La vie en rose pe Coasta de Azur. Jurnal de calatorie: alta zi in Cannes


26 iunie: Daca cu o zi inainte am fost prin Cannes doar putin si apoi ne-am indreptat spre Ile Sainte Marguerite, in cea de-a patra zi petrecuta pe Coasta de Azur am hotarat sa exploram mai bine orasul care ne gazduieste.








Dupa micul dejun am cules lamai și am pregătit limoncello impreuna cu gazdele noastre de la Cannes. A fost foarte amuzant si placut sa facem asa ceva prima data in viata noastra. Iar povestile au curs de la sine ca in fiecare zi, de altfel. Apoi am mers sa luam prânzul pe o terasa de pe plaja - Vegaluna - cu gazdele noastre și după am mers la plaja publică.



Am făcut plajă si spre seara am vizitat orașul vechi numit Suquet. Am urcat la Musee du Castre, un fort de unde ai vedere panoramică asupra a tot orașul. Se poate ajunge urcând pe jos pe scari visa vis de statia de bus Hotel de Ville. Se poate urca, de asemenea, cu busul sau pe jos urmărind stradutele inguste cu terase din centrul vechi sau poți lua trenuletul turistic ce te duce peste tot în oras și il poti lua de lângă Palais du Festival Cannes.












Apoi am coborât în oras în Suquet și am luat cina urmărind si meciul dintre Argentina cu Nigeria la care a castigat Argentina si am avut ocazia sa vedem si niste suporteri argentinieni infocati care au acaparat toata atentia la terasa in care eram, dar si atentia trecatorilor care si-au facut poze cu ei, s-au bucurat impreuna si s-au filmat de zor.

In viitorul articol din jurnalul de calatorie pe Coasta de Azur, in Franta, va voi povesti despre ziua petrecuta in Saint Paul de Vence, o cetate oras romantic cu o multime de artisti si galerii de arta minunate. 

Pana atunci, va doresc o seara placuta!

Sursa foto: galerie personala




Comentarii