratie zilnica. 

Eu ma hranesc si devin creativa datorita micilor lucruri care ma inconjoara. Ma pot inveseli foarte usor daca vad o rochie draguta, un fluture superb sau un imprimeu floral care da senzatia de tinerete.

Sunt o femeie care pune accentul pe rochii de zi vesele si colorate, pe fuste cu modele diverse si pe bluze vaporoase si diafane. Asadar, ma regasesc intrutotul in colectia de primavara/vara 2017 a magazinului online de fashion La Femme.

Acest butic de moda reuneste toate tendintele primaverii in categoriile sale de produse fascinante care sunt totodata chic si trendy. Deja m-am indragostit de stilurile de rochii de zi cu imprimeu floral, tineresc din categoria Rochii de pe site.

De asemenea, in ceea ce priveste categoria Bluze dama, am descoperit vaporoasele si pastelatele bluze elegante de tip ie pe care le-as purta oricand cu fuste scurte simple, balerini comozi si cu un trench in tendinte.

Tinute fresh de primavara cu produse vestimentare de la buticul fashion La Femme


Sa-ti spun oare despre produsele fashion La Femme de care am prins mare drag? Eu cred ca mi se potrivesc cel mai bine si imi caracterizeaza femininatea cu stil. Da, iti voi spune si ti le voi si arata, asta pentru ca merita sa afle cat mai multa lume despre minuna colectie de primavara/vara de rochii elegante, bluze dama si fuste trendy din magazinul online La Femme.

Mai mult, iti voi arata exact cum le-as asorta eu la iesirile in oras cu prietenele, la intalniri romantice, la seri de film sau la birou(desi eu lucrez de acasa). Oricum, e un exercitiu de imaginatie perfect pentru a inpira garderoba primaverii din acest an.


Rochii elegante pentru evenimente speciale 


  • Rochia de ocazie bleu in clos cu fundita in fata si fermoar la spate as purta-o oricand la o nunta in primavara, la un banchet sau la un bal. Este intr-o nuanta pastelata, fresh si este in ape ceea ce o face eleganta si usor de accesorizat cu o pereche de stilleto nude sau la o pereche de sandale negre inalte. 

  • O rochie ce mie mi se pare grozava atat pentru birou, cat si pentru o plimbare cu prietenele sau o intalnire cu iubitul este modelul de ocazie bleumarin in clos si cu fundita in fata. Imprimeul floral este superb si primavaratic.

    In stil office as purta-o cu un sacou negru sau bleumarin cambrat si scurt, in picioare purtand o pereche de pantofi cu toc mediu sau cu balerini de piele intoarsa intr-o nuanta delicata. Pentru o plimbare prin parc sau prin oras, as asorta-o la o pereche de platforme inalte si la un cardigan intr-o nuanta simpla, de primavara. 

  • Tot la o nunta sau la o intalnire de afaceri importanta, m-as vedea imbracata in rochia de ocazie neagra cu dantela brodata si cu model floral decupat. Mi se pare o tinuta completa, eleganta si plina de stil, care nu are nevoie de prea multe accesorii ca sa te transforme intr-o aparitie minunata.

    Mai ai nevoie doar de o pereche de stiletto negri sau nude ori daca esti mai indrazneata o poti purta cu sandale cu toc inalt intr-o culoare vibranta care sa sparga efectul clasic oferit de culoarea negru. 



Bluze si fuste La Femme in outfituri fresh de primavara

O serie de bluze si fuste din colectia primavara/vara 2017 La Femme mi s-au parut fabuloase si ti le prezint aici.


  • Doua dintre aceste bluze dama de primavara care mi-au devenit tare dragi sunt cele de tip ie. Modelul roz cu decolteu brodat este casual si poate fi purtat atat cu blugi, cat si cu fuste sau pantaloni clasici iar modelul bleumarin cu broderie pe umeri si la maneci este si mai aproape de traditional, fiind totodata si usor transparent. 


  • O fusta draguta din piele intoarsa si cu aplicatii florale merge perfect cu un top fresh de primavara, colorat si pe umeri si cu o pereche de balerini nude sau pantofi cu toc mediu. O poti purta la scoala, facultate, la birou cu o camasa eleganta sau in plimbarile tale in orice stil vrei tu. 

  • Daca esti in cautarea unor sacouri office chic si trendy pentru garderoba primaverii, atunci te poti baza pe modelul scurt cu imprimeu colorat si franjuri stilizate sau pe pe elegantul model negru cu fir auriu, care merge perfect cu o rochie neagra midi, cu o fusta conica sau cu o pereche de pantaloni clasici pentru birou. 


  • Si daca iti cautai si un trench jolie pentru zilele sau serile de primavara care sunt inca racoroase, atunci mizeaza pe modelul lung de culoare roz prafuit si cu doua randuri de nasturi aici de fata. Ideea este ca il poti asorta la orice si vei avea un aer fresh si feminin!


Sper ca ideile mele si piesele vestimentare atat de simpatice de la magazinul de moda La Femme iti vor face primavara mai frumoasa si te vor inspira in legatura cu garderoba ta din acest sezon plin de culoare si miresme fructate. 

Shopping inspirat iti doresc si tinute cat mai vesele si feminine! 


Sursa foto: lafemme.ro





Comentarii