O femeie nu poate avea niciodata prea multe bijuterii. Mai ales daca se apropie Black Friday

Colectia Toamna Stralucitoare La Femme Coquette

Bonjour, amis!

Anul 2016 este un an controversat. Atat de multe acte de rautate, o lume a politicii care se da peste cap sa ne capteze atentia, rasturnari de situatie si filme extraodinare aparute in fiecare luna. Dar ce se poate spune despre lumea modei si a accesoriilor? Ce parere avem despre bijuteriile din argint si despre trendurile lor mereu actuale?

Nicio femeie nu poate ramane indiferenta la vestea ca a mai aparut un nou trend de accesorii de lux, delicate si pretioase, care au fost create special pentru a le pune in evidenta. Se stie ca o femeie nu poate avea niciodata prea multe bijuterii iar un barbat nu poate avea niciodata prea multe gadgeturi.

Insa, acum am decis sa ma axez pe nevoile femeii si nu pe ale barbatilor, si cum altfel decat prezentand noile trenduri de bijuterii din argint care trebuie avute in vedere in perioada Black Friday. Da, vine Black Friday iar pe site-ul LaFemmeCoquette.ro vor fi o sumedenie de reduceri bijuterii din argint pentru orice femeie cocheta. Si perioada in care aceasta minunatie va fi disponibila pentru toate reprezentantele sexului frumos este una de care poate profita orice. Tine in jur de doua saptamani si incepe pe data de 18 noiembrie, sfarsindu-se nu mai devreme de data 30 noiembrie


Set bijuterii argint


Cum ti-am mai spus, nimic nu face mai fericita o femeie sau ii poate creste mai repede moralul decat ideea de a-si mai achizitiona cateva bijuterii din argint. Sau ideea de a-i fi daruite de catre cei dragi cu ocazii speciale, sau fara nici o asemenea ocazie, sporind farmecul si surpriza. Si cum Black Friday este evenimentul toamnei acestui an, nimeni nu poate rata ocazia de a alege dintre cele peste 300 de produse cu preturi reduse, unele chiar si pana la 40% de pe site-ul LaFemmeCoquette.ro

Chiar daca accesoriile se schimba de la an la an, in cazul bijuteriilor din argint "Simplitatea este cheia elegantei", asa cum a spus Coco Chanel si asa cum este si viziunea brandului de bijuterii rafinate La Femme Coquette. Insa, inainte sa ajungi sa contempli la frumusetea si eleganta pe care o ofera doar la o simpla privire produsele din argint, pietre pretioase si fantezie din buticul online, este de ajuns sa auzi numele acestuia pentru a-ti da seama ca acest loc iti este destinat.

Daca esti o femeie cocheta, mereu atenta la imaginea ta si la accesorizarea tinutelor de zi cu zi, atunci pe site-ul LaFemmeCoquette.ro vei gasi o gama variata de inele, cercei si coliere de argint, lucrate cu cea mai mare migala, dar si colectii fantezie care sunt oricand binevenite pentru a complimenta frumusetea interioara a unei femei.


Cercei fantezie


Nu se poate sa nu fi auzit sau sa nu te fi convins de eleganta si rafinamentul frantuzoaicelor care dau clasa oricui cu orice aparitie. Ideea pe care se bazeaza ele este simplitatea, la care se adauga un strop de farmec sub forma unor bijuterii remarcabile din argint sau pietre pretioase. Aceasta este si credinta buticului trendy La Femme Coquette, care de Black Friday vrea sa incante cat mai multe femei cu produsele atent lucrate din argint, pietre pretioase sau semipretioase. 

Eu insami femeie, atenta la detalii si atrasa de accesoriile stralucitoare sau simple menite sa ma scoata in evidenta am descoperit pe site-ul LaFemmeCoquette.ro mai multe "frumuseti" care imi fac elegant cu ochiul. Abia astept sa vina Black Friday pe site ca sa imi achizitionez de la reduceri inele din argint cel putin unul dintre urmatoarele produse minunate. 

Uite ce am vazut eu tare frumos aici. Pentru ca dintotdeauna am fost adepta argintului si nu a aurului, a simplitatii si nu a accesorizarii abundente, imi plac urmatoarele inele La Femme Coquette:


1. Inel din argint cu cristale negre

2. Inel floare din argint si cristale rosii


3. Inel din argint cu model deosebit


Cum am mai spus, acest site este potrivit atat pentru femeile care isi doresc sa isi faca cateva cadouri minunate in bijuterii, pentru ca niciodata nu au prea multe, dar este un butic extraordinar din care orice barbat poate achizitiona un inel de logodna superb si rafinat pentru iubita lui. Si nu numai. 

Eu sunt de parere ca preturile practicate acum pe site sunt deja foarte bune, iar daca te gandesti ca incepand cu ziua de 18 noiembrie acestea vor fi si mai scazute, atunci cu siguranta poti da lovitura si surprinde frumos pe cineva. 

De pe site, din categoria inele de argint, mi-a mai placut si acest inel fantezie:

Inel cu broscuta, din argint si abalon
Uite numai cat este de spectaculoasa aceasta bijuterie unicat. 

  • L-as purta cu cea mai mare incredere la o tinuta simpla, neagra, care ar intra in monotonie daca nu as adauga o asemenea piesa statement.
  • De asemenea, ar da tare bine la o rochie mai cuminte pentru un cocktail party.
  • L-as face cadou unei prietene care iubeste broscutele testoase si stiu sigur ca ar fi tare emotionata la vederea lui.
  • Acest inel superb, lucrat dintr-un argint de calitate iese in evidenta mai ales datorita pietrei fantezie de abalon sau haliotis(cum i se mai spune la noi). Cu siguranta as fi apreciata pentru alegerea mea inspirata oriunde m-as afisa.
  • In acelasi gand, l-as darui cadou mamei mele pentru dragostea speciala ce mi-o poarta. Mai ales ca probabil va fi la promotie de Black Friday.

Acum, daca ti-ai facut o idee si te-am inspirat pentru achizitionarea unor noi bijuterii pentru colectia ta, spune-mi si mie ce anume iti place de pe site-ul La Femme Coquette, ce ti-ai lua si ce ai darui prietenelor tale cu prilejul zilelor de Black Friday. 

Astept parerea ta in sectiunea de comentarii!


Bissous :*:*:*


Comentarii