Barbatii sunt impacati cu mama natura. Femeile ba!



Bonsoir!

#ie


Mama natura iti da, dar iti da numai cat poti duce. Iti da suficient cat sa fii placut pentru cei din jur datorita unor calitati fizice, pentru ca restul, se stie, vine din interior.

Nu are rost sa ma plang ca nu am aia, nu am ailalta sau am prea mult, desi inca o fac si uneori numai asta imi face ziua mai rea. Nu imi este usor sa fiu eu, pentru ca inca nu am ajuns sa ma iubesc suficient de mult pe mine insami pentru cum sunt. Normal ca nu sunt multumita de cum arat, cum ma comport si de toanele pe care le am, insa, hei, cine o face?

#iwokeuplikethis

Mai rar sa gasesti pe cineva care este satisfacut 100% cu ceea ce are, multumit de cum arata si asa mai departe. Asta poate se intampla in cazul barbatilor, pe care nu ii auzi prea des spunand: "Ce nas mare si stramb am!" sau " Vaai, am facut burta. Cum ma va mai placea tipa pe care o plac?"

La ei e totul spontan si natural. La ei e mai potrivita sintagma "Just go with the flow" si nimic altceva. Totul frumos, totul fara accesorii prea multe, machiaj, frizuri elaborate si tinute la 4 ace. Ii placem pe barbati pentru masculinitatea lor, pentru simplitatea cu care privesc lucrurile si pentru umorul de care dau dovada.


  • Ne plac barbile "intepatoare", mustatile asimetrice si pletele rebele pe care le afiseaza in fiecare zi.
  • Ne place mirosul lor tare de "aparatori ai planetei" imbinat cu mosc si lemn de santal.
  • Ne place ca zic lucrurilor pe nume si nu le pasa de consecinte, pentru ca, deh, ei sunt niste ursi si pot sa se apere daca este nevoie.
#greece
  • Ne plac pentru ca apreciaza naturaletea la o femeie si iubesc de sute de ori mai mult pe cea care are parul ciufulit si riduri de expresie in loc de cea care are mai multe produse de make-up si cosmetica decat un magazin Sephora insusi.
  • Ne plac barbatii cu nasul carn, drept sau acvilin pentru ca nu se preocupa de aspectul asta  ca femeile. Ei stiu ca acesta este chiar un punct forte la ei si nu se ascund a iesi in poze fie fotografiati din fata, fie din profil. Spre deosebire de femei.
  • Ne place ca nu trebuie sa se aranjeze cateva ore bune ca sa arate bine. Ei isi arunca pe ei o camasa, un pantalon si o palarie si, gata, sunt Justin Timberlake! Awesome!
  • Chiar si la cateva zile bune dupa ce ar trebui sa se rada, arata tot sexy si maturi, de parca sunt scosi din filmele cu eroi sau spartani de la Hollywood. Mhmmm. E ceva la mijloc.
#oana.m.roman

Ce anume? Nepasarea! Dar nu nepasarea in sensul rau, cum ca nu le pasa de ei si cum ca nu s-ar ingriji. Ci mai degraba o neglijenta adevarata pentru aspectul fizic. Spre deosebire de neglijenta studiata a femeilor care trebuie sa "munceasca" cel putin jumatate de ora pentru a arata bine natural. Pentru ca, da, exista si machiaj natural pentru care trebuie sa stai ceva timp sa te blenduiesti ca sa arati stralucitoare si sanatoasa, ca si cum asa te-ai fi trezit.

Stii acea expresie "I woke up like this!" cu care femeile obisnuite si/sau starurile internationale te intampina cu poze superbe all looking good cu hashtaguri pe Insta? Acea expresie e rezultatul a cateva zeci de minute bune de make up si gimnastica faciala, nicidecum fata lor adevarata de imediat ce si-au ridicat capul de pe perna. Ca sa stii si tu!

#greece


Mie mi-a luat ceva timp pana sa apar naturala in fata lumii, usor usor acasa si apoi in fata prietenilor. Nici acum nu pot spune ca ies pe afara daca nu folosesc putin rimel.

Da! Asta este pacatul meu si recunosc. Fara asta nu ma simt eu si sunt stearsa. Chiar daca stiu o gramada de fete si femei frumoase care nu au nevoie de make-up si chiar nu folosesc nici un strop decat pentru unele evenimente, eu nu ma incadrez in aceasta categorie. Punct!

Inainte cu mult obisnuiam sa nu ma demachiez seara la culcare pentru ca mi-era teama sa nu ma mai plac atunci cand ma voi trezi dimineata. Sa nu ma plac eu pe mine si nici ceilalti. Dar, peste ceva timp, dupa ce m-am obisnuit, am lasat rusinea si complexele la o parte si am ramas naturala. Ce pot spune - nici nu ma prinde prea bine mult machiaj pe mine. Probabil arat si mai tanara :)))

#oana.m.roman

Ceea ce consideram eu ca trebuia sa fie tabu pentru EL, adica infatisarea mea naturala, el o stia deja si se mira de ce nu o afisam tot timpul. Asadar, barbatii chiar ne vor asa naturale si simple chiar daca noi ne aranjam tot pentru ei, ca sa ne placa.

Tu ce zici? Nu-i asa ca frumusetea este in ochii privitorului, dar mai ales in sufletul celui privit?



Bissous :*






Comentarii