Creativitate si ... acnee vizibila. Reteta pentru un Halloween de succes


Eu si prietena mea glumim mereu despre noi ca am fi mereu adolescente dupa felul in care arata tenul nostru. De ce zicem asa? Pentru ca, de obicei, in adolescenta, esti plin de cosuri si puncte negre de care nu mai scapi si pentru care ti-e rusine sa si iesi din casa.

Ei bine, totusi in prezent nu este chiar ca in perioada aceea, dar cosuri tot imi apar in unele momente si imi strica zilele la fel de tare. Cand vad ca trebuie sa ies in oras si am ditamai steaua in frunte(mai ales ca nici nu ii dau pace), ma apuca nervii si nu mai stiu cu ce sa acopar cosurile vizibile.

Tenul meu nu este neaparat acneic, insa este mixt uscat pe alocuri. De aceea, evidentiaza si mai tare cosurile daca sunt prezente. Iar cu ocazia unei petreceri de Halloween din anii precedenti, cosurile mele m-au ajutat de fapt sa imi creez cel mai bun machiaj (masca) scary, perfect pentru un astfel de eveniment(si pentru speriat oamenii).

In prezent sunt gata de selfie de indata ce sunt multumita de felul in care arata tenul meu(cu machiaj sau fara). Dar pe vremuri, fara ajutorul filtrelor de la telefon si a efectelor de la Instagram, nu prea stiam eu de selfie. Atunci, acneea sau alte defecte ale pielii erau vizibile nu numai in viata reala, ci si intiparite in memoria telefoanelor(nu prea inteligente) de pe atunci.


De Sarbatoarea Mortilor la americani(Halloween), mi-am creat un machiaj genial tocmai datorita cosurilor cu cruste vizibile de pe fata mea


Cum am facut asta si cum mi-a venit ideea? 

Initial, era vorba sa iesim in oras intr-un club oarecare, dar apoi am zis ca de ce sa nu ne machiem infricosator, sa ne costumam si sa sarbatorim asta cum se cuvine? Si astfel cu cateva colege ne-am strans la cineva acasa si am inceput nebunia. Eu am zis ca nu intru in joc deoarece nu stiam sa ma machiez normal, daramite pentru Halloween, plus ca aveam cratere pe fata si coji de la cosuri.

Insa tocmai asta m-a ajutat. 

Dandu-mi eu cu fond de ten(nu prea de calitate), am observat nu numai ca zonele acneice nu se acopera, ci ca ies si mai tare in evidenta. Aveam asa ceva in zona fruntii, deasupra sprancenelor, si in zona barbiei in dreapta(unde imi ies de obicei acesti monstrisori). Asa m-am gandit ca ar fi genial daca as contura aceste zone cu rosu si negru creand astfel niste rani mari ca de glont, urmand ca in restul fetei sa creez niste umbre iar ochii sa ii innegresc considerabil. Buzele ar fi fost de o paloare cadaverica date tot cu fond de ten cu o nuanta mai deschisa decat cea a pielii.

Ce sa zic. Cosurile mele mi-au asigurat succesul. Nimeni(in afara de colegele mele) nu stia ca machiajul meu masca reusit era de fapt o incercare esuata de a-mi acoperi o eruptie de acnee. Asadar, in loc de a-mi fi rusine sa ies in oras in acea seara, am avut parte de o petrecere grozava datorita acestor imperfectiuni.

Imi plac produsele de la Farmec, mai ales ca sunt 100% romanesti si au traditie


Insa, noroc ca in ziua de azi am invatat din trecut si incerc sa am grija de pielea mea mai bine. Slava Domnului ca de ceva vreme s-a lansat de la Farmec noua gama de ingrijire a pielii Gerovital Stop Acnee cu un mesaj superb pentru toate fetele din ziua de azi care vor sa fie mereu gata de selfie.

Asa se face ca totul poate fi prevenit sau reparat la timp cu ajutorul a 3 pasi simpli pentru a stopa acneea uracioasa. Fiecare produs din gama Gerovital Stop Acnee reprezinta cate un pas in tratarea tenului:

1 este pentru purificarea si curatarea fetei
2 este pentru tratarea eficace a fetei
iar 3 este pentru camuflarea problemelor tipice adolescentei(dar nu numai) - ceea ce mie nu mi-a iesit in trecut, dar am mari sperante in ziua de azi



Din gama noua de produse anti-cosuri de la Farmec, masca film purificatoare mi se pare cea mai buna alegere pentru tenul meu ce necesita o curatare atenta in mod saptamanal. Nu este scumpa deloc(de fapt nici un produs din categoria aceasta de ingrijire a pielii nu este scump). Se aplica dimineata si are un efect de purificare si iluminare, perfect pentru o piele amortita de somn(hehe).

Si crema CC matifianta de la Gerovital Stop Acnee cred ca ar fi buna pentru tenul meu, mai ales ca este un mix intre o crema hidratanta si un produs de machiaj pentru acoperirea perfecta a defectelor pielii. Este ideal faptul ca se potriveste si unul ten mixt, si unui ten gras sau acneic.



Cateodata trebuie sa stii sa te si folosesti de defectele tale aducand in prim plan ceea ce ar putea fi considerat dezagreabil. Iata ca in situatia aceea, problemele pielii m-au scos din incurcatura. Insa, cel mai bine este sa previi problemele pielii si sa incerci sa le tratezi conform cu tipul tau de ten, pentru a da mereu bine in selfie-uri si a te mandri cu pielea ta radioasa.

Acest articol a fost scris pentru proba a IV-a a competitiei SuperBlog 2017.

Sursa foto: farmec.ro


Comentarii