Blogathon 2018. Blogging cu drag si spor



M-am hotarat. Particip si anul acesta la competitia Blogathon organizata de platforma BlogAwards.


Blogathon 2018 este ocazia perfecta pentru a-mi mai testa un pic talentele in scrierea creativa


Pentru ca este vorba despre probe fel de fel si sponsori cu tot felul de cerinte si teme, nu am cum sa ratez asa ceva. Inca de cand am auzit prima data de aceasta competitie in mediul online, in care participi cu blogul personal inscriindu-te la probele la care ai chef, am zis ca-i de mine. Cum sa ratez ocazia perfecta de a-mi testa limitele in scris, de a-mi face mai cunoscut blogul si, de ce nu, de a castiga premii cool in tot felul de probe.

In plus, mereu te alegi cu ceva nou. Un sfat, comentarii de la cititorii care iti sunt recunoscatori pentru articolele de ajutor, noi cunostinte in blogging si chiar prieteni virtuali de la care ai ce invata. Iar daca chiar ai talent si pasiune pentru blogging, ai ocazia de a castiga premii faine atat individual, in cadrul fiecarei probe, cat si premii in cadrul competitiei Blogathon 2018, in functie de clasament si de locul pe care termini tu.

Este atat de fain! Trebuie doar sa-ti faci putin timp, bineinteles sa ai un blog al tau care respecta cerintele si sa iti torci mintea si imaginatia pentru a scrie cele mai reusite articole care sa fie apreciate in competitie. Trebuie sa scrii mai ales cu inima. Este vorba de blogul tau personal iar cititorii te vor recunoaste in fiecare scriere iar daca nu, nu vor mai fi la fel de incantati cand le prezinti o reclama pe fata, fara nici o poveste in spate.

Acestea fiind zise, te invit si pe tine daca ai un blog al tau pe care scrii frecvent, sa iti incerci talentul si sa iti pui la bataie mintea pentru a iti imbogati activitatea de blogger. Competitia Blogathon 2018 cu campaniile sale BlogAwards este deschisa oricui cu blog si oricui vrea sa se testeze pe sine insusi.

Eu iti tin pumnii si astept sa ne citim in probele diversificate din cadrul Blogathon 2018.
"Pe locuri, fiti gata, blog!"

Sursa foto: blogawards.ro

Comentarii

  1. Wooooooooow. Mersi Oana, ma inscriu si eu acum in competitie. Multumesc de recomandarea pe facebook. Mult succes si ne vedem acolo cu drag, din nou colegi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, Alin! O noua ocazie de a-ti demonstra pasiunea pentru scris. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu