Imbraca-te mereu ca si cum ar fi ziua ta norocoasa!



De ce sa nu te joci cu moda daca ai atat de multe lucruri frumoase din care sa alegi? 

Importanta nu este cantitatea. Este calitatea. Si indiferent daca ai doar cateva piese vestimentare in dulap, daca sunt de calitate superioara si iti vin bine, asta te poate face cea mai stilata persoana de pe pamant.

Lately, eu merg pe principiul "Imbraca-te mereu ca si cum ar fi ziua ta norocoasa!". Si pot zice ca in acest fel nu am cum sa dau gres in alegerea tinutelor mele, deoarece ma bazez pe o imagine stilata si pe un confort sporit de fiecare data.

Insa, desi acum gandesc asa si nu ies din casa imbracata cu orice imi vine la mana, in trecut am avut si eu parte de gafe vestimentare sau cel putin de situatii in care outfitul meu nu a fost pe masura evenimentului sau nu m-a sustinut asa cum am dorit.

Cred ca oricine a trecut prin asa ceva si regreta vreo decizie vestimentara luata la un moment dat


Si eu as fi vrut atunci sa ma inghita pamantul sau, daca nu atat de rau, cel putin sa fi fost mai inspirata cu alegerea pieselor vestimentare din ziua respectiva. Daca in copilarie nu prea aveam un stil propriu, ci imi placea sa ma imbrac in functie de moda vremii(orice ar fi fost pe atunci in voga), in adolescenta am inceput sa jonglez cu accesoriile si culorile, stilurile si materialele.

Dar asta nu m-a impiedicat sa arat cateodata ca o varza iar alteori ca un model iesit parca din paginile revistelor de moda, dupa cum ma catalogau prietenele mele. 

Rochia de absolvire care ar fi dat mai bine in club


1. Imi amintesc, de exemplu, de festivitatea de absolvire a facultatii de la Iasi. Eu cu o zi inainte de eveniment inca mai cautam rochii elegante pentru a doua zi. Daca colegele si prietenele mele au ales rochii simple, colorate, pantaloni eleganti, salopete sau bluze cu decolteu adanc, eu am mizat pana la urma pe o rochie mini(extra-mini, daca se poate spune asa) si stramta pe corp, cu decolteu,  si fermoar care se inchidea in fata.



Nu iti zic ca desi mi se parea ca imi sta grozav de bine(eram si destul de slaba pe atunci), din cauza faptului ca era mulata pe corp si extra scurta mi se tot ridica si trebuia sa o trag intruna incat sa nu mi se vada chilotii. Apoi, mai era si ideea de a nu-mi arata burta prin rochia pentru silfide, in caz ca mancam prea multe prajituri sau beam prea multa sampanie.

Pe scena, pe scari sau la sesiunea de poze, eu trebuia sa ma tin intruna de rochita mea ca sa nu patesc cine stie ce rusine. Si asta in cea mai importanta zi din anii de facultate. Ca sa nu mai zic ca intreaga patanie putea fi surprinsa in splendoarea ei pe filmarea evenimentului.

Acum, fiind un pic mai matura si cu un simt al stilului mai desavarsit, ma gandesc ca tare bine mi-ar fi stat mie intr-una dintre aceste rochii elegante, comandate din timp de pe site-ul Answear.ro.


  • Rochia gri de la Missguided, model pe corp cu incheiere prin fermoar la spate, cu o lungime pana la genunchi si cu umerii dezgoliti mi-ar fi stat mult mai bine in acea zi atat de speciala pentru mine, care a marcat finalizarea cu brio a facultatii. Daca as fi ales un asemenea model cu imprimeu floral fin in marimea potrivita mie nu m-as mai fi plans de nimic, cu siguranta. In plus, as fi fost vazuta drept eleganta si nu drept cineva care s-ar fi pregatit pentru o noapte nebuna in club. 

  • De asemenea, cred ca rochia roz pastelat din colectia Vila, mini, model in clos si cu decolteu de tip barca m-ar fi avantajat mai bine decat ceea ce am ales pentru acel eveniment din viata mea. Nuanta rafinata si simpla a tinutei, lungimea ei si decolteul delicat mi s-ar fi potrivit datorita aerului tineresc pe care il ofera si datorita confortului la purtare pe care il denota. 


Incaltamintea de iarna care nu este potrivita pentru orice manifestare a vremii reci


2. Daca una dintre situatiile in care regret ca nu am purtat altceva era cea cu rochia de absolvire a facultatii, o alta se refera la incaltamintea de vreme rece care nu s-a potrivit la cea mai cruda manifestare a vremii reci: zapada.

Desi de obicei iarna port cizme si botine sau bocanci imblaniti, uite ca intr-o iarna nu am tinut cont de vremea indoielnica si m-am ales cu incaltamintea stricata si cu o raceala pe cinste. Cum asa?

Eram intr-o excursie in Vatra Dornei, insa vremea parea destul de buna. Initial era rece, insa uscat. Dar mai apoi s-a incalzit si mai tare iar soarele a inceput sa topeasca zapada care era pe ici pe colo. Si eu aveam la mine doar o pereche clasica de cizme UGG in care ... banuiesti deja, m-am udat toata la picioare. De acolo si raceala grozava ce a urmat. 




Pentru ca era uscat pe afara si zapada putina am decis sa ne plimbam prin oras si sa dam un ocol partiilor de ski din Vatra Dornei, strabatand aleile din Parcul Central al orasului. Avand doar acea pereche de UGG-uri si nefiind de calitate (nici de piele intoarsa, nici imblanite sau model cu izolatie), am iesit asa afara. Sa-ti mai spun ca din cauza caldurii solare, cum zapada toata se topea, apa mi s-a infiltrat prin talpa subtire a papucilor, pe la calcaiul nerigidizat si prin materialul buretos al acestora? 

Tare mi-as fi dorit atunci sa fi avut, in schimb, in picioare o pereche de bocanci de calitate, imblaniti si izolati, cu talpa inalta si rigida, care sa ma fi ferit de apa si de raceala. O pereche cam ca aceasta din colectia Marco Tozzi de pe site-ul Answear.ro.
















Momente in care m-am simtit mai putin confortabil in hainele purtate au mai existat probabil, insa acestea sunt doua dintre cele mai pregnante astfel de situatii. Si, desi asta s-a intamplat candva, m-am invatat minte si de acum imi cumpar doar lucruri de calitate, care sa imi vina exact si in care sa ma simt bine, fara sa arat ridicol sau care sa ma lase la greu.

Tu prin ce astfel de momente ai trecut in viata ta si ce solutii ti-ai imagina cu mintea de acum pentru acele situatii criza?

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017.

Sursa foto: Answear.ro si galerie personala



Comentarii

  1. Intotdeauna trebuie sa purtam o tinuta eleganta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, nu chiar mereu, caci anumite situatii nu o cer. Dar o atitudine eleganta tot trebuie sa avem iar infatisarea noastra ar trebui sa ne preocupe totusi.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu