Impresia mea de testare a mastilor K-Beauty de la Avon


Dupa prima campanie Buzzstore impreuna cu Avon in care am testat produse pentru par dintr-o noua gama, am mai avut ocazia ca reprezentant sa incerc mastile coreene cu ingrediente naturale, K-Beauty.

Asadar, odata cu comanda data in calitate de reprezentant Avon, am primit in colet si doua masti bazate pe tehnologia de frumusete inspirata din Koreea:
  • Masca pentru zona ochilor cu extract de aur, hydrogel si acid hialuronic 
  • Masca-gel pentru volumul buzelor Jelly Kiss

Alaturi de ele am primit si o scrisoare despre aceste produse inovatoare de beauty atat de apreciate in Asia

Mi-a placut foarte mult ambalajul si designul acestor masti dragalase. Si mirosul ambelor produse este delicios iar textura este gelatinoasa. Fiecare dintre ele se regaseste intr-un suport plin cu gel, asadar trebuie sa ai grija la deschiderea ambalajelor. Dar si la aplicare. Eu cu surplusul de gel din recipient m-am dat pe restul fetei, masand usor. 

1. Masca de buze Jelly Kiss cu miere de manuka ajuta la catifelarea buzelor datorita formulei gelatinoase si hidratante pe care o are

Nu ofera volum deoarece nu este asemenea unei injectii cu acid hialuronic. Insa, are o aroma super dulce si hraneste buzele uscate. Este un produs K-Beauty pentru un ritual perfect de cosmetica acasa la tine. 

Masca in sine este destul de mare, acoperind o suprafata mai mare decat cea a buzelor. Dar asta este un avantaj deoarece revigoreaza intreaga zona a gurii, cu tot cu colturile expuse ridurilor de expresie. 

2. Masca cu extract de aur pentru zona ochilor am folosit-o intr-o seara cand ma simteam obosita, dupa o zi lunga

A fost un adevarat rasfat. A racorit pielea si formula gelatinoasa a umplut cearcanele, dandu-mi un refresh. Imi place destul de mult mai ales ca produsul chiar intra in piele, dupa timpul de aplicare ramanand doar un strat subtire pe piele. 

Miroase placut si se aplica usor, desi trebuie sa o mai netezesti cu degetele pentru a nu aluneca de la ochi. Este o metoda de relaxare si de iluminare usoara a pielii ochilor. Contine doi plasturi pe care ii aplici prin netezire cu degetele sub ochi. Te ajuta mult atunci cand te simti obosita, dar are doar efect temporar.
Ambele masti K-Beauty se regasesc in catalogul Avon si pe site la preturi maricele avand in vedere efectul lor care nu este de durata. Tot acolo mai gasesti si alte masti pentru ten si creme cu ingrediente naturale potrivite pentru intretinerea pielii la tine acasa. Dar asa cum am spus si pe retelele de socializare, merita sa le testezi cel putin o data de fun si pentru a-ti da singura cu parerea. 

Voi ati folosit asemenea masti sau alte produse de infrumusetare coreene? Cum vi s-au parut?

Sursa foto: galerie personala



Comentarii

  1. Imi place blog-ul tau, sa mai postezi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Momentan sunt activa mai mult pe celălalt blog al meu, Blogtomedia.com. Sper să îi găsiți conținutul la fel de atractiv ca acesta. 😊

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. 😁 Momentan, am lăsat acest blog în stand by. Mă concentrez mai mult pe Blogtomedia.com. Ma puteți vizita acolo dacă doriti sa ma urmăriți în continuare! 😊

      Ștergere
    2. Este tare blog-ul tau, big like!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Sunt destul de bune și accesibile ca pret pentru o mai mare parte dintre noi.

      Ștergere
  4. Multumesc pentru review. Sunt foarte bune ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu pentru comentariu! Mi-au placut si mie, dar nu intr-atat incat sa imi niau asa ceva regulat. :P

      Ștergere
  5. Excelente produsele, chiar functioneaza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ești de această părere. Și sunt și destul de accesibile ca preț.

      Ștergere
    2. Asa este, le-am descoperit recent. Si mie imi plac :D

      Ștergere
  6. Speram ca te vei intoarce acum in 2020 :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur sa aud de la voi si pe acest blog pe care nu mai sunt prezenta momentan. Dar hei, ma puteti citi in continuare pe https://blogtomedia.com/ :)

      Ștergere
  7. Niste produse de nota 10, big like!

    RăspundețiȘtergere
  8. Aveti content foarte bun, sa postati mai des ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult! Aici nu voi mai posta. In schimb, ma puteti citi pe https://blogtomedia.com/. :)

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Sunt produse utile, dar nu chiar cele mai bune din gama lor.

      Ștergere
  10. Imi place blog-ul, sa fiti mai activa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc din suflet! Dar nu mai scriu aici de ceva timp. Ma puteti vizita pe celalalt blog, https://blogtomedia.com/. :)

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Nu cred ca exista sanse. In schimb, ma gasiti in alt loc: https://blogtomedia.com/

      Ștergere

Trimiteți un comentariu