De ce imi place toamna?



  • Toamna imi aminteste de nucile verzi cu miez bun ce le spargeam chiar inainte de inceperea scolii. Si apoi ma plangeam ca am degetele verzi :))



  • Toamna imi aminteste de zilele calde in culori aramii in care ma plimbam fie prin Falticeni, fie prin Iasi, fie prin Suceava.




  • Toamna imi aminteste de puloverele extra largi purtate lejer la bocanci inalti si accesorizate cu esarfe lungi si groase. 



  • Toamna imi aminteste de perele bune din curte, pe care le mancam asa tari, nemaiasteptand sa se ingalbeneasca. 



  • Toamna imi aminteste de emotiile revederii cu colegii de liceu sau de facultate. De pregatitul hainelor pentru a doua zi, cand toti apaream in fata facultatii ca pe un adevarat podium de moda(cu critici cu tot).



  • Toamna imi este draga, desi nu ca vara, pentru ca inca este cald(sau asa mi-as dori eu) si ma mai pot bucura de o plimbare buna pe-afara fara sa inghet de frig. 




  • Toamna imi este draga deoarece atunci cand ploua pot sta linistita in casa si citi, lenevi sau scrie mai inspirat. 


Toamna imi este muza buna. 


De ce imi(mai) place toamna?



1. Pentru ca are o culoare aparte, total diferita de a oricarui alt anotimp





Toamna este multicolora, insa in nuantele naturale ale pamantului si ale tuturor lucrurilor ce ne inconjoara. Imagineaza-ti doar plimbarile lungi sau scurte prin parcul de langa casa. Mergand printre sirurile de copaci ce si-au intins frunzele la picioarele tale ca un covor caramiziu.


2. Pentru ca termin de vazut seriale vechi si pot incepe altele noi




Apropo de asta, imi doresc sa incep serialele "The Handmaid's Tale"(Povestea slujitoarei) si "Big Little Lies"(Marile minciuni nevinovate). Daca le urmaresti, imi poti lasa in sectiunea de comentarii pareri despre ele.


3. Pentru ca ma inspira sa citesc carti noi




De fapt orice anotimp ma inspira sa fac asta, insa toamna are ceva aparte care ma indeamna sa ma cuibaresc si sa ma tin de o carte buna pana o dau gata. Pe moment citesc "Demonii" de Dostoievski, insa sincer nu ma prea prinde. Sper totusi sa o dau gata si sa imi amintesc cand o reiau care sunt toate personajele si ce relatii au intre ele. :D

Si daca tot sunt la carti, stiu ca cele doua seriale despre care am pomenit mai devreme sunt, de fapt, inspirate dupa romane cu acelasi nume(Povestea slujitoarei este scrisa de Margaret Atwood iar Marile minciuni nevinovate este scrisa de Liane Moriarty. Si, evident, imi doresc sa le citesc cat mai repede. Eventual chiar inainte sa urmaresc seriile televizate.


4. Pentru ca acum, mai mult ca niciodata, pot trece la bauturile calde, bunute pentru gat 




Daca in vara si pana nu de curand adoram limonada cu gheata, frape-urile super reci si fresh-urile aromate, acum am trecut pe cappuccino cu vanilie, ciocolata calda, ceai de menta sau de tei, dar si pe o super bautura calda pentru prevenit raceala.

Iti spun si tie despre ce este vorba, desi eu am inceput sa iau cate doua pahare pe zi cam de doua saptamani si nu iti pot spune ceva despre rezultate. Oricum, rau nu are ce sa-ti faca. So, ai nevoie de otet din cidru de mere si de miere de albine organica. Este bine daca poti face rost de asa ceva de la cineva care are stupi si albine. Inca ceva: o miere cu adevarat buna este mai bruna la culoare(asta am aflat-o si eu).

Asadar, intr-un pahar mic pui doua lingurite de otet din cidru de mere si doua lingurite de miere de albine. Apoi torni apa calduta si amesteci bine de tot. Bea aceasta solutie in fiecare zi, de doua ori, pentru a preveni raceala, gripa si alergiile de sezon. 

Ba mult decat atat, afla ca otetul din cidru de mere era folosit inca din timpuri vechi pentru slabit, luat cate o lingurita inainte de orice masa. Asta pentru ca ajuta foarte mult la digestie si la curatarea colonului. 

Atat despre asta!


5. Pentru ca acest anotimp cu peisaje superbe iti ofera cele mai bune roade din an. Dar si oportunitatea perfecta de a strange chiar tu aceste bunatati




Fie ca este vorba despre nuci, despre poame(prune), mere, pere, alune sau ciuperci, mure, struguri, chiar tu poti face diferite activitati pe langa casa, prin gradina sau in padure prin care sa te bucuri cu adevarat de toamna si de roadele sale.


6. Pentru ca dam startul la alte calatorii si excursii minunate, unice si pline de fun




Da. Imi place toamna foarte mult si ti-am si oferit argumentele mele pro. Tie de ce iti este draga toamna?



Sursa foto: galerie personala


Comentarii

Trimiteți un comentariu