Un barbat bun poarta aroma unui parfum de calitate, care ii sporeste farmecul. In acest an mizez pe cadoul perfect de Ziua Indragostitilor - parfumul masculin



Sincer, nu sunt eu prea romantica si nici nu tin vreo zi speciala legata de relatia de cuplu, insa de Ziua Indragostitilor, de fapt de Dragobete pentru mine, aleg sa cinstesc dragostea dintre mine si S. intr-un mod simbolic, cel putin.

Chiar daca sunt un Rac adevarat, in ceea ce priveste dragostea nu ma prea afisez in public cu sentimentele mele, ci prefer sa o fac in privat. De aceea, m-am gandit ca in februarie anul acesta, de Ziua Indragostitilor, sa ofer un cadou perfect celui care are acum inima mea - jumatatii mele mai chibzuite si mai calme.

Eu sunt de parere ca un barbat bun are parfumul lui special, masculin, care il face remarcat dintre multi ani barbati sau baieti, care inca nu stiu cu ce se "mananca" femeia. Asa si cu S. Stie exact ce imi trebuie, ce imi lipseste, are planuri marete de viitor si ii place exact ceea ce imi place si mie, cu mici exceptii. Ca nici numai zahar nu este bine sa ai intr-o relatie. 

Si pentru ca un parfum este cadoul perfect pentru orice zi speciala a barbatilor, asupra acestui lucru m-am oprit si eu inca din ianuarie. Stiu ca ii plac parfumurile tari, masculine, care persista si care ii ofera o putere aparte. Dar, de asemenea, si mie imi plac parfumurile masculine si nu doar sa le simt la el, ci sa le port din cand in cand. 

Asa ca m-am gandit bine. Hai sa ii daruiesc un parfum de calitate care sa ii placa nespus si cu care sa ma pot da si eu ca sa il simt mereu in preajma, chiar si cand nu este langa mine. Zis si facut.

Lui ii plac esentele lemnoase, moscul si aromele fructate. Mie imi place mult vanilia, ciocolata, dar si taria data de notele de tutun atat de clasice si de picante. 

Si ghici ce am gasit intr-un loc plin cu parfumuri si testere dintre cele mai celebre si la preturi super ok? Cadoul perfect pentru S. - parfumul Tom Ford Tobacco Vanille de pe site-ul Aromeonline.eu, special pentru el, atat de atragator pentru mine.

Si are un pret mai mult decat acceptabil, zic eu si cred ca am dreptate, avand in vedere ca luasem un parfum la reducere de Black Friday de pe un site cunoscut la un pret mai mare decat acesta.

Asadar, produsul Tom Ford Tobacco Vanille Tester in varianta de 100 ml poate fi comandat la pretul de 200 lei.

Parfumul de la Tom Ford este inspirat de masculinitatea englezeasca, care raspandeste in aer o aroma puternic condimentata, de tutun care se imbina elegant cu notele de vanilie, cacao si de fructe uscate. Este o esenta opulenta, clasica, dar si usor dulceaga care atrage femeile si ofera irezistibilitate barbatilor ce o poarta ca semnatura personala.

Tom Ford Tobacco Vanille este un parfum special ce poate fi purtat doar de catre un barbat adevarat pentru a denota acel farmec la care s-a gandit Tom Ford cand l-a creat. 

Cred ca este un cadou simbolic, care denota caldura, senzualitate, dar si forta masculina.

Chiar creatorul acestei apei de parfum a sustinut despre "opera" sa aromata, tipic masculina, ca tutunul, ghimbirul, vanilia si boabele de cacao se intrepatrund perfect, rezultand un produs specific masculin, care nu poate fi ratat si trecut cu vederea de catre femei.

Are dreptate Tom Ford, pentru exact acelasi lucru il simt si eu in legatura cu aura speciala a acestui parfum perfect pentru S. Abia astept sa ii simt aroma pe barbatul meu minunat si sa ii "port" esenta magica pe piele, exact in locurile in care pielea il intensifica.

Si am mai aflat ca pe site-ul Aromeonline exista niste oferte greu de refuzat:

  • Daca faci o comanda de 5 parfumuri, primesti 1 parfum gratuit
  • Ai parte de livrare gratuita la o comanda de peste 350 de lei


Sursa foto: aromeonline.ro


Comentarii