Oferta buna de carti de la Libris

Sursa foto: Libris.ro


Ieri, tot frunzarind netul am ajuns in cele in urma pe site-ul celor de la Libris. Nu am mai comandat niciodata de la ei, insa se pare ca au preturi bune. Am tot vazut bloggeri si cititori pasionati laudand site-ul si dand comanda de carti la promotie de cele mai multe ori. Asa ca am zis sa imi incerc si eu sansa!

Si uite ca am descoperit o oferta buna de carti de la Libris, de care am zis sa si profit


Nu stiu exact pana cand tine promotia aceasta, dar eu am dat comanda azi si de abia astept sa vina. Imediat ce vei intra pe site-ul librariei online Libris vei vedea aceasta oferta de la editura Nemira.


Deci, este o oferta super buna de carti si asta pentru ca ai parte de urmatoarele lucruri:



  • In perioada asta(nu stiu exact pana cand, dar ai putea sa te grabesti sa prinzi si tu promotia) la cartile de la editura Nemira de pe site-ul Libris.ro vei da de produse super cu reduceri de la 20% la 89%. 
  • Asta nu e tot. Oferta buna de carti de la Libris suna cam asa - "Comanda carti de minim 50 de lei de la editura Nemira si primesti cadou cartea: Fuga vanatorului - George R. R. Martin"(este vorba si despre o mica exceptie, dar vei gasi despre asta pe site)
  • Pe langa asta(am experimentat-o si eu), vei avea si transportul gratuit prin curier rapid in toata tara. 

Acum, m-am uitat sa vad ce este cu cartea asta, daca se merita, dar oricum am zis ca este o oferta prea buna pentru a fi ratata. Plus ca iti poti lua multe carti la reducere care sa intre in suma de 50 de lei(sau sa depaseasca un pic) si vei primi inca o carte gratuita de la Libris. 

Este cat se poate de tare! 

Acum, sa iti spun ce mi-am comandat de la libraria online. 

Pentru ca in ultima vreme am dat-o pe Agatha Christie cu cartile ei politiste si de investigatie, am zis sa continuu in nota asta. 

Asa ca urmatoarele tiluri de carti de la editura Nemira au ajuns in cosul meu de cumparaturi si probabil ca vor fi citite de mine in viitorul cel mai apropiat:

Asadar, mi-am ales o carte de Stephen King, ca si-asa voiam sa il citesc si nu aveam nimic scris de el in format fizic. 
Am mai ales vreo 3 carti scrise de Raymond Chandler. De la el am mai citit 2 carti in trecut. 

Poti vedea aici despre ce este vorba:



Si, avand in vedere ca o citesc in prezent pe Agatha Christie, mi-am amintit ca exista o Agatha Christie a Romaniei in faptura scriitoarei Rodica Ojog-Brasoveanu, ale carei carti mi-au fost recomandate cu drag pe un grup de cititori. 

Asadar, mi-am comandat si 2 carti scrise de aceasta doamna. 

Comanda mea a fost de 6 carti in mod normal, care au depasit un pic suma de 50 de lei, dar cu tot cu cea inclusa cadou de catre cei de la Libris - Fuga Vanatorului de George R.R. Martin - eu zic ca am facut o afacere buna de banii astia. 

De-abia astept sa imi vina coletul si sa ma apuc de rasfoit si de citit si mai mult din genurile thriller si politist.

Ei zic sa te grabesti ca sa profiti si tu de oferta buna de carti de la Libris. 
Acum, cat e calda! 









Comentarii