Oare un smartphone Allview mi s-ar potrivi?


#AllviewX2SoulStyle


Buna!

Incep postarea prin aceasta intrebare care ma macina de ceva timp: "Oare un smartphone Allview mi s-ar potrivi?". Stii de ce ma intreb asta? Pentru ca am prieteni care detin asa ceva si unii se declara multumiti, altii nu chiar de calitatea unor trasaturi ale acestor telefoane.

Ce-i drept, un smartphone este un smartphone si este mult mai bun decat un telefon obisnuit. Si daca mai are camera bunisoara, capacitate de stocare mare, un display cat pentru toate zilele si mai mult de atat - dual sim - atunci este alegerea ideala. Cred ca totul tine de pret. Cu cat este mai ridicat, cu atat este si mai bun gadgetul in cauza.

Am gasit un astfel de telefon care mi-ar indeplini dorintele si nu este chiar atat de scump, desi acum nu prea stau bine cu banii. Este vorba despre smartphone-ul Allview X2 Soul Style. In varianta Gold. Imi place tare mult designul sau si faptul ca valoreaza vreo 9 milioane, cam cat un salariu minim la un roman. Dar nah, daca este sa-ti doresti ceva cu adevarat si iti propui asta, atunci faci pe dracu' in patru si iti iei ce vrei. 


#AllviewX2SoulStyle


Asta daca nu se gaseste cineva sa ti-l faca cadou, Chiar daca nu este ziua ta! Si pentru ca meriti, desigur!

Cautand pe net chestii si comentarii despre acest model de telefon de la Allview, am dat de un review facut de site-ul Testarea.ro. Asa mi-am dat si seama ca site-ul asta se ocupa cu testarea de telefoane si alte gadgeturi pentru a ajuta populatia de rand sa isi dea seama ce i se potriveste mai bine in materie de cumparaturi de genul. 

Pentru ca mai bine este sa fii informat decat sa mergi cu capul inainte cand tine de o asemenea decizie, si eu am ascultat ce a avut de zis omul.

Iti las aici si clipul de pe YouTube cu review-ul complet al lui Blogatu





Asadar:


  • Am aflat ca este intr-adevar foarte subtire si se vede si in video cat este de finut, mai ales pentru o fata. Designul imi place mult.
#AllviewX2SoulStyle

#AllviewX2SoulStyle

  • Culoarea smartphone-ului pe care l-am ales eu este Gold, asta pentru ca imi place ca accesoriile mele sa iasa in evidenta si sa personalizeze si tinutele de zi cu zi. Telefonul Allview X2 Soul Style din video este pe negru, dar mi se pare la fel de elegant, potrivit si pentru barbati si pentru femei. 
  • Ecranul este de 5 inch cu o rezolutie de 1280 x 720 pixeli. Procesorul quad-core este de 1,3GHz
  • Nu trebuie sa imi fac griji legate de intretinerea telefonului pentru ca este protejat de o sticla rezistenta la zgarieturi Asahi Glass. Iar daca vreau sa il asigur si mai bine, ii pot pune o folie de protectie a ecranului. 
  • Cat despre camera foto sau despre camerele foto(cea frontala si cea din spate), nu trebuie sa imi fac griji ca selfie-urile nu vor iesi bine deoarece camera frontala are 5MP iar cea principala are chiar 13MP, ceea ce inseamna go for it la un telefon. 
  • Este tare misto ca Allview X2 Soul Style are Dual SIM, ceea ce inseamna ca mi-as putea tine in telefon atat cartela cu numar de Romania, cat si pe cea cu numar de Franta ;;)
#AllviewX2SoulStyle


  • Mai mult decat caracteristicile ce tin de aspectul telefonului, memoria sa Flash este foarte buna: de 16 GB, ceea ce inseamna ca poate stoca pana la 128 de GB pe cardul MicroSD. Memoria RAM este de 2GB
  • In afara de camera si de GB, nu imi vine sa cred ca poate face filmari Full HD, chiar daca este doar un telefon. Wow! Nu cred ca am nevoie eu de asa ceva, dar se merita pentru cei pasionati.
#AllviewX2SoulStyle


  • Despre baterie am aflat ca are 2350 mAh, ceea ce inseamna ca poate tine incarcat destul de mult, daca nu il suprasoliciti stand pe net sau folosindu-te de GPS-ul telefonului. 
Ce imi place mie la smartphone-ul Allview X2 Soul Style:

- Ecranul este destul de mare. Ceea ce imi place si cred ca se poate chiar incadra in categoria phablet(telefon-tableta). 

- Se pare ca pozele facute pe acest telefon au o claritate foarte mare, ceea ce mie imi convine foarte mult, deoarece nu pot cara mereu dupa mine o camera foto sau tableta atunci cand vreau sa fac poze misto.

- Inca ceva. Smartphone-ul asta de la Allview vine cu mai multe optiuni care de asemenea me gusta mucho: Face Beauty, Geo-Tagging, Motion Track, Smile Shot, Gesture Shot, PIP Mode, Touch focus si Slow-Motion capture. 


#AllviewX2SoulStyle


- Rezolutia camerei frontale pare tare buna, cu mult peste medie in cazul smartphone-urilor din ziua de azi. Ceea ce inseamna ca selfie-urile ies mult mai clare si mai vii.

#AllviewX2SoulStyle

Sursa foto: allview.ro

Numai din aceste poze care vorbesc de la sine ma conving singura ca ar trebui sa fac un efort sa imi iau smartphone-ul Allview X2 Soul Style. Asta daca cineva nu se va gandi poate la mine si imi va face o surpriza minunata, chiar daca ziua mea a trecut. Si cea de nastere si cea de nume :))

Tu ce parere ai de telefoanele din gama Allview? Imi poti spune daca se merita sa fac o asemenea investitie sau nu? Mersi!


:*



Comentarii