Despre odorizantele V.I.Poo de la Airwick. Impresii de testare


Am fost și eu selectată în campania de testare @airwickhome de la @the_buzzstore prin care am avut ocazia să încerc noile odorizante de toaletă V.I.Poo. Am primit, așadar, 3 flacoane cu 3 parfumuri diferite: lămâie, fresh și levănțică. Preferatul meu este cel fresh. Dar ideea este că nu credeam că există vreun produs pentru baie care să elimine mirosurile neplăcute de după folosirea toaletei. Însă V.I.Poo chiar pare să își facă treaba. Numai că trebuie să ții minte că se pulverizează în vasul de toaletă ÎNAINTE de utilizarea băii. Doar așa e eficient!

Până la odorizantele V.I.Poo nu am folosit pentru împrospătarea băii decât odorizante spray și discuri parfumate

Dar produsul V.I.Poo este ceva mai complex deoarece îl pulverizezi în vasul toaletei înainte de a-ți face treaba și scapi de mirosul neplăcut. Nu poți zice că nu sună promițător! 

Dintre cele 3 odorizante pentru vasul toaletei: Lemon Idol, Lavender Superstar si Fresh Model, unul mi l-am păstrat mie iar celelalte două le-am împărțit pe la prietene să le testeze și ele o perioadă. Una lucrează la un magazin, deci este important să mențină o ambianță plăcută în orice încăpere iar cealaltă împarte toaleta cu mai mulți membri ai familiei, deci este la fel de necesar să 'păstreze aparențele'. 

Până acum mi-au confirmat faptul că odorizantele V.I.Poo își fac treaba bine, acoperind mirosurile neplăcute și împrospătând aerul din baie, chiar și fără o aerisire standard. La fel pot zice și eu. Și chiar dacă au un preț mai mărișor, faptul că pot pulveriza până la 300 de pufuri este ceva wow pentru odorizarea toaletei! 

Am testat toate cele 3 odorizante de toaleta de la Airwick pana sa le instrainez prietenelor, dar favoritul meu este cel albastru, cu parfum fresh

Nu credeam pana sa le incerc ca voi gasi un produs eficient care sa stearga pur si simplu mirosurile naspa de dupa ce mergi la baie cu atata facilitate. Pana acum nu am folosit decat odorizante obisnuite de toaleta si dischete de aplicat pe vasul wc-ului, dar evident ca acelea doar acopereau mirosurile. 

Insa, se pare ca aceste parfumele V.I.Poo se aplica inainte de treaba importanta pentru a elimina mirosurile, si nu dupa ca in cazul altor odorizante. Chiar functioneaza. Dupa ce ai iesit de la toaleta, numai tu vei sti ce ai facut acolo deoarece ramane doar un aer fresh, usor improspatat, ca si cum tocmai te-ai parfumat sau ai folosit deodorantul. Este super chiar sa il iei la tine in geanta pe oriunde mergi ca sa scapi de griji. Asta pentru ca e super mic si usor! In plus, se pare ca dureaza mult chiar daca e atat de minion flaconul. Deci isi merita banii!


Pana sa incerc odorizantele parfumate pentru toaleta de la Airwick, din gama V.I.Poo, nu mai incercasem sa dreg situatia decat cu odorizante obisnuite pentru toaleta sau cu dischete solide pentru peretii vasului de toaleta. Chiar nu aveam mari asteptari de la produsul acesta pentru ca mi se parea imposibil sa 'stergi' asa simplu mirosurile neplacute de dupa. Dar chiar improspateaza frumos si parca nu mai simti acea senzatie ciudata de jena dupa ce ai folosit toaleta, si cineva intra imediat dupa tine sau este in imediata apropiere. 

Eu le recomand pe bune! Voi le-ati incercat?

Sursa foto: galerie personala

Oana M. 







Comentarii

  1. M-ai convins! Trebuie sa incerc si eu. Da', parca as incepe cu cel de lamaie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti incepe cu care vrei. Fiecare avem aromele favorite. Mie de exemplu lamaia mi se pare un pic cam tare. :P

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. costa in jur de 20 de lei, chiar azi am vazut intr-un supermarket.

      Ștergere
    2. Da, cam 25 de lei depinde de magazin. Se gasesc si online.

      Ștergere
  3. Nu le-am incercat pana acum. Sincer, ai reusit sa ma convingi ca trebuie sa le incerc. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai putea sa le incerci si sa faci o comparatie cu ce ai mai folosit pana acum pentru improspatarea baii. Sa vezi daca simti diferenta!

      Ștergere
  4. Interesant, merita incercate, eu folosesc ceva mai ieftin, dar nu sunt prea bune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot in genul la astea care sa folosesc in vasul toaletei? Ai putea achizitiona unul sa vezi ce crezi despre efectul lui.

      Ștergere
  5. Chiar căutam ceva pentru baie, s-a nimerit la fix acest articol pentru mine. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere! Sa stii ca un singur odorizant cat e el de mic te ajunge pana la 300 de pufuri, asta inseamna cam 100 de utilizari daca dai fix 3 pufuri in wc cum scrie la indicatii. Insa, eu le-am folosit si pt a odoriza pur si simplu camera de baie. :P

      Ștergere
  6. Imi plac tare mult. Nu ma asteptam sa fie atat de eficiente!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac. Chiar ma bucur ca am avut ocazia de a le testa. :)

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Serios ca da. Eu nu mai intalnisem asa ceva pana acum si nu stiam ca este posibil un asemenea efect. :))

      Ștergere
  8. Mi l-am cumpărat și eu pe cel cu lavandă din Carrefour, am dat 25 de lei pe el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da? Super! Sa il folosesti cu placere si sa aiba efecte indelungate. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu