Mă-ntorc la tine iar și iar mare albastră




#marealbastra 

Marea te poate elibera, marea te poate vrăji, marea are putere asupra ta. Te hipnotizează cu totul și nu îți dorești decât să stai să o privești la nesfârșit. Să o simți cum iți inundă trupul și sufletul. Să îi inhalezi mirosul și să te adie cu briza sărată și răcoroasă.

Plaja ei este locul în care meditezi în lumea reală, pe când apa este tărâmul de vis, în care te simți transportat într-o lume aproape de perfecțiune. Așa simt iubitorii de apă, de ud, de înot. Poate nu doar ei, pentru că și o simplă baie înspumată în cada de acasă te poate face să te simți foarte bine. Mai bun, mai ușor, mai liber, fără griji.

Poate și pentru că sunt o zodie de apă(Rac) și sunt născută vara iubesc atât de mult marea și tot ce înseamnă asta. Frigul mă înspăimântă, mă roade și nu îmi dă pace să mă bucur cu adevărat de viață. Pe când căldura, soarele, apa călduță și ploile de vară mă încântă mereu și mă inspiră.

#marealbastra 

Mă aflu deja pentru al 6-lea an la mare în România și îmi place la fel de mult, indiferent de stațiunea aleasă. Important este ca plaja să aibă un nisip curat, fără scoici sau alge, marea să fie caldă și liniștită, fără valuri, soarele să îmi învăluie fin și atent pielea iar briza să adie ușor oferindu-mi o senzație de euforie.

"Mă-ntorc la tine iar și iar mare albastră" - vorba cântecului.

Marea parcă înfrumusețează pe oricine, și nu numai din prisma culorii ciocolatii ce o oferă soarele celor aflați la plajă. Îți luminează interiorul, te simți mai curat, mai cinstit, mai iubitor și mai copil sub razele astrului zilei și în valurile turcoaz ale apelor sale.

Scoicile găsite pe plajă te fac să te bucuri de lucrurile mici și atât de fermecătoare. Pe când nisipul, atât de minuscul și neînsemnat la o privire te face să realizezi că este nevoie de ani întregi și multe procese de schimbare pentru a te transforma într-un întreg atât de folositor și plăcut de toată lumea.

#marealbastra 


Pentru că, nu-i așa? Cine nu preferă o plajă plină de nisip fin și curat, în locul unei plaje pline de pietre și alte obiecte tăioase în care te poți răni foarte ușor?

Așadar, mă-ntorc la tine iar și iar mare albastră pentru că îmi ești dragă, ești o parte din mine și nu aș putea simți vara așa cum trebuie, pe gustul meu, fără cel puțin o zi de plajă și de zbenguiala prin apa limpede și ademenitoare.



Comentarii