Experienta mea de testare a produselor de ingrijire a pielii Barnangen



Este prima data cand am ocazia sa testez produse de frumusete si ingrijire la mine acasa, si asta se datoreaza platformei @BUZZStore. Ca si multe dintre voi am intrat pe site-ul Buzzstore.ro si m-am inscris la diferite campanii ce erau active in momentul acela. Printre acestea se afla si campania Barnangen cu mesajul "Traieste Lagom!". Mai exact este vorba despre produsele de ingrijire a pielii ale brandului suedez despre care poti afla mai multe intrand pe site-ul lor din Romania(adresa web la sfarsitul articolului).

Mare mi-a fost bucuria cand am primit un mail in care mi se spunea ca sunt acceptata in aceasta campanie si in care mi se cerea sa confirm participarea cu datele mele personale, pentru a-mi fi livrat coletul cu frumusete. Si apoi, in cateva zile am si primit coletul cu articolele de ingrijire ale brandului suedez.

Trebuie sa iti spun ca a fost dragoste la prima vedere! In ideea ca minimalismul ambalajului m-a atras mult fara a sti neaparat ce contine si cum miroase. Acest lucru cred ca este important pentru cumparatori. Mai simplu este mai bun. Mai putin incarcat este mai placut ochiului si asociat cu calitatea. Cam aceasta este de fapt parerea mea!

Asadar, am gasit in pachetul de la BuzzStore urmatoarele produse Barnangen


Despre acest brand, sincer, nu mai auzisem inainte, dar care m-am bucurat ca este folosit si de prietenele mele care nu participa neaparat la aceasta testare:

  • 1 set de produse Barnangen din gama Nutritive pentru pielea uscata si foarte uscata: o lotiune de corp nutritiva, o crema de dus nutritiva si un ulei de corp Midsommar Glow
  • 1 set de spa si un calendar inspirat de mesajul "Traieste Lagom! Traieste echilibrat!"
  • 3 carduri cu informatii despre produse, 3 bureti de baie colorati si 3 mostre de produs pentru 3 prieteni
  • 1 ghid de Buzzer care sa ma ajute sa parcurg toti pasii necesari pentru o testare de succes

Am aflat ca aceste produse de beauty Barnangen sunt inspirate din modul de viata si de gandire al suedezilor


Asa ca daca ei sunt fericiti si duc o viata linistita si prospera, ce ne-ar impiedica si pe noi sa facem la fel? 'Lagom' inseamna nici prea mult, nici prea putin. Mai pe scurt inseamna "echilibru" in toate. Imi place la toate cele 3 produse de ingrijire a pielii ca sunt minimaliste si ca au un miros simplu si fresh. Ca de primavara cum ar spune o prietena care are si ea lotiunea de corp Barnangen Nutritive Body Lotion. Imi mai place mult la lotiunea amintita faptul ca intra in piele destul de repede, fara a trebui sa masez de zor. Si nici nu imi lasa palmele lipicioase precum o alta lotiune de corp despre care iti spuneam intr-un alt articol pe blog. 

Un lucru m-a dezamagit. Dar nu legat de produse, ci legat de continutul coletului. Cum am mai zis si pe Instagram sau pe Facebook, vazusem untul de corp All Over Rescue la alte buzzerite si mi l-as fi dorit si eu. In schimb, pe langa lotiunea de corp si crema de dus, eu am primit uleiul de corp Midsommar Glow, un mix de uleiuri florale cu serum pe baza de ulei. Dar mi-am dat seama ca este si mai potrivit pentru pielea mea, de aceea mi-a si fost repartizat de catre Buzzstore impreuna cu Barnangen. 

Asadar ....

Le voi lua pe rand si va voi spune cate ceva despre fiecare dintre cele 3 produse de ingrijire de la Barnangen



  • Crema de dus Nutritive

La prima incercare mi-am dat seama ca gelul de dus crema se comportă ca o adevarata crema sau mai bine zis ca un sapun. Nu face multa spuma si pare ca intra in piele, nelasand foarte multa spuma de indepartat la clatirea pielii. In plus, folosind si buretele de baie sau lufa din setul de rasfat de la Barnangen, crema de dus a intrat si mai mult in piele, in acelasi timp indepartand minunat pielea moarta. Mai are și un miros placut, de crema fresh, care se aprofundeaza odata cu aplicarea lotiunii de corp Nutritive. 


  • Lotiunea de corp Nutritive

Dupa dus am testat și lotiunea de corp Nutritive. Pot spune ca a intensificat hidratarea din timpul dusului si asta pentru ca are aceeasi formula cu Cold Cream ca si crema mai sus amintita. In plus miroase placut, nu prea puternic si totusi potrivit. Se incadreaza de minune in conceptul #Lagom. Imi mai place ca se aplica usor, avand acea trompita ca la difuzoarele de sapun lichid, cu care m-am obisnuit la fosta mea lotiune de corp. In schimb, pentru ca pielea mea e destul de uscata, am nevoie de mai multe aplicari pentru a o hrani suficient si a-i oferi o senzatie ca de matase.


  • Uleiul de corp Midsommar Glow

Despre acest ulei de corp pot spune ca patrunde foarte fain in piele, iti ofera senzatia de matase la atingere. Insa, nu imi prea place faptul ca miroase destul de puternic. Adica parfumul uleiurilor esentiale isi face simtita prezenta. L-as putea asemana chiar cu mirosul de tamaie sau de betisoare parfumate arse din belsug. Este grozav ca aplicand acest ulei de corp inainte de a iesi in oras, nici nu mai este nevoie sa te dai cu parfum, deoarece uleiurile esentiale din produs isi fac simtita prezenta toata ziua. 


  • Setul de spa format din piatra ponce, burete de baie, lufa si periuta pentru unghii gasit in acel ciubaras minunat de la Barnangen mi se pare ideal

Dupa cum am spus, buretii naturali ajuta la indepartarea pielii moarte, catifeland-o cu grija iar piatra ponce este grozava pentru catifelarea calcaielor uscate sau pentru indepartarea pielitelor moarte din zona degetelor de la picioare. Si periuta pentru unghii isi face treaba bine, deoarece perii naturali intra pe sub unghii si indeparteaza orice urma de murdarie destul de rapid. 

In sfarsit, pot spune ca experienta mea de testare a produselor Barnangen a fost una grozava, fiind si prima din campaniile BuzzStore la care am fost acceptata. Tot ceea ce am scris aici tine exact de felul in care am perceput eu produsele. Asa ca plusurile vazute de mine, dar si minusurile(mai putine), poate te ajuta si pe tine sa iti alegi urmatoarele produse de ingrijire pentru corp. 

  • Daca vrei sa devii si tu tester sau Buzzer pentru BuzzStore, intra pe site-ul lor si inscrie-te in campaniile preferate.
  • Iar daca doresti sa afli si mai multe despre articolele de ingrijire si gamele de skincare de la brandul suedez de beauty Barnangen, intra aici pe site-ul lor. 

Sursa foto: galerie personala

Comentarii