Pe cine urmaresc in social media



Adevarat e ca stau cam mult timp pe internet. Ba pe laptop, ba pe telefon. Aproape totul se rezuma la accesarea aplicatiilor, a retelelor sociale sau a diferitelor site-uri cu care am treaba. 

Dimineata ma trezeste alarma. Daca tot dau cu ochii de telefon, deschid si netul si intru sa mai vad un mail, vreun mesaj sau vreo notificare pe Facebook sau Instagram. Apoi, am aplicatiile mele de sport pe telefon care ma ghideaza in fiecare zi sa fac miscare si sa imi intru in forma. Deschid si laptopul ca sa ma apuc de treaba. Mai intru pe mail, Skype, Facebook si pe bloguri, evident. YouTube-ul imi sta la dispozitie pentru muzica iar GoodReads ca sa mai dau un check la o carte din lista din Reading Challenge 2018.

Stand atat de mult pe internet, implicit intru constant pe retelele de socializare si pe mail, dar si pe cele doua bloguri(unul dintre ele fiind acesta iar celalalt Blogtomedia.com). Prin intermediul acestor canale dau de oameni faini, cunoscuti in toata tara sau lumea, sau mai putin cunoscuti la nivel national, cu care intru in contact sau pe care doar ii urmaresc cu drag.

Drept pentru care ...

... in aceasta postare am decis sa ii amintesc pe oamenii cool pe care ii urmaresc pe retelele de social media si de la care aflu chestii faine


Sa purcedem, asadar.

YouTube:


  • Recent am dat de Elena Druta, o moldoveanca care nu numai ca are deja o carte scrisa la activ(Fiind imagine. Eseuri din adolescenta), ci si un canal pe YouTube super fain pe care posteaza recenzii la cartile citite de ea - Elena's Bookshelf. Imi plac mult aceste prezentari fiindca ea e foarte naturala in exprimare si vorbeste despre toate aspectele volumelor citite, rele si bune. 
  • Tot pe YouTube ascult piesele lui Argatu', in colaborare sau nu cu Subcarpati. Imi place ca a alaturat un vibe folcloric ritmurilor de drum and base, electronic si dubstep si a dat nastere unor piese catchy, care prind la public si sunt total altfel fata de majoritatea muzicii pe care o auzi in Romania. 
  • Legat de bucatarie, tot pe YouTube gasesc cele mai faine si usor de gatit retete, prezentate pas cu pas de JamilaCuisine

Bloguri si site-uri si Instagram:

  • Imi place mult ce posteaza Dana Rogoz. De curand a initiat o miscare #CopaciiDePeStradaMea prin care incearca sa atraga atentia autoritatilor si oamenilor din toata tara despre copacii care se taie fara masura. Nu e vorba insa despre copacii din paduri, ci despre copacii care tin de spatiul verde, o actiune care se vede cu ochiul liber si pe care o putem reclama cu totii. Aparte de asta imi place ca Dana posteaza impresii si poze misto din calatoriile ei, povesti din viata ei de familie, ne atrage mai mult spre teatru si alte activitati culturale si ne mai si incanta cu proiectul ei Moon. 
  • Mai intru si pe blogurile influencerelor Ioana Grama, Sinziana Iacob, Sanziana Negru, Sandra Bendre care posteaza despre calatorii, produse de beauty, evenimente frumoase, sfaturi diverse si fashion, insa mai mult le urmaresc pe Instagram
  • Imi place foarte mult si ceea ce posteaza Alina Neag, blogger La Dolce Vita Lifestyle, owner si Creative Art Director OneGiraphe & My Petite Giraphe, pe care o urmaresc atat pe Instagram, cat si pe pagina de blog. Are proiecte faine, colaboreaza cu tot felul de firme faine in domeniul ei de activitate si are un feed chic, vesel, care te inspira. 
  • Urmaresc si blogul de calatorii Lipa Lipa, ai caror owneri sunt Simona si Alex, doi nomazi digitali care calatoresc in toata lumea si ne impartasesc din experientele lor, placute sau neplacute. Ca sa stim si noi la ce sa ne asteptam si de ce sa ne ferim. In plus prezinta inainte de a deveni mainstream oferte la bilete de avion si cazare de neratat.
  • Ca site imi place mult Catchy, in care am si aparut cu doua articole, aici si aici. Este pentru femei, despre femei(cu barbati sau fara), cititoarele pot deveni si citite la randul lor. Este un site bine gandit ce a ajuns la a forma o adevarata comunitate. 
  • Blogul Hazna cu cazna il urmaresc datorita povestilor de viata super bine istorisite, a poeziilor cu morala si a relatarilor cu haz din trecutul autoarei Liliana Widocks(sau cel putin asa imi dau impresia datorita personajelor si a numelor). In dulcele grai moldovenesc. Si cred ca pe doamna am descoperit-o tot pe Catchy, semnand unul sau mai multe articole de la care ai de invatat.
  • Tot un astfel de blog sugubat, sau mai degraba care mi-a devenit drag atat datorita graiului din care ii este format continutul, cat si datorita povestilor de viata frumoase din viata romanilor de la tara sau de la oras, este Escaleopi. Articolul care m-a atras in aceasta lume cu farmec a fost unul din cadrul categoriei "Doamne de poveste de la tara". Iar mai recent am inceput sa citesc cu drag articolele din categoria "Ham!" Saga in care aventurile, impresiile si momentele din viata cateilor autoarei sunt redate natural, sub forma de epopee.
  • Era sa uit. Trebuie sa amintesc si de blogul Anca si Cartile, unde gasesc cele mai faine recenzii la carti noi si vechi, care chiar ma ajuta sa selectez cartile pe care le voi mai citi. 
As mai avea probabil si alte personaje despre care sa vorbesc sau macar sa amintesc, dar deocamdata ma rezum la acestea. Voi pe cine urmariti in social media si care sunt persoanele care va inspira?

Sursa foto: Pexels.com


Comentarii