Si eu particip la SuperBlog 2017!



Am aflat de ceva vreme de lansarea celei de-a 15-a editii a competitiei superbloggerilor creativi - SuperBlog 2017, dar abia acum am prins curaj sa ma inscriu si eu. 

Nu as fi la prima asemenea provocare. Si anul trecut am participat, dar nu am prea luat in serios aceasta lume atat de ofertanta. Am inscris articole doar pentru anumite probe si asta nu m-a transformat intr-un finalist. Notele luate atunci ma fac sa cred ca, totusi, am o sansa intr-o asemenea competitie de blogging creativ.


Competitia SuperBlog 2017 se desfasoara in perioada 26 septembrie - 1 decembrie 2017



Ideea este sa te tii de fiecare proba in parte si sa dai tot ce ai mai bun pentru a o finaliza inscriind un articol unic si original, care sa fie placut juriului. Trebuie sa stii si ca, anul acesta, ai la indemana 7 zile in care iti poti inscrie articolul de pe blogul tau aferent unei probe SuperBlog 2017.

Asta inseamna ca ai mai mult timp la dispozitie pentru a-ti gasi muza cea buna care sa iti detaseze scrisul de cel al competitiei. 

Asadar, afla ca SuperBlog 2017 se desfasoara in perioada 26 septembrie - 1 decembrie 2017 si te invita pana pe 26 septembrie sa te inscrii si tu cu al tau blog, pentru a-ti demonstra talentul la scris si a castiga premii super de la sponsorii SuperBlog.

Nota bene! Poti sa ai orice fel de blog, cu domeniu sau fara, axat pe anumite nise sau generalist, atata timp cat ai cel putin 3 luni de cand scrii pe el si minim 20 de articole scrise, pentru a fi acceptat in hora SuperBlog. 

Si eu particip la SuperBlog 2017! Ce zici, ne vedem(citim) acolo?



Sursa foto: super-blog.eu

Comentarii

  1. Bun venit in SuperBlog 2017!
    Multumim pentru inscriere si atentia acordata competitiei noastre.
    Iti amintim ca maine, 26 septembrie, se lanseaza prima proba. Daca doresti sa primesti probele in inbox si sa nu ratezi niciuna, te poti abona la newsletterul nostru.
    Te asteptam cu drag si iti dorim mult succes! Sa ai o toamna creativa si bogata in premii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de primire!
      Abia astept sa inscriu primul articol in platforma.
      Prima proba este grozava si asortata cu sezonul.
      Sa auzim de bine!

      :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu