Cand o dau in mintea copiilor, ma apuc de impuscat 'gaini'



Nostalgie cu parfum de copilarie. 

Imi aduc aminte ca tocmai terminasem gimnaziul, ma inscrisesem la liceu si era vacanta. Era prin 2006 si aveam 14 ani. Atunci am mers pentru prima data la mare. Si tot atunci am avut primul meu calculator.

Eram incantata la culme de achizitie. Si eu si fratii mei(eu fiind mijlocia). Atunci probabil eram printre primii copiii din sat ce aveau un calculator personal. Din pacate, nu am avut din prima internet si jucam mereu Spider Solitaire sau puneam la el dischete cu Mario sau cu alte jocuri de la prieteni. Asta pana cand am batut-o pe mama la cap sa ne tragem si noi net ca oamenii ca sa ne bucuram cum trebuie de PC-ul nostru nou. Si cand am prins net, nu ne mai scoteai de la el. Fiecare dintre noi voia sa acapareze masinaria patratoasa si bombata care te ajuta sa gasesti orice informatie vrei, sa asculti muzica, sa joci jocuri si sa stai pe Messenger(sau Meebo la vremea aia). Mai tarziu a venit si Hi5-ul si ne-a descreierat cu totul, dar asta e alta poveste.

Jocul Prepelix pe calculator BACK THEN

Printre primele jocuri jucate pe primul nostru calculator se afla si 'gaini'(cu denumirea oficiala Prepelix)


Si eram noi prin anul 2006, aveam net si cautam tot felul de prostii toata ziua(nu prostiile la care s-ar gandi majoritatea; atunci chiar eram fascinati de PC si de lumea WWW), cand scriind pe Google 'joc copii', am gasit Prepelix. Jocul era deja lansat pe piata din Romania de mai bine de 5 ani, dar noi pe atunci nu stiam. Si odata intrati in hora, greu mai era sa ne dezlipesti pe vreunul din fata monitorului. Cat era ziua de lunga, ba ne ciorovaiam care sa stea si cat la PC, ba ne gaseai ranjind prosteste si uitand de mancare si de toate cele jucand 'gaini'. Adica jocul Prepelix. Vezi tu, desi jocul numea destul de clar inaripatele pe care trebuia sa le vanezi dand click cu mouse-ul in mod strategic, noi il numeam 'vanatoarea de gaini'. Oare pe vremea aia eu si fratii mei nu stiam ca gainile nu zboara? Doar eram de la tara, ce pisici? Faza e ca noua ni se parea ca arata fix ca niste gaini, mai ales ca scoteau si sunete specifice atunci cand le impuscai fix intre ochi.

Acum, cand o dau in mintea copiilor, ma reapuc de impuscat oratanii croncanitoare.


Jocul Prepelix Pano pe smartphone/tableta NOW


Ghici ce? 'Vanatoarea de gaini' a revenit in trend. Este vorba mai exact despre noul joc Prepelix Pano pentru mobil


Cand am auzit de aparitia noului joc Prepelix Pano, m-au napadit amintirile si am inceput sa visez la perioada copilariei, cu primul nostru calculator si cu disputele dintre noi, fratii, care faceam cu randul ca sa insumam cel mai mare punctaj. Azi, in loc sa cauti pe Google pe laptop sau calculator 'joc copii', faci o cautare dupa 'joc mobil' pe smartphone si vei gasi noua varianta cu mult modernizata a jocului cu vechime Prepelix din 2000.

Este ca si cu relansarea celui mai popular telefon mobil din toata lumea - NOKIA 3310. L-au readus pe piata cu vechiul design, dar i-au schimbat cateva trasaturi, modernizandu-l usor. Si tare a mai prins la public! Fix ca jocul atat de popular cu vanatul de prepelite. Distractia este si mai mare.

De exemplu, grafica este cu mult peste cea din 2000, jocul poate fi jucat in varianta Pano(360°) - adica in modul panoramic(te poti orienta mai bine in spatiu si impusca mai dibace inaripatele care te depasesc numeric), dar si VR - cu ajutorul unor ochelari cardboard realitate virtuala. Ce este tare fain la noul joc Prepelix(cu aceleasi 'gaini' si aceleasi caraieli) este ca nu trebuie sa mai stai dupa cineva ca sa prinzi si tu randul sa faci pe vanatorul de prepelite. Daca ai un telefon mobil sau o tableta si esti din Romania sau sora Moldova, intri si iti descarci aplicatia. Apoi concurezi pentru cel mai bun loc in tabela de scor globala cu toti cei care joaca jocul in variantele Prepelix Pano si Prepelix VR. 




Este liber la distractie pentru toata familia, atata timp cat ai sarit de varsta de 5 ani! Da. Acum ai aflat ce fac eu cand o dau in mintea copiilor. Ma apuc de impuscat aceleasi 'gaini'(prepelite) enervante ca in urma cu 12 ani, cand am descoperit eu prima data jocul de calculator Prepelix.

Acest articol a fost scris pentru proba XIII din competitia Spring SuperBlog 2018.

Sursa foto si video: prepelix.ro


Comentarii

  1. Foarte frumos articolul. Chiar mi-a placut foarte mult, Oana. Super. Bravo si mult succes la proba. Iti tin pumnii. Fightiiiiiiiiing. You are the best.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu