Fericirea apare odata cu tine



Fericire..o vad peste tot, insa nu o simt. Cand se va prinde pentru totdeauna si de mine? Ba e, ba nu mai e. Se joaca de-a v-ati ascunselea cu mine! Cand ma voi simti cu adevarat implinita, stiind ca nu va mai trebui sa ma prefac ca sunt fericita intr-o zi, urmand ca in urmatoarea sa pleci iar?

Oricat de mult nu as fi vrut sa recunosc asta, inima mea doar de tine are nevoie ca sa bata normal. Orice altceva, care pare bun pentru moment, e doar un "cover" pentru ceea ce simt cu adevarat iar atunci cand raman doar eu cu mine, la tine visez cu ochii deschisi. Nu-mi mai pasa de nimic uneori, privesc in gol. Nu aud voci, sunete..nimic..nu mai vreau altceva, pana nu te am pe tine cu totul.

Asa a fost la inceput, asa e acum...Distanta ne desparte, dar ne si apropie pana la disperare. Ne face sa ne dam seama ca de fapt mai mult de cateva zile nu putem fi la fel unul fara altul. Fa-ma pachet, ia-ma cu tine. Ma hranesc cu dragostea ta, respiram impreuna acelasi aer, doar sa fim noi doi. Te iubesc pana la absolut. Tu esti pentru mine o lume intreaga.

Chiar de-ar fi sa nu mai fim deloc, eu vreau sa nu mai fiu prima. N-as suporta sa nu te stiu undeva. Pana si gandul ca existi, si nu cu mine e mai bun decat de nu fi deloc. Ai dat sens vietii mele inca de cand ai decis ca vrei sa ma accepti in viata ta, si de atunci cele mai frumoase clipe le-am petrecut impreuna.

Comentarii