Vinerea neagra este, de fapt, cea mai norocoasa zi din toamna




Hey, prieteni!

Astazi sunt bucuroasa. Bucuroasa ca mai am un motiv pentru care sa incep goana dupa cumparaturi in luna noiembrie. De ce? In curand vine ziua de Black Friday, si odata cu ea o multime de reduceri, promotii si discounturi super la cele mai misto produse din oferta magazinelor de pretutindeni.

Daca numai saptamana trecuta mi-am cumparat cateva perechi de botine si cizme pentru vremea rece, niste jeansi gri petrol gasiti la reducere intr-un magazin, dar si o bicicleta de apartament pentru a ma indemna la miscare, saptamana care vine presimt ca nu va trece nici ea asa simplu pe langa mine.

Daca nu stiti deja, vineri, pe 18 noiembrie, incep promotiile de Black Friday peste tot prin tara. Am in gand sa imi iau odata pentru totdeauna un laptop al meu, pe care sa lucrez fara a mai cersi dupa dispozitivele altora.

Si daca tot este ziua celor mai mari discounturi la toate categoriile de produse necesare oricui de la magazinul online Dwyn.ro, cred ca nu este o idee rea sa-mi inlocuiesc si epilatorul care este vechi de cativa ani buni, asta pe langa faptul ca a cam luat-o razna dupa cate lovituri si cazaturi a avut de suferit.

In categoria Ingrijire personala de la Dwyn am vazut cateva epilatoare pe gustul meu. Fiindca fostul aparat il am de la Braun si m-a tinut super mult si bine pana in ziua de azi, cred ca voi opta tot pentru un asemenea produs aflat la reducere in ziua de 18 noiembrie, pe site. Asadar, un Braun Silk-epil cu o viteza sau un Braun Silk-epil Soft Pefection cu doua viteze si manusa racoritoare m-ar incanta peste masura.



















Acasa ar fi nevoie si de un televizor modern, ca cel vechi nu se mai potriveste cu peisajul. Cred ca un Smart TV de la Dwyn Shop, aflat la reducere in vinerea neagra ma poate rezolva foarte simplu. Ai mei ar fi foarte incantati de achizitie: tata pentru vizionarea emisiunilor politice preaiubite si mama pentru urmarirea emisiunilor culinare ce o inspira atat de mult in bucatarie.

Eu nu am considerat niciodata ca Vinerea Neagra reprezinta ceva negativ, nici macar cand eram prea necoapta pentru a sti ce inseamna. Nu tin cont de superstitii sau de semne zodiacale, ma intorc inapoi daca am uitat ceva fara sa ma tem ca imi va merge rau toata ziua si, mai mult de atat, numarul 13 mie pare sa imi poarte noroc. 



Si dreptate am avut cu aceasta zi fabuloasa din an. De fapt, Vinerea Neagra este cea mai norocoasa zi de toamna pentru mine, dar nu numai pentru mine ci si pentru toti romanii care iubesc reducerile si marfa de calitate. 

Astfel, in acest an - mai exact pe 18 noiembrie - Black Friday surprinde placut pe toti cei ce intra pe site-ul magazinului online Dwyn.ro si asteapta rabdatori sa isi umple cosul de cumparaturi cu cele mai iubite produse la cele mai neasteptate preturi din perioada intregului an. Iti spun eu ca promotii si discounturi grozave nu vor fi doar la categoriile la care ma refeream eu mai sus, ci si la alte categorii, poate mult mai atractive pentru unii.


Uite la ce sa te astepti de la Dwyn Shop in ziua de Black Friday 2016 - 18 noiembrie



  • Promotii mari la categoria Televizoare: produse moderne, televizoare LED sau Smart TV-uri
  • Reduceri explozive pentru copii mici si pusti la categoria Jucarii Lego. Nu uita sa iei cateva astfel de cadouri pentru copiii tai, pentru copiii prietenilor sau pentru finii tai de botez. Black Friday la Dwyn Shop este o ocazie extraordinara 
  • Discounturi bune la categoria Incalzire, de unde poti cumpara calorifere electrice si aparate de incalzire la preturi mult mai accesibile fata de cele din restul anului. Daca nu ai facut asta din vara, nu-i problema, si toamna gasesti variante accesibile ca pret pentru asemenea dispozitive
  • Reduceri numai bune la categoria Ingrijire personala, de care se pot bucura atat femeile, cat si barbatii. Uite doar cateva dintre produsele pe care ti le poti lua in Vinerea Neagra(18 noiembrie) de la Dwyn: cantare electronice, aparate de ras, ondulatoare de par, aparate de tuns, uscatoare de par, epilatoare sau periute de dinti electrice 

Daca nici in ziua asta nu iti vei da dezlegare la cumparaturi in mediul online, atunci nu stiu ce altceva te mai poate convinge. Eu cu siguranta imi voi lua ceva necesar vinerea viitoare de pe site-ul dwyn.ro, mai ales ca pot profita de reducerile de zile mari. Iti dau intalnire pe site in ziua de 18 noiembrie ca sa ne luam la intrecere in cursa pentru cele mai multe cumparaturi pentru casa si familie. 

Pana atunci, iti pun o intrebare simpla: Tu ce obisnuiesti sa cumperi la reducere de Black Friday si ce anume ti-ai dori in acest an?


Sursa foto: dwyn.ro











Comentarii