O zi ca oricare alta. Dar cu ceva in plus

Pana la urma ziua de nastere este o zi ca oricare alta. Pentru cei din jur. Dar si pentru tine, care implinesti o oarecare varsta. Nu stiu daca ar trebui sa fiu mai fericita sau mai trista. Nu stiu daca ar trebui sa rad sau sa plang. Dar am facut si 27 de ani. Nici nu stiu cand au trecut. Nici nu stiu ce am mai facut anii trecuti pe vremea asta. Adevarul este ca ma simt la fel. Am aproape 30 de ani, dar ma simt de 25. Am mai luat cateva kile, dar ma simt la fel de bine in pielea mea. Riduri nu mi-au aparut, parul nu imi cade mai mult decat de obicei si toate ca toate, nici nu am fire albe in cap. Hahahaha! (Tare amuzanta sunt!)

O zi ca oricare alta. Dar cu ceva in plus

Pe 3 iulie m-am nascut, undeva dupa amiaza cred. Nu tin minte nimic, evident! Dar tin minte cand am avut 18 ani ca am iesit cu fetele la terasa la pizza si ne-am simtit super bine. Cadourile de atunci nu se compara cu nimic de acum. Prietenele mele de atunci, o parte ramase si astazi, au fost foarte creative si m-au facut sa ma simt super bine. Cred ca nici nu se compara aniversarile noastre de 18 ani, a celor ce avem acum aproape 30 de ani, cu majoratele celor de 18 ani din ziua de azi. Ce tinute de gala, ce cabane, restaurante inchiriate si DJ invitati sa mixeze?! Totul pe banii parintilor?! Era mai fain cand adunai banuti si puneai deoparte din banii de scoala, banii de liceu sau ce primeai de la bunici si rude, ori din joburile sezoniere, ca sa iti scoti prietenele in oras la un suc si la o prajitura. La fel de faine erau si cadourile creative facute de mana sau reciclate, portretele ori alte maruntisuri faine pe care le primeai in pungi de cadouri folosite a n'a oara de la cei din familie. 

Da. De ziua mea am primit si anul acesta urari asteptate sau mai putin asteptate, mesaje frumoase si ganduri sincere. Nu stiu exact insa cata lume ar fi stiut de aceasta zi daca nu ar fi existat Facebook sau alte soiuri de remindere pentru zile aniversare. Dar oricum, vanitatea m-a facut sa pastrez vizibila pe FB data de nastere, doar asa ca sa vad cate mesaje primesc, ca mai apoi sa ma simt bine raspunzand cu "Multumesc!" Macar sunt sincera! :)))

Asa a trecut si ziua asta din viata mea. O zi ca oricare alta

Nu am schimbat inca prefixul, si nici nu simt ca imi sufla in ceafa. Nu ma simt nici mai inteleapta, dar nici nu m-am prostit mai tare. Am avut momentele mele de fericire in acest an, ca si momentele mele de amar. Nimic prea exceptional, dar nici o nefericire prea mare incat sa ma darame. Alaturi de mine sunt exact persoanele de care am nevoie si le multumesc mai mult decat oricand pentru asta. Si inca ceva: anul asta am fost atat de prinsa incat nu am apucat sa fac nici o poza!!!!(aceasta din articol e de anul trecut) O fi bine, o fi rau! :)))

Sa aveti si voi zile aniversare care sa va fericeasca si toti anii la fel de frumosi ca cea mai vesela zi din viata voastra! Si tineti minte ca anii ce trec nu trebuie plansi, deoarece acestia contin amintirile ce ne definesc si constituie toata experienta noastra de viata!

Va pup si va imbratisez!

Oana


Sursa foto: galerie personala

Comentarii