O parte din Alsacia



Daca anul trecut am descoperit cateva minunate locuri din Alsacia - Franta, nici anul acesta nu am putut sta deoparte de aceste asezari cu arhitectura si decoratiuni specific alsaciene. Si cum de Pasti nu am stabilit altceva, am decis sa ramanem o noapte in Strasbourg ca a doua zi sa ne bucuram de o plimbare in voie pe acolo.

Anul trecut am vizitat Colmar si Dijon care se aseamana intrucatva. Despre aceste locuri poti afla mai multe si poti vedea poze aici:

DESPRE ORAȘUL DIJON VĂZUT ÎNTR-O SINGURĂ ZI




Iar daca Strasbourg a fost capatul de linie in aceasta escapada, nu am putut sa nu profitam si de satucurile alsaciene din drumul nostru. Asa se face ca ne-am abatut in vreo 2 locatii superbe, ca din povesti, inainte sa ajungem la cazare in Strasbourg.

Iar localitatile despre care iti spuneam sunt Ribeauville si Riquewihr, fiecare unica in felul sau. Dar cred ca cel mai bine iti vei da seama de minunata lume de acolo din pozele pe care ti le voi lasa drept ghid.

Inainte de a trece mai departe, poti vedea si superbul Eguisheim tot din Alsacia, in care am ajuns in primavara.

Eguisheim – Satul Cu Berze


Iata cateva poze pe care le-am facut in aceste doua minunate satucuri din Alsacia(care se afla cam la o ora - o ora si ceva de mers din zona in care stam in Franta). 

Riquewihr

























Ribeauville 


















Si cam acestea au fost vazute intr-o singura zi, destul de ploioasa ce-i drept. Insa, celelalte locuri din Alsacia pe care le-am vazut de Pasti, aparte de Ribeauville si Riquewihr, sunt Strasbourg, Selestat si Kaysesberg. 

Insa, despre acestea si poze frumoase de acolo intr-o alta postare. 

Pana atunci ramas bun si bucura-te de fiecare calatorie! 



Sursa foto: galerie personala



~ Bissous :*


Comentarii

Trimiteți un comentariu