Un secret al fashionistelor care impresioneaza prin eleganta in aceasta toamna



Buna!

Am descoperit de curand un site nou de haine foarte misto. Se numeste Zaful.com si are niste promotii de zile mari. Dar ceea ce imi place cel mai mult la acest magazin online sunt piesele vestimentare chic, pe care nu le poti trece cu vederea usor.

Cred ca asta este si secretul fashionistelor care impresioneaza prin eleganta in aceasta toamna. Unde ma uit, in stanga si in dreapta, pe strada sau pe retelele de socializare, pe diferite bloguri de moda sau in rubricile de street style, vad o multime de outfituri super, curajoase ori retro, care ma fac sa imi doresc pe loc haine la fel de stylish.

Uite numai cateva dintre aceste minuni, din categoria bluze, de pe site-ul mai sus numit. Eu le ador, cred ca si tu te vei topi dupa ele. 

Bluza cu dungi, model, cu posibilitate de a fi innodata in talie
Bluza transparenta din dantela, cu model minunat
Camasa in dungi verticale, cu model floral in zona pieptului
Camasa bleu cu model floral
Camasa alba, cu buzunar si imprimeu kisses
Camasa alba, cu un mod ingenios de prindere a nasturilor

Camasa cu guler - cravata de pioner
Bluza cu dungi albastre, retro


Bluza alba cu model floral si nasturi
Bluza bleu cu nasturi si model aparte
Bluza-tunica neagra cu model boho
Bluza visinie cu model retro



Bluza transparenta cu broderie si flori

Bluza vintage, cu model floral, guler si manecute brodate
Camasa alba cu buzunar animal print
Bluza alba cu umeri goi 


Bluza de tip ie, cu model vintage si snur
Inca nu mi-am comandat nimic de pe acest site, trebuie sa ma lamuresc mai intai in legatura cu comanda si metoda de transport :))

Nu-i asa ca adori aceste bluzite si camasi retro, cu imprimeu sau vintage?
Care sunt preferintele tale vestimentare din aceasta toamna?

Let me know!

Sursa foto: zaful.com


Kisses :*:*:*


Comentarii