3 sampoane uscate. 3 impresii diferite


De cand am descoperit ca exista sampon uscat in magazine, l-am incercat sa vad ce 'minuni' face asupra parului. Prima data am luat si folosit produse de la Batiste luate din farmaciiile Sensiblu. Apoi, mai tarziu, am trecut si la alte produse pentru improspatarea parului. Acum, pot spune ca am folosit 3 sampoane uscate diferite. De aceea si vreau sa vorbesc un pic despre fiecare.

Nu fiecare a functionat in acelasi mod pentru un refresh dat podoabei capilare. Tocmai de aceea pot vorbi despre impresii diferite din perioadele de testare.

Initial, am incercat cam toate tipurile de sampoane uscate de la Batiste

Cu arome diverse, cele originale, cele lansate proaspat pe piata cu mirosuri tropicale si asa mai departe. Insa, acum voi spune cum a functionat doar unul dintre produsele Batiste pentru mine. Cel pentru par brunet, Divine Dark. Si celelalte despre care voi comenta aici sunt tot pentru par inchis la culoare: Balea fur dunkles haar si Garnier Ultra Doux pentru par vopsit sau nuantat.

3 sampoane uscate: 1 - Divine Dark de la Batiste


Acesta este numarul 1 in topul meu deoarece si-a facut treaba cel mai bine.

Avantaje: 

  • Nu a lasat reziduuri albe ca la fixativ sau ca la sampoanele celelalte
  • Acopera fain firul de par brunet sau negru 
  • Ba chiar poate oferi acoperire firelor albe si radacinilor crescute
  • Miroase fain si l-am gasit la o oferta buna pe vremea aia.

De obicei, un asemenea sampon costa individual intre 13 si 19 lei. Insa, eu l-am luat la oferta de 2 sampoane uscate la pret de 30 de lei, mi se pare.

Dezavantaje: 

  • Nu mi-a placut insa faptul ca dupa ceva timp de la aplicare, am simtit o usoara mancarime la nivelul scalpului

3 sampoane uscate: 2 - Balea pentru par inchis la culoare


Am zis ca daca tot am testat cam tot ce se putea de la Batiste, sa incerc si varianta pentru par inchis la culoare, de la Balea. Samponul acesta l-am luat de la DM, are tot 200 ml ca si cel de la Batiste si a costat cam 10 lei la vremea lui. 

Diferenta dintre cele doua sampoane uscate nu este doar de pret, ci si de persistenta. 

Avantaje: 
  • Samponul Balea nu este atat de inchis la culoare precum cel din farmaciile Sensiblu. Deci nu vei avea probleme cu colorarea fruntii sau a hainelor
  • Nu este nici alb, nu lasa reziduuri
Dezavantaje:
  • Produsul de la Balea, desi pulverizez suficient la o utilizare, parca nu 'umfla' parul atat de tare la radacina precum Batiste
  • Nu are o acoperire atat de mare a radacinilor crescute, de exemplu. Desi eu nu pentru asta il folosesc
  • Parul se lasa mult mai usor si mai repede si nu mai are volum in crestet, unde imi doresc eu sa aiba
Acest produs il folosesc momentan. Este pe locul 2 in topul celor 3 sampoane uscate testate pana acum.

3 sampoane uscate: 3 - Garnier Ultra Doux pentru par vopsit sau nuantat


Acesta, dintre cele 3 produse pentru improspatarea parului, este pe locul 3(si ultimul) in topul meu. Nu stiu neaparat cum am ajuns sa il posed, dar eu nu am parul nici vopsit, nici nuantat. Cel putin, nu recent. Nu are neaparat o culoare inchisa precum sampoanele anterioare pentru par brunet. Varianta in care l-am cumparat de la un hipermarket din Franta este de 150 ml si a costat cam 20 de lei. 

Nimic de zis, produsele pentru par de la Garnier sunt bune. 

Avantaje: 
  • Are o formula cu ulei de argan si merisoare
  • Aroma sa este grozava si persista ore bune
Dezavantaje:
  • Acest sampon nu m-a dat pe spate 
  • Si este si destul de scump  
  • Desi are ingrediente bune, sub forma de sampon uscat nu prea vad cum poate ajuta parul 
  • Nici nu da volum grozav parului
  • Nu absoarbe atat de bine sebumul 
  • Si mai da si mancarimi sau matreata in zona scalpului
Dar hey, aceasta este strict impresia mea de testare!

La voi cum sta treaba? Ce sampoane uscate utilizati de obicei pentru a da un refresh rapid parului si care vi se par cele mai eficiente?

Sursa foto: galerie personala

Comentarii

Trimiteți un comentariu