Biroul de acasa


Sunt blogger de ceva timp si cam asta constituie meseria mea actuala din care ma si intretin, daca este curios cineva. Chiar daca pare ceva simplist din care nu prea poti face avere, avantaje exista mai multe si printre acestea se numara si lucrul de acasa sau din deplasari, posibilitatea intocmirii unui program personalizat, care poate sa varieze de la zi la zi. Este un job flexibil, dar full-time, care uneori se prelungeste si in weekend, as putea spune.

Este, asadar, necesar pentru mine sa am un spatiu doar al meu, in care sa lucrez fara probleme, fara intreruperi si alte griji, de la mine de acasa. Nu este suficienta doar canapeaua sau patul in care as putea scrie ceva timp fara probleme, daca nu ar trebui sa fac ture intre biblioteca si diferitele sertare pe unde imi am agendele, pixurile, post-it-urile colorate sau cartile si revistele cu idei in fel si chip.

Este clar ca am nevoie de o mobila in toata regula care sa imi foloseasca si de biblioteca pentru dosare si caiete, birou pentru calculator, dar si spatiu zen de amplasat cele mai colorate flori ale mele, care sa imi poarte mintea pe taramul inspiratiei. Asadar, aici a intervenit o mobila de birou tare eleganta si practica, modele inspirate de la producatorul si furnizorul de birouri office Moff.

Daca vei cauta cu atentie pe site-ul moff.ro vei gasi si o categorie de birouri manager sau mese consiliu, chiar si receptii pentru cladirile office in care se lucreaza de zor. Dar eu am nevoie de un birou pentru acasa, asadar am gasit cateva modele superbe in categoria birouri office de la Moff. Uite numai la biroul Bardolino cat e de aratos. Dispune si de dulap si de masa pentru calculator - 2 in 1. Super tare!




Sau uita-te putin la acest birou cu 2 corpuri, masa plus picioare cu sertare, grozave pentru toate nimicurile mele importante care ma ajuta la scris pe blog. Iti spun, asemenea birouri de calitate imi doresc si eu. Iar culorile simple si linistite se potrivesc tare bine in locuinta mea, alaturi de restul mobilei. Nu am o camera aparte pentru birou, dar am un fel de debara destul de incapatoare pe care as putea-o transforma de indata. Voi mai avea nevoie de un scaun directorial(cum altfel?) elegant si biroul meu de acasa va fi complet.




Asta da loc in care sa stau si sa scriu zilnic la laptop. Cu un birou pentru calculator, incapator si tare bine decorat, totul va fi organizat de minune iar post-it-urile cu sarcinile din zi ma vor astepta colorate ca sa imi pot incepe ziua cu seninatate si cu mult spor!


Surs foto: moff.ro

Comentarii