Cenusareasa merge la bal. Recomandarile fashion ale nasei-zane


#pexels.com

Cenusareasa nu este o simpla fata orfana care face menajul in casa mamei vitrege. Nu, Cenusareasa este o fata speciala. Tocmai de aceea, ca nasa de botez are o zana foarte simpatica si moderna care ii va transforma viata plictisitoare intr-una glamorous, demna de o fata nobila.

Stii, povestea Cenusaresei nu a fost redata pana la cele mai mici detalii in basmul fratilor Grimm si chiar este pacat, deoarece amanuntele coloreaza de fapt totul, la fel ca si in fashion.

Dupa ce afla de balul de la palat, dat in cinstea printului mostenitor, Cenusareasa se decide sa mearga pentru prima data in viata ei la un eveniment de tip Black Tie. Dar vezi tu, nu e asa simplu, caci tot ce are in garderoba ei saracacioasa sunt rochiile ei de zi cu zi, cu care se invesmanteaza atunci cand face menajul in casa.

Cenusareasa realizeaza ca nu va fi niciodata suficient de stylish pentru a merge la bal


Trista ca nu are ce imbraca, ii vine totusi o idee. Gaseste cateva materiale vechi intr-un cufar si reuseste sa le dea o forma: o rochie de ocazie(in mintea ei). Dar, vai, nu arata nicidecum potrivita pentru un eveniment elegant ca balul de la palat. Mai mult decat atat, surorile vitrege rautacioase o descopera si ii strica creatia, razand de ambitia ei prea mare, de a se afisa ca toti ceilalti tocmai in fata regalitatii.

- Cum ai putea tu merge la un asemenea bal fabulos, daca nici macar nu ai idee despre cum trebuie sa te imbraci? (o intreaba cu ironie surorile)

- Daca mi-ati sfasiat rochia, acum chiar ca nu mai pot merge. Mergeti voi si sa imi povestiti si mie cum a fost! (le zice Cenusareasa)

- Asta cred ca putem face, si numai ca sa iti dai seama ce ai pierdut, Cenusareaso!(ii zic surorile razand cu rautate)

Dupa ce le ajuta, cu lacrimi in ochi, sa se imbrace si sa se aranjeze cum se cuvine pentru cel mai minunat eveniment din tinut, Cenusareasa se retrage in gradina si incepe sa se intrebe printre suspine ce a facut ea ca sa merite toate astea.

Cenusareasa se intalneste cu cel mai cool om care o poate ajuta sa mearga la bal: nasa-zana


Din fericire, o zana buna si foarte stylish apare ca prin farmec in fata fetei si o intreaba:

- Tu esti Cenusareasa, draga mea? 

- Da, asa mi se spune. Uita-te numai la hainele mele si iti vei da seama ca sunt intr-o stare deplorabila.

- Vai, vai. Dar nu ai nici un simt al stilului, Cenusareaso!(zice zana)

- Nici nu as putea sti exact ce inseamna asta si cum m-as putea aranja altfel, daca nu am nici haine si nici vreo prietena care sa ma ajute si cu care sa ma consult. 

- Imi pare rau pentru tine, draga mea! Nu am vrut sa fiu rea. Eu sunt obisnuita cu cele mai frumoase tinute de zi si de noapte in lumea mea. Acolo de unde vin eu totul este perfect din punct de vedere vestimentar si eu insami sunt un designer al momentului.

- Daca as sti macar ce inseamna toate astea, zano! Dar viata mea este total gri si nu cunosc alte culori frumoase in afara de cele din gradina de care am atata grija. (spune trista Cenusareasa)

- Vreau sa stii ceva, dar promite-mi ca dupa nu vei fi suparata pe mine, da?(intreaba foarte calm zana)

- Bine. Oricum, nimic nu ma mai poate intrista, dupa ce am pierdut ocazia sa merg la bal. 

- Ok. Cenusareaso, eu sunt nasa ta de botez. Am fost prietena cu mama ta si, de asemenea, sunt si o zana buna, o zana-designer mai exact!

- Dar ... eu credeam ca nu mai am pe nimeni care sa aiba grija de mine si nici o amintire din partea mamei. Si daca esti nasa mea, nu se presupune ca ar fi trebuit sa faci sa fie un pic mai usor pentru mine in aceasta lume? Mai ales ca esti o zana cu puteri magice!(intreaba fata pe un ton mai rastit)

- Aici ma declar vinovata, draga mea. Nu stiu cum ma vei putea ierta. Intr-adevar, nu ti-am dat prea multa importanta, asta pentru ca am fost ocupata cu toata cariera mea si cu prezentarile de moda. Stii, nu este atat de simplu sa fii celebru in lumea design-ului. Trebuie sa vii mereu cu ceva nou, ca sa fii la moda si ca lumea sa te iubeasca. Daaaar ... as avea o propunere pentru tine. Stiu cum sa ma revansez!

- Ei bine, hai sa vedem ce ai de zis! Oricum, nu mai am nimic de pierdut. 

- Buuun. Vreau sa te iau un pic in lumea mea si sa te ajut in ceea ce priveste stilul. E pacat ca o fata atat de frumoasa, delicata si inalta sa nu stie cu ce se mananca moda. Ai putea fi manechinul meu favorit si te-as introduce celor mai importanti oameni din industria modei. Dar, oups, am deviat un pic de la subiect. Deocamdata imi doresc sa te ajut in ceea ce priveste balul de la palat din seara asta. Ce zici, esti de acord?

- Daaaa! Nimic nu m-ar incanta mai mult decat sa fiu intr-o lume de care am stiut mereu ca apartin! M-ai salvat, naso!(zice Cenusareasa cu entuziasm)


Dintr-o data, fata se trezeste in mijlocul unui atelier de fashion, plin de materiale, accesorii, umerase, rochii scurte, rochii elegante, paltoane minunat croite si pantofi de lac in diferite nuante.

- Woow, ma simt ca intr-un vis!

Pentru ca nasa-zana are cel mai cool magazin de imbracaminte, incaltaminte si accesorii al momentului - Answear.ro - reuseste sa creeze in doi timpi si trei miscari cateva tinute chic si elegante pentru evenimentul Black Tie - balul de la palat.

Tinuta 1 

- Draga mea, iata care este prima propunere de tinuta pentru balul din seara asta!

Este vorba despre o neconventionala rochie de seara, asimetrica, alb negru, purtata cu un trench pastelat si cu sandale aurii cu siret si toc inalt. Ca accesorii, am ales o poseta Tommy Hilfiger cu lant auriu si o bratara in doua culori, care sa aduca un plus de culoare tinutei.

- Pentru ca nu ai mai imbracat niciodata un astfel de outfit modern, cred ca iti va placea de minune combinatia, Cenusareaso! 

Rochie asimetrica alb negru  - Answear.ro 
Trench roz pastelat 




Bratara aurie statement

Geanta de umar Tommy Hilfiger

Sandale aurii cu toc inalt

Tinuta 2


- Tinuta aceasta cred ca poate fi mai pe gustul tau, draga mea! 

Aici, rochia scurta in culoarea lavandei si cu imprimeu este mana in mana cu poseta bej de lac, cu cerceii fini de tip perla, dar mai ales cu pantofii cu toc mediu de culoare mahon si cu paltonul tip sacou in aceeasi culoare fabuloasa. 

- Ei, cred ca aceasta este o tinuta care te reprezinta in totalitate, mai ales ca esti inalta si pantofii au un toc mai potrivit. Perlutele de la urechi si poseta delicata iti sunt atat de caracteristice!
Poseta plic cu lant, eleganta

Rochie scurta cu imprimeu in culoarea lavandei

Cercei diafani perlati

Sacou mahon

Pantofi cu toc mediu mahon


Tinuta 3


- Pentru ca esti blonda si ai pielea deschisa la culoare, cred ca o nuanta care ti se potriveste excelent este bleu. De aceea cred ca asta va fi si alegerea ta finala pentru balul de la palat, de diseara. Uite din ce consta aceasta tinuta pastelata.

Rochia de seara bleu pudrat ar merge la fel de bine si la o nunta, pe cat de potrivita este la un eveniment modern cu eticheta Black Tie. Daca printul ar alege o camasa eleganta tot in culoarea albastru deschis, ma jur ca aceasta este cea mai buna idee a mea. Asadar, rochia scurta tip printesa se potriveste cu o pereche de sandale roz de piele intoarsa, cu ciucuri si siret pe glezna. 

Pentru ca este toamna si nu poti merge asa descoperita tocmai pana la palat si inapoi, dupa miezul noptii, te sfatuiesc sa porti si paltonul maro auriu calduros. Iar ca accesorii, o geanta incapatoare maronie de piele intoarsa si un colier argintiu fin iti vor completa intregul look si vei arata de milioane. 

- Iti spun sincer, nici un print si nici macar un singur invitat la bal nu va inceta sa te priveasca cu admiratie!


Rochie pastelata diafana

Colier argintiu fin

Sandale roz accesorizate

Palton maroniu cu revere

Geanta large de piele intoarsa



Tinuta 4

- Asta este o tinuta clasica. Poate iti pare un pic prea sobra, Cenusareaso, dar este foarte eleganta iar accesoriile ii dau o pata de culoare. 

Am ales de la Answear.ro o rochie neagra cu model sofisticat, cu maneci lungi din material transparent si cu decolteu amplu, dar nu vulgar. Pantofii alesi de data asta sunt o pereche de stilettos ombre care se asorteaza si cu poseta de lac cu imprimeu snake, care poate fi purtata pe umar. Pentru seri friguroase de toamna ca si aceasta care urmeaza, te sfatuiesc sa iei pe tine si paltonul supradimensionat roz pudrat. 


Poseta de lac si imprimeu snake 

Stilettos in degrade

Palton  roz supradimensionat

Rochie de seara neagra



Tinuta 5


- Iata ultima mea recomandare fashion pentru tine, draguto!

Acesta este un look mai indraznet datorita culorilor si materialelor care nu plictisesc. Este un outfit chic reinventat ce cuprinde little red dress, de aceasta data asimetrica, o pereche de sandale gri cu model glamorous pe glezne, o geanta rosie de lac, un pendant simplu si o vesta faux fur negru carbune. 

- Cred ca ti s-ar potrivi foarte bine si aceasta tinuta, mai ales daca vrei sa iesi din zona ta de confort. Insa, tine minte Cenusareaso ca orice ai alege sa porti, vei arata extraordinar si te vei simti ca o printesa, deoarece materialele, culorile si calitatea fiecarei tinute este data de brandul Answear, locul in care nasa ta zana face magie in industria fashion! 
Geanta extra large rosie

Colier fin

Sandale inalte cu fundita

Little red dress asimetrica

Vesta faux fur negru carbune

Sursa foto: Answear.ro


Acum, ce a ales Cenusareasa sa poarte la marele bal si primul eveniment Black Tie din viata ei ramane de vazut ...  sau de comentat. Astept sa iti dai cu parerea referitor la finalul povestii si la recomandarile de tinute pentru un asemenea eveniment important.

(Aceasta poveste a fost reinventata special pentru participarea la competitia SuperBlog 2016)

Comentarii