Stilul este un mod de a spune cine esti fara a fi nevoit sa vorbesti



Se spune ca personalitatea este cea mai importanta la o persoana si ca ea atrage cel mai mult, indiferent de frumusetea exterioara. Insa, eu tind sa infirm aceasta spusa. De ce? Pentru ca nimeni nu iti va vedea vreodata sufletul si modul de a gandi de la o simpla privire. Din contra, ochii privitorului se vor atinti pe infatisarea ta exterioara, pe felul in care arati, pe hainele tale si pe felul in care le porti. 


Asadar, dragii mei, eu sunt de parere ca Rachel Zoe - designer de moda si stilist american - are dreptate cand sustine ca "Stilul este un mod de a spune cine esti fara a fi nevoie sa vorbesti".  De altfel, este ideal. Si cum eu sunt adepta acestui gand intelept, ma comport ca atare. Atunci cand ies in public, mereu am grija sa port haine care sa ma avantajeze si sa ma scoata in evidenta, daca este nevoie.

De fapt, tinutele mele "ma exprima" pe mine ca persoana. Uneori simpla si cuminte, alteori indrazneata, si de fiecare data unica in felul meu. De asemenea, cred de cuviinta ca atunci cand iesi undeva oamenii se vor uita la tine, daca nu chiar te vor atinti indelung cu privirea(ca sa nu zicem holba). Si, daca tot aleg sa faca una ca asta, cel putin sa le dau un motiv pentru care sa se uite cu atentie la mine.

Cum stilul este ceva dobandit, de la an la an sau de la etapa la etapa, in viata, ceea ce imi place mie sa fac este sa jonglez cu tendintele in moda vazute de mine drept niste accesorii care pot atrage sau pot intriga pe altii. Oricum, nu ma vei vedea vreodata purtand ceva ce nu mi se potriveste. Eu simt haina pe care o iau pe mine si drept urmare, corpul meu imi va transmite daca este o alegere buna sau nu. Si, de cele mai multe ori, are dreptate!

Asa se face ca atunci cand ies din casa ma imbrac dupa vreme, dupa eveniment, dar mai ales dupa starea de spirit. Sunt, mai degraba, adepta culorilor si nu a nuantelor inchise sau reci. 


  • Deci ma vei vedea destul de des imbracata cu un palton lung rosu(acum ca tot vine iarna), un palton scurt cu doua randuri de nasturi intr-o nuanta turcoaz inchis sau o geaca de piele motor rosu cu negru. Cred ca ti-ai dat seama deja, culoarea rosu imi place la nebunie si cred ca imi sta si bine.
  • In ceea ce priveste modelele preferate de incaltaminte, pentru toamna asta am ales o pereche de botine negre, cu talpa si toc gros, putin mai inalte de glezna. Sunt negre, deci se potrivesc la orice, sunt casual si asta imi convine deoarece majoritatea tinutelor mele sunt mai mult asa. Sunt inalte ceea ce imi da avantajul de a-mi alungi picioarele atunci cand doresc sa port ceva scurt sau jeansi skinny.
  • Tot la categoria incaltaminte, am in dulap ceva de genul botinelor Valencia de la Vagabond, de pe site-ul answear.ro. Sunt negre, inalte, cu platforma interioara si sunt extrem de comode si de chic. Imi place nespus faptul ca le pot purta atat la pantaloni, cat si cu dresuri mate la fuste si rochii.
Botine negre Vagabond de pe answear.ro


  • La capitolul esarfe stau bine. Am zeci de esarfe si saluri in toate culorile si cu toate modelele posibile. Imi place ca acest tip de piesa fashion reuseste sa ia rolul unui accesoriu care poate inveseli sau colora o tinuta banala. Mai mult de atat, poate fi purtat intr-o multitudine de feluri(chiar si pe cap sau ca bolero) si ce este mai important, tine de cald in zile sau seri racoroase de-a binelea.
  • Ceea ce imi doresc foarte mult sa-mi cumpar in cele ce urmeaza este o parka de culoare maro spre visiniu. Am vazut un model super frumos pe site-ul Answear.ro si tare ma bate gandul sa mi-o iau, ca arata prea bine.

    Sa-ti spun de ce. Este o geaca Parka din colectia Medicine, perfecta pentru tranzitia dintre toamna si iarna. Este lunga si are gluga supradimensionata; se incheie cu fermoar intr-un stil inedit. Culoarea este fabuloasa si se asorteaza anotimpului in care ne aflam. Este din bumbac si poliester si are o captuseala misto care imi poate tine de cald, fara sa-mi mai fac griji in plimbarile reci din acest sezon. Este minunata!

Parka Medicine de pe answear.ro






















Desigur, in ceea ce ma priveste, vestimentatia este esentiala oricarei iesiri, la fel cum pot spune si despre un machiaj minimal. Aleg, deci, sa port lucruri de calitate si potrivite cu vremea de afara. Mereu imi iau haine care sa mi se potriveasca in lungime si dimensiuni. La fel si cu incaltamintea. Chiar daca port 38 la picior, de obicei vooi opta pentru o incaltaminte marimea 39, just in case. 

Oricum, probez mereu de cateva ori ceea ce imi place la prima vedere ca sa vad daca intr-adevar se si aseaza bine pe mine. Si inca un secret al unei tinute cool de toamna-iarna din partea mea:


Asorteaza-ti outfitul cu o caciulita simpatica cu mot sau un fes uni cu un mesaj care sa exprime ca esti cea mai tare!



Am fost inspirata intru scrierea acestui articol de azi de catre sponsorul Answear.ro, cu ocazia SuperBlog 2016. 

Sursa foto: answear.ro 







Comentarii