Vara asta ma simt FAntastic! Si am si aliati de nadejde


In sfarsit simt vara cu adevarat. Urmeaza o saptamana de vacanta in Franta si apoi revenirea in Romania, locul care este mereu ACASA. Insa chiar inainte de a impacheta pentru plecarea in concediu, BUZZStore m-a bucurat din nou felicitandu-ma ca am mai fost selectata pentru o campanie de testare. De data asta este vorba despre un set de produse de ingrijire, perfecte pentru vara si pentru vacanta, de la Schwarzkopf. Si ma simt FAntastic din nou datorita acestei oportunitati.

Setul de produse primit de la BuzzStore este format din gel de dus tropical si deodorant spray din noua gama "rasfat cu arome tropicale" FA Fiji Dream Island Vibes

Cosmeticele primite de mine ma duc cu gandul la insule exotice, la plaje cu nisip roz, ape turcoaz cu sclipiri de diamante si palmieri cu frunze uriase sub care stau intr-un hamac impletit. Gelul de dus si deodorantul spray FA Fiji Dream sunt cu aroma de pepene rosu si ylang ylang. Fac parte din cele mai noi game de cosmetice pentru vara si concediu gandite de FA, alaturi de Bali Kiss si Hawaii Love.

Am mai primit alaturi de setul de produse si o minge rosie mare pentru plaja. Iar pentru prieteni am avut de daruit din partea acestei campanii, ca sa se simta FAntastic si ei in aceasta vara, bratari rosii cu mesajul campaniei si flyere colorate cu surprize faine, adica despre campania cu premii.

Cum m-am simtit eu testand aceste produse de ingrijire summerish?

Mi-nu-nat! Daca anterior iti vorbisem despre produsele de ingrijire ale pielii de la Barnangen cu Cold Cream, numai bune pentru pielea uscata din tot timpul anului, acum iti voi vorbi despre setul de produse Fiji Dream Island Vibes ce te duce instant cu gandul la o vara calda, la mare, ocean, insule pustii si aventuri exotice in tari calde. Si daca nici nu am visat vreodata la a ajunge in insulele Fiji, macar am fost transportata cu gandul acolo, inchipuindu-mi cea mai exotica vacanta din viata mea.

Da! Asta pentru ca sunt cosmetice adresate vacantei, concediului, veseliei si exotismului. Le iei cu tine in bagaj oriunde te-ai duce si cand le folosesti te fac sa iti zburde mintea imediat la timp liber si relax doar pentru tine. Folosindu-le, si mie mi-au dat vibe-uri super de vara fierbinte, nisip fin si ape cristaline, cu peisaje parca decupate din Atlasul Lumii.

Si acum despre fiecare produs FA Island Vibes.

Gel de dus FA Island Vibes Fiji Dream

Acest produs pentru ingrijirea pielii la dus este grozav. Miroase a vacanta la propriu! Scrie ca are o aroma de pepene rosu si ylang ylang. Insa, pentru mine cel putin, mirosul de flori din India este mult mai pregnant decat cel de pepene rosu, pe care de altfel il ador. Pot spune ca gelul face suficienta spuma la o singura aplicare, si cu ajutorul unui burete de baie spuma este multiplicata, astfel incat te vei simti infasurata de clabucul aromat ca intr-un norisor pufos.

Iar dupa dus, lasa si pielea usor aromata, pe langa faptul ca o hidrateaza. Mai are si formula vegana, ceea ce multumeste pielea, dar si mintea, toleranta este asupra pielii de orice tip. Eu il recomand pentru aroma, pentru consistenta spumei, dar si pentru pretul foarte accesibil pe care il are. In plus, pentru faptul ca iti elibereaza mintea si te transporta undeva departe, este minunat!

Deospray FA Island Vibes Fiji Dream 

Alaturi de gelul de dus din aceeasi gama, deodorantul spray primit este de asemenea perfect pentru vara. Cu o aroma de pepene rosu si ylang ylang, la un prim sniff pare dulce, dar este de fapt fresh. Dupa testare, pot spune ca nu lasa urme la subrat odata aplicat si persista ok chiar si daca este destul de cald afara. Pentru mine este foarte important ca nu lasa urme, deoarece am mai avut deodorante spray de la alte branduri si m-au lasat balta, ceea ce este grav pentru un antiperspirant. In plus, nici nu contine alcool si astfel nu agreseaza pielea proaspat epilata.



Impreuna, cele doua produse de ingrijire a pielii de la FA Island Vibes fac o echipa grozava. Eu le recomand cu drag si iti mai spun, daca nu era destul de clar din ce ti-am zis deja, ca sunt ideale pentru vacanta!

Sursa foto: galerie personala

Comentarii

Trimiteți un comentariu