Draga Toamna, te-am convins?

                    I

Toamna, toamna, draga-mi esti.
Ce-mi place ca spui povesti.
Imi place tinuta ta.
Dar devino muza mea.

Eu sunt un stilist fashion de top.
Iar tu always want to rock!
Hai sa vad cum te imbrac.
Ca sa nu ajungi in frac.

Doar esti o IT girl fina.
Care merita-n lumina.
In lumina reflectoarelor,
Si in paginile ziarelor.

Lasa-ma sa-ti fiu stilista,
Si vei fi mereu artista.
Cu piese Answear sa te fac chic.
Sa primesti invitatii-n plic.

La cele mai tari evenimente.
Fashion Week, prezentari de moda permanente.

Eu acum as vrea, convins,
C-un palton carmin Pepe Jeans
Sa ti-acopar silueta
Ca sa fii Toamna-Vedeta.

Ti-as mai pune si-n picioare
Ghete din piele, stralucitoare.
Iar ca piesa de senzatie
Ti-a sugera o rochie Tommy Hilfiger creatie.

O rochie albastra din denim.
Accesorii fine si un aer boem.
Si ca sa devii o stea, oriunde vei participa,
Nu uita o palarie a asorta.





Perfect.

Acum ai un look stilat
Demn de-o iesire in oras.

Si ca sa mai vezi un pic
Flerul meu de top stilist.
Te invit sa-ti imaginezi,
Un alt outfit ce ti-l sugerez.

                  II

Draga Toamna, mie-mi place,
Cum iti sta la patru ace.
Dar cand casual smart vrei sa fii,
Eu te indemn la Answear sa vii.

Bluza neagra Vero Moda
Cu volane, e comoda.
Iar ca jeansi albastri lejeri
Acest model chic din colectia Tommy Hilfiger.

Nu vei fi gata de iarna
Fara un palton de dama.
O pata de roz de la Mango,
Si vei fi ready to go!

Ah, era sa uit de ghete.
Pentru cele mai tari efecte.
Semnatura Tommy Hilfiger la spate
Pentru look-uri mereu stilate.



                  III

Draga Toamna, cam ce zici?
De ce ti-am pregatit aici?
Eu stiu cam in ce-ti sta bine,
Asa ca increde-te in mine!

Nu vei regreta defel
De vei face shopping la Answear.
Draga Toamna, te-am convins?
Vrei sa iti devin stilist?

Cu aceasta proba-ncepe
Competitia SuperBlog 2017.
Asta-m scris si am creat.
Pentru premiul mult visat.


Sursa foto: Answear.ro


Comentarii

Trimiteți un comentariu