Cartile care imi plac cel mai mult sunt cele care stiu sa ma citeasca


"Cartile care imi plac cel mai mult sunt cele care stiu sa ma citeasca." - Hasier Agirre

Acest citat cool l-am regasit pe un semn de carte si mai cool primit odata cu pachetul de carti de la Libris. Imi place mult si cumva a devenit si motto-ul meu, mai ales de cand am dat de el si am descoperit ca se potriveste legaturii mele stranse cu lectura.

Chiar daca lumea ma tot intreaba ce fac eu toata ziulica si desi spun ca lucrez de acasa, tot nu este convinsa de activitatea mea




Ei bine, oameni buni, mai si citesc pe langa faptul ca scriu. Si sa nu intelegi gresit. Nu scriu doar pentru mine si nu in sensul ca scriu vreo carte sau ceva(desi m-am gandit si la asta), scriu pentru altii. Deci e un job. Si e platit la fel ca altele. Doar ca este de acasa si programul mi-l fac eu cum doresc. Si cel mai convenabil la treaba asta este ca fac in asa fel incat sa am timp si de citit - o pasiune draga si veche de a mea.

Asadar daca ma mai intrebati cand am atata timp si de citit, ati aflat acum secretul meu. Si sa stiti ca nu asta este tot. Chiar daca pare ca uneori nu fac nimic si sunt libera pe retelele de socializare, mintea mea lucreaza intruna. Mai ales la ore tarzii din noapte :)))

Si nici de citit nu apuc sa citesc atat de mult sau de des pe cat mi-ar placea. Am o multime de carti in biblioteca de aici din Franta, dar si de acasa - din Romania, si tot nu le-am dat gata pe toate. Ah, si normal ca inca imi cumpar carti noi in speranta ca odata si-odata voi avea timp de toate.


Pana atunci, uite ce mi-a placut si ce nu mi-a prea placut la cartea "Jocul lui Gerald" de Stephen King


  • "Jocul lui Gerald" de Stephen King

Asta este prima mea carte pe care am citit-o din bogata opera a lui Stephen King. Chiar si pana sa ajung sa citesc ceva de la el m-am declarat fana a scrierilor lui. Este dark, plin de suspans si pare sa iti dea fiori. Ma refer la felul lui de a scrie. Si chiar daca nu apucasem pana recent sa il lecturez, am vazut filme adaptate dupa cartile lui. Si mi-au placut. 

Asadar, prima carte din seria de titluri de la Stephen King - regele thrillerelor la moda - este "Jocul lui Gerald". Am ales aceasta prima scriere pentru ca, sincer, era cea mai ieftina varianta de pe site-ul de unde mi-am comandat carti de curand. Nu zic ca nu as da si mai multi bani pe asemenea titluri, dar oricum spre deosebire de alti autori - cartile lui Stephen King au scoruri destul de piperate.



Pana si la un targ de carti am gasit editii mai vechi cu opera lui la preturi mari pentru un asemenea tip de vanzare. Si datorita cartii de fata am decis sa citesc mai multe titluri de la King, numai ca abia atunci cand voi primi cadou sau cand voi gasi preturi mai bune voi mai achizitiona din magazin sau online cartile lui. Pana atunci imi ramane in vedere varianta online, PDF a acestor scrieri. 

Despre "Jocul lui Gerald"pot spune ca mi-a placut, insa nu cred ca este una dintre cele mai scary sau bune carti scrise de Stephen King. Editia de la Nemira are 315 pagini si se citeste usor. A fost simplu sa trec prin ea si sa descopar scenariul de groaza al povestii bine alcatuite.

Cu toate acestea, parca actiunea se prelungeste prea mult, parca tot intinzand de fir ca sa iasa o carte mai grosuta. De-a lungul lecturii, am trait ceea ce a trait personajul feminin - Jessie - atat inainte sa il omoare din greseala pe sotul ei Gerald - cat si dupa, cand a trebuit sa priveasca cu oroare ce se intampla in jurul ei, incercand in acelasi timp sa se elibereze de catusele cu care a fost prinsa de pat. 

"Terifiant ... Un joc in care cosmarul este doar inceputul." - USA Today

Si chiar daca cartea a fost scrisa si gandita ok, unele momente din ea mi s-au parut un pic plictisitoare, horrorul si suspansul nefiind atat de ascutite incat sa ma faca sa nu pot dormi noaptea din cauza asta. Ori poate mi s-a intamplat asta pentru ca am urmarit prea multe filme de groaza si thrillere de-a lungul timpului?

Per total mi s-a parut o carte bunicica, insa nu wow, si cu toate astea imi doresc sa pun mana si pe alte scrieri de-ale lui King. Cum ar fi ...

  • Misery
  • Carrie
  • Cimitirul animalelor
  • Dolores Claiborne
  • IT
  • Talismanul
  • Christine
  • Turnul intunecat
  • The Shining
Tu ce parere ai despre ceea ce scrie Stephen King? Ce carte cu adevarat horror mi-ai recomanda sa citesc in continuare de la acest autor?


Sursa foto: galerie personala



Comentarii

Trimiteți un comentariu