Cum am luat atitudine cu privire la aspectul casei mele. Ce am schimbat si ce am lasat asa cum era


#pexels.com


Buna!

Eram preocupata de ceva timp de problema infatisarii si soliditatii casei parintesti. Chiar daca nu mai locuiesc acum acolo, asta nu inseamna ca nu imi doresc ca ai mei sa aiba parte de confortul modernitatii si a tuturor celor utile intr-o casa noua.

Fiindca fusesem plecata in afara la munca, am reusit sa strang ceva banuti care in Romania ar insemna mai multicel. Daca poate alte persoane de varsta mea ar fi ales sa faca altceva cu banii si sa-i foloseasca in scop personal, eu am ales sa investesc o parte in renovari la casa parinteasca.

Asadar, m-am consultat cu ai mei si am ales un mester bun care sa examineze ce este de facut si sa estimeze cam la cat m-ar ajunge asemenea lucrari. Initial, am hotarat sa incepem doar cu o parte dintre camere, ca mai incolo sa vad ce este de facut si legat de acele reparatii acoperis ce nu trebuie scapate din vedere sau de baia care ar trebui terminata.

Gen niste ferestre de mansarda pentru spatiul din pod ce poate fi foarte bine utilizat. Tigla metalica in loc de vechea sindrila de lemn si asa mai departe.


#renovareacoperis.ro

A fost destul de greu la inceput si tot ceea ce imi doream eu sa vad era inceputul lucrarilor ...


A fost destul de greu la inceput si tot ceea ce imi doream eu sa vad era inceputul lucrarilor si o parte din rezultate. Urma sa plec din nou in afara si nu ma simteam intreaga daca nu as fi simtit ca lucrurile se aseaza pe fagasul normal.

Iti pot spune ca am avut nervi, am fost nelinistita si foarte nerabdatoare sa se inceapa odata lucrarile, ca sa simt ca treaba este buna. Asadar, dupa o discutie sanatoasa, am aflat cam ce materiale si in ce cantitati trebuie pentru a se incepe lucrul in camerele de care spuneam.

Cu o lista intreaga de caracteristici, masuratori si preturi estimative am colindat magazinele de profil din zona mea si am facut o comparatie intre toate ofertele si promotiile lor. Am ales pana la urma sa cumpar aproape totul dintr-un singur loc care mi-a inspirat incredere si in care am fost tratata serios. Ba chiar am fost uimita sa vad profesionalismul angajatilor si faptul ca isi dadeau cu adevarat interesul pentru clientii lor. Super, am gandit! Incep totul cu o atitudine pozitiva.


#pexels.com


Am fost convinsa de preturi, discounturi si materiale in plus venite la pachet cu ce comandasem, pe langa faptul ca se facea si livrarea direct acasa cu camioneta firmei.

Promotii gen parchet + plinte de imbinare sau colturi pentru plinte gratis. In aceeasi culoare cu parchetul ales, binenteles. Spre asta ar trebui sa te orientezi si tu atunci cand cauti materiale de genul. Plus, dar in functie de ce-ti doresti, placile de parchet sa aiba mai mult de 10mm.

Ce am schimbat la casa parinteasca si ce am de gand sa mai schimb

Asadar, ce am schimbat la casa parinteasca si ce am de gand sa mai schimb.

Schimbari:
  • podeaua veche de lemn am inlocuit-o cu parchet de fag de 14 mm
  • peretii au fost reconstruiti si indreptati(inclusiv tavanul adus la nivel)
  • usile din interior au fost inlocuite cu usi moderne de lemn(un singur model pentru toate camerele si cam in aceeasi nuanta cu parchetul)
  • vechea fateta a sobei de caramida a fost placata cu placi de faianta(intr-o culoare contrastanta)
  • usa exterioara dubla a fost schimbata cu o usa PVC la comanda
  • ferestrele au fost schimbate si ele cu altele moderne, din PVC, la comanda(bonus plasa de tantari :)))

#tiglametalica.ro


Schimbari viitoare:
  • in cazul reparatii acoperis, care este de sindrila, as dori sa inlocuiesc asta cu tigla metalica, mult mai rezistenta si suferitoare
  • de asemenea, vechiul pod s-ar transforma in viziunea mea intr-o camera functionala sau de depozitare. Pentru asta m-am gandit la achizitionarea unor ferestre de mansarda din categoria Thermo Technology, un sistem unic de termoizolare. 

#ferestredemansarda.net

  • baia ar fi si ea o tinta buna pentru ca aspectul general al casei sa dea bine. De ce sa ai o baie, daca nu este ea si functionala cu adevarat?
  • pe langa camere si renovarea acestora, mai am in plan si o mobila noua sau, in orice caz, second hand, dar care sa fie calitativa 
Pana in momentul de fata ma declar multumita de rezultate, insa nu ma voi da batuta pana nu voi vedea casa finisata si toate incaperile numai bune de locuit si utilizat. 

Sper ca te-am inspirat si imi doresc sa aflu si parerea ta legata de felul in care imi pot renova casa parinteasca frumos si cu un buget care sa nu fie astronomic. 

Mersi anticipat si spor la lucrari si tie!






Comentarii