Spune-mi ce ai in geanta, ca sa-ti spun cine esti!


Ma definesc alegerile facute in viata! 

Daca nu imi place ceva sau nu ma reprezinta, aleg sa nu fac, sa nu port, sa nu ma conformez. De ce sa faci asta cand personalitatea ta este unica si tu nu esti ca altii?

Daca am chef, merg la inot, joc tenis, merg cu bicicleta si mai si fac sport acasa. Daca nu, nu. 

Daca mi se nazare, ma apuc sa fac integrame cand am alta treaba, sa citesc sau sa ma uit la filme. Ca e viata mea! 

Daca am chef sa port o tinuta compusa din diferite piese vestimentare cu imprimeu floral diferit, de ce nu? Fac si asta. Ce conteaza ca este toamna, ca se poate sa nu ma asortez fix cum trebuie, daca eu ma simt bine asa?

Daca anul asta vreau sa port aceeasi geanta neagra din piele cu zgarieturi vizibile ca anul trecut, o fac! Pur si simplu! 

Si, ca tot vorbim de genti si accesorii de luat la purtator, ador ultimul meu rucsac cumparat dintr-un second hand din Franta. E pur si simplu chic, se asorteaza cu orice si imi incap in el chiar si o pereche de papuci de schimb! Practic, in ultima perioada cand am iesit din casa, l-am cam luat peste tot cu mine. Musai plin de prostioare, portofel, esarfa si telefon.

Pana sa mi se puna pata pe acest rucsac gri semnat de o firma frantuzeasca(probabil), luam peste tot dupa mine alt rucsac sau 'traista'(dupa cum ii zice sotul) visinie cu bretele subtiri. Arata cam ciudat, dupa cum zice S., si pare sa nu aiba nici un design atragator, dar mie imi place la nebunie pentru ca este incapator si are o culoare tare frumoasa.



Dar stii ce se zice. Spune-mi ce ai in geanta, ca sa iti spun cine esti! 


Eu prefer rucsacii versatili, dar chic, sau gentile de tip sac care se pot purta usor pe ambii umeri, ceea ce ma transforma intr-o fiinta:

  • practica
  • constanta
  • fidela
  • traditionalista
Ce am prin geanta de obicei? 

Am mai multe genti in dulap, insa de obicei port cu mine unul dintre cele doua genti de tip rucsac in care incap multe lucruri si care sunt simplu de asortat. Una este gri si cealalta este visinie. Normal ca fiind destul de incapatoare, nu imi gasesc niciodata cu usurinta lucrurile de care am nevoie urgent. Dar voi avea mereu cu mine(in fiecare poseta separat) ...

- in buzunarul mic: cutiuta de nelipsit cu absorbante, plasturi, pastile, cercei
- in buzunarul si mai mic: pixuri, carnetel, balsam de buze, agrafe de par, oglinda mica, mostra de parfum
- in compartimentul principal: servetele umede si uscate, portofel, o carte si un semn de carte, batoane cu cereale sau chestii dulci
- in compartimentul secundar: crema de maini, esarfa, eventual vreo pereche de papuci de schimb :))
- in buzunarul exterior fata: telefon, gume de mestecat, chei
- in buzunarul exterior spate: ochelari de soare, elastice de par, scobitori :))



Iar daca se intampla sa nu iau la mine una dintre aceste accesorii si imi iau o geanta mica de tip postas, atunci o multime dintre chestiile utile si alte prostioare se regasesc alandala pe acolo. 

Ce spune asta despre mine? Ca sunt destul de organizata. Ca imi place sa am tot ce trebuie la mine pentru orice situatie si chiar sa dau si la altii. Asta inseamna ca sunt o persoana practica, constanta si fidela lucrurilor care conteaza pentru mine cu adevarat. 

Vrei sa stii cam cine esti in functie de ce ai prin geanta? 



  • Minimalista

Daca porti de obicei la tine o geanta mica sau chiar un portofel cu esentialul, asta rezuma totul despre tine. Ai la tine chei, bani, telefon, ochelari si eventual un pachet de servetele? Inseamna ca esti minimalista. Bravo tie! Nu te complici deloc si iti place sa nu te incurci in genti mari, ingramadeala si haosul ce tine de asta. 

  • Pregatita pentru orice/Practica

Nu ai o geanta neaparat plina de lucruri, dar cele care sunt acolo iti pot deveni utile intr-o multime de situatii. Cine stie daca iti vei petrece noaptea in alta parte sau va trebui sa faci fata unor situatii neprevazute? Pentru asta in geanta ta se gasesc de obicei incarcatorul de telefon, servetele de toate felurile, picaturi de ochi, periuta de dinti. 

Cel mai fain la tine este ca geanta sau rucsacul iti sunt bine puse la punct. Si, daca esti genul practic, asta se cam refera si la purtarea unei singure genti la orice tinuta si in orice situatie. Esti fidela unei genti de calitate, de aceea iti permiti ca atunci cand iti iei una buna sa investesti ceva banuti in ea. Cam ca cele de la Answear.ro

  • Creativa/Mereu pe fuga


Se poate ca tu sa pari o persoana destul de dezorganizata la o prima vedere, cu o geanta la fel de haotica. Insa, vestea buna este ca desi pare un sac fara fund, poseta ta are ce iti trebuie in ea si ti-e destul de usor sa gasesti in ea lucrurile utile. In ea tii facturi, retete de la medic, carnetele, pixuri multe si chiar reviste sau carti de specialitate. S-ar putea, de asemenea, sa iti placa mult si culorile vii iar geanta ta sa fie una colorata sau intr-un ton puternic, contrastant cu restul tinutelor tale. Tu esti creativa si usor excentrica!

  • Altruista


Si eu ma regasesc intrucatva in aceasta categorie de personalitate. Porti de toate la tine, dar nu numai pentru a-ti folosi tie, ci si celor din jurul tau. Ai, asadar, prin geanta pastile, bandaje, guma, poze, carti si chiar articole usoare de imbracaminte. Iar personalitatea ta este una tare expresiva. Iti place sa ajuti pe altii, dar vrei sa fii mereu pregatita. Esti o altruista, insa ai si o latura mai salbatica a personalitatii(posibil sa ai in poseta ta chiar si cateva prezervative - who knows cand ai nevoie de asa ceva?).

Tu in ce tip de personalitate crezi ca te incadrezi? Arunca un ochi prin geanta ta si vezi ce 'answear' primesti mai sus datorita lucrurilor de care nu te desparti. 

Articol scris pentru proba X a SuperBlog 2017. 


Sursa foto: Answear si galerie personala


Comentarii