Scrisoare din viitor. Un calator multumeste pentru pasiunea ce a fost sadita in el



Mi-ar placea nespus ca oricare dintre copilasii mei sa spuna cu mandrie intr-o zi: 

"M-am nascut intr-o familie de calatori si ador asta. Asa am invatat cum sa apreciez de mic natura, lumea, oamenii, locurile in care nu toata lumea stie cum este cu adevarat. Sunt mandru de mami si tati ca au facut asta in tineretea lor si ca acest lucru mi l-au transmis si mie inca de mic, de cand ma luau cu ei prin toata lumea.

Asa am devenit si eu un calator si cred ca este cel mai frumos statut pe care il poti avea intr-o viata. Si cel mai fain este ca trebuie sa ti-l asumi si sa mergi ici si colo pentru a te putea numi asa. Nu esti calator doar daca te duci cu gandul intr-o locatie sau alta. Nu esti calator doar daca mergi intr-o vacanta sau intr-un concediu intr-un loc si stai toata ziua cu burta la soare pe plaja sau petrecand.

Nu, esti calator doar daca mergi undeva nu numai din placere, ci si din curiozitate; nu numai cu gandul la vacanta si pentru ca esti liber de la serviciu, ci pentru ca asa ti-ai dorit tu si asa te simti liber. Pentru ca asta iti este telul in viata si nu te simti prins in lanturi de nici un loc din lumea asta, nimeni incatusandu-te si oferindu-ti doar o mica portita de scapare intr-o vara sau intr-o iarna. Asa te poti numi nomad sau calator. Sau cum vrei tu sa-ti zici.

Dar este un sentiment foarte placut pe care nu il pot asemana cu nimic altceva. Mami si tati, vreau sa va spun ca mi-ati facut copilaria si viata frumoase. Mi-ati daruit o lume intreaga iar pentru asta nu pot decat sa va iubesc sincer si sa imi doresc sa faceti acelasi lucru in continuare."




Da, asa mi-as dori sa arate o scrisoare sincera scrisa de copilul meu special pentru noi - parintii lui. Orice altceva este mic pe langa satisfactia pe care as simti-o odata cu primirea unei astfel de scrisori speciale. Nu vreau sa ne multumeasca doar pentru ca i-am dat viata si l-am ajutat sa devina om; vreau sa fie incantat de statutul lui de calator in lumea larga si sa ne iubeasca pentru asta.

Sa ne dea Domnul vointa si sanatate sa putem aduce asta la viata si sa indeplinim idealurile, pentru ca recunostinta copiilor nostri este cea mai importanta!


Sursa foto: Pexels



Comentarii