Daca nici asta nu e distractie, atunci ce?




Hey!

Am ajuns la o concluzie care este destul de putin fericita. Nuntile din ziua de azi nu mai sunt ceea ce au fost in trecut. Bine, poate ca nu am ajuns eu prima la aceasta parere, dar totusi ... Nici nu ar trebui sa mai mire pe cineva ca eu nu imi doresc o petrecere de nunta obisnuita sau ca nu imi doresc deloc o petrecere pentru a sarbatori asta.

Totul e invechit si ideea e aceeasi de ceva ani incoace. Mergi la nunti cu partenerul ca mai apoi, la nunta ta, sa primesti toti acesti bani dati pana acum la un loc. Ce pot zice? Nunta este o afacere si onoratul invitatiilor din fiecare an este de fapt o investitie, pe care ajungi sa o vezi crescuta si inapoiata tie in propria zi atat de "speciala" pentru tine.

Macar daca nuntile din ziua de azi ar fi un pic mai distractive, ca lumea sa vada si partile pozitive din casatoria a doi indragostiti. Ca de nu, eu zic ca doar acestia se bucura cu adevarat de toata intamplarea asta.

Ce m-am gandit eu ca as face, insa, daca m-as prezenta in calitate de organizatoare de nunti in societatea moderna?




Am atatea idei ca sigur ar fi pe placul "clientilor" mei. Sunt lucruri geniale, amuzante si care "coloreaza" atmosfera traditionala a unei petreceri de nunta obisnuite.

Si pentru ca am vazut de curand pe Facebook o pagina foarte tare a unui serviciu de divertisment nou in Romania - PartySnap -  am devenit si mai inspirata. Plus ca sloganul acestui produs defineste perfect nevoia de "altfel" din cadrul unei nunti: "O Noua Dimensiune a Divertismentului cu PartySnap!". De ce sa nu folosesti un asemenea tip de serviciu fabulos in cadrul petrecerii de nunta, transformand-o pe loc in cel mai grozav si amuzant lucru posibil?

PartySnap nu este o cabina foto obisnuita cu care poate te-ai familiarizat deja pana acum, ci este un adevarat show de fotodivertisment. Uite asta ar fi unul dintre cele mai tari lucruri pe care le-as propune pentru sarbatorirea mariajului indragostitilor care ar dori sa-i "consiliez". Stai sa iti spun si de ce, ca poate ii vei contacta chiar tu pentru un alt eveniment misto pe care vrei sa-l organizezi.




  • In primul rand, PartySnap este un photobooth fabulos. Poate destinde orice atmosfera si inveseli pana si persoanele cele mai morocanoase. Este potrivit atat pentru un eveniment de nunta, cat si pentru un team building relaxant, o lansare de produs sau o petrecere corporate, in care sefii uita ca sunt sefi si petrec impreuna cu angajatii si partenerii cei mai de incredere.

  • Stii de ce ma bazez eu cel mai tare pe serviciul asta minunat de fotografii pentru evenimente? Pentru ca, fara indoiala, fiecare persoana de la petrecerea la care exista PartySnap va ajunge sa socializeze intr-un mod neasteptat, fiind atrasa de magia pozelor editate in timp real. Adica, la o nunta de exemplu, si bunica, si cumnata, pana si socrii care sunt mai putin incantati de toata situatia vor ajunge sa aiba cel putin o poza impreuna. Si nu orice fel de poza, ci una memorabila.

  • Inca ceva ce imi place tare mult la acest gen de divertisment pentru evenimente tine de faptul ca poate inlocui pe durata petrecerii un fotograf care ar costa, de altfel, foarte multi bani. Asadar, de ce sa nu schimbi regulile un pic si sa gandesti mai altfel, reducandu-ti si bugetul pe care il ai stabilit. In calitate de organizatoare de nunti, as face tot ce este posibil sa imi ajut clientii sa isi gestioneze cat mai inteligent bugetul pentru ziua mariajului.

  • PartySnap se instaleaza la locul evenimentului acolo unde iti doresti tu. Eu m-am gandit ca ar da tare bine situat in holul de la intrarea in restaurant. Acolo, oricum, totul ar fi decorat conform cu tema nuntii si ar arata foarte misto ca fundal pentru pozele invitatilor si a mirilor. Nu numai asta, dar daca lumea isi doreste alt fundal se poate alege dintr-o serie disponibila. Mai mult decat atat, oricine din poza de grup isi poate personaliza infatisarea cu diferite obiecte virtuale amuzante, care de altfel pot fi sarea si piperul unei poze de neuitat.

  • Ce este si mai grozav pentru mine ca organizatoare de nunta, este ca, prin aceasta metoda de distractie foto, le pot oferi mirilor inca un avantaj inclus in PartySnap, care le-ar reduce din costurile totale cu nunta. In loc de comandarea de marturii specifice temei evenimentului, le-as sugera faptul ca fotografiile obisnuite sau fotografiile magnetice ce se pot imprima pe loc datorita PartySnap ar fi mult mai speciale si personale. Mai ales ca pot fi si personalizate cu logo-ul sau tematica nuntii respective.



Wow, deci numai insirand toate aceste idei inedite pentru animarea unei nunti, ma face sa imi doresc organizarea propriei petreceri de nunta intr-un astfel de stil. Doar in aceste conditii m-as lasa poate convinsa de punerea la cale a unui astfel de show.


Daca ma gandesc mai bine, un PartySnap de asta ar fi oricand binevenit si acasa sau la birou, avand in vedere cat de multe poze se fac in ziua de azi si cat de plictisitor este totul cateodata. Clar ca o serie de poze inspirate preluate cu ajutorul unui photobooth PartySnap ar ajunge virale pe Facebook sau pe Instagram. Am deveni mult mai veseli si mai sociabili in cateva momente. Deci, de ce nu?


Sursa foto: SnapParty

Articolul de azi a fost scris pentru participarea la SuperBlog 2016. 











Comentarii

Trimiteți un comentariu