Cum Descoperim Romania cu adevarat!


Buna!


Sursa: teodor-paunescu-photo.blogspot.com

Suntem romani, da?

Insa, nu suntem romani cu adevarat daca nu ne cunoastem tara si tot ceea ce are ea mai frumos de oferit. De fapt, sincer, ar trebui sa o cunoastem asa cum e ea: cu bune si rele, ca doar nici o alta tara din lume nu e perfecta si o stim prea bine.

Intr-un alt articol am scris despre cum as dori sa imi colind tara. Despre faptul ca as vrea sa mai vizitez, pe langa Turda, Delta Dunarii sau Colibita, si Ramnicu Valcea. Daca nu neaparat asta, cel putin sa simt cum este viata in zona Olteniei.  

Am si prieteni acolo care au vizitat zona Bucovinei in care se intampla sa ma aflu eu, dar eu la ei nu am ajuns. Asadar, m-am gandit bine ca as avea si cu cine sa imi petrec timpul pe acolo si, de asemenea, as avea si pe cineva care sa imi arate locurile care se merita vazute in Oltenia.

Pentru ca ma hotarasem sa merg acolo vara asta, am cautat pe net ceva sfaturi de calatorie si zone de interes din aceasta regiune a tarii. Am fost foarte bucuroasa sa gasesc online un site care insuma exact tot ceea ce cautam eu in momentul acela: DescoperimRomania.ro - Idei de calatorie si oferte de cazare in Romania.

Din pacate, vacanta de vara a trecut si eu am ajuns la mare, si nu in Oltenia. Insa, in aceasta toamna atat de calda si motivanta am revenit la dorinta de a vizita judetul Valcea, si anume Baile Olanesti. Deci, asa am revenit si la site-ul DescoperimRomania si am ajuns sa ma interesez de cazare Oltenia pe pagina Zone Turistice, unde poti gasi orice regiune, loc sau judet in care ai vrea sa ajungi, dar despre care iti doresti intai mai multe informatii.

Uite asa am descoperit, si datorita site-ului, si datorita celor recomandate de oltenii mei ca ar trebui sa ajung in Baile Olanesti. De ce? Pentru ca aici as putea sa ma bucur de mai multe obiective turistice care sigur m-ar atrage:


  • Cheile Olanestiului
  • Izvoarele Minerale din Olanesti
  • Parcurile de acolo: Parcul National Buila Vanturarita, Parcul Central sau Rezervatia Radita - Manzu din Muntii Capatanii
  • Pestera Sfantului Grigorie Decapolitul
  • Schiturile Patrunsa, Pahomie sau Iezer


Prin urmare, m-am interesat pe site-ul DescoperimRomania de cazare Baile Olanesti si am ajuns din cateva click - uri si cu ajutorul filtrelor la Vila Nicoleta din Baile Olanesti.

#descoperimromania.ro


Ca sa iti faci o idee mai buna despre cum arata aceasta vila si de ce se merita sa stai aici mai mult de o singura noapte, urmareste acest video de prezentare. 



Eu iti spun ca pentru o zona precum Oltenia si in special Baile Olanesti, unde poti vedea atat de multe zone frumoase si unde te poti relaxa fara problema, pretul de 120 de lei pe seara/camera dubla este super. Pe mine m-a convins! 

Iar faptul ca locatia este in centrul orasului, in apropierea unui cadru verde feeric si a altor puncte turistice unde imi propun sa ajung, ma bucura foarte tare. Unde mai gasesti si pret bun, si peisaj, dar si apropiere de chestiile care te intereseaza, toate la un loc? 

#descoperimromania.ro


Ca sa iti intre in cap site-ul DescoperimRomania.ro, baga de seama la logo-ul acestuia, care este memorabil. Te va ajuta sa gasesti cazare si indicatii turistice oriunde in Romania, daca te-ai decis sa o cutreieri. 

 DescoperimRomania
#descoperimromania.ro


Cat despre mine, abia astept sa ajung in aceasta zona. Sa ma intalnesc cu prietenii, sa facem drumetii in muntii Gerea, Folea sau Caprareata. Sa fac un tur al manastirilor si schiturilor de aici si sa ma relaxez fara grija la izvoarele termale din zona. Nu degeaba mai este cunoscut orasul drept "Izvoarele de Aur". 

Tu ce zici, ai vizitat Oltenia? Ce imi recomanzi sa mai vad, odata ajunsa acolo?






Comentarii