Impresia mea de testare a produselor CeraVe


Datorită Buzzstore am avut ocazia să testez până acum tot felul de lucruri minunate și de calitate.

De curând am fost acceptată și în campania CeraVe România

Am primit coletul cu produse de îngrijire pentru piele uscată de la brandul american CeraVe ce constă într-o cremă hidratantă, un gel de curățare și două mostre de gel curățare cremă și loțiune hidratantă. În plus, alte mici mostre de produse pentru prietene cu pielea uscată sau sensibilă.

Deși nu am pielea uscată în general, iarna fenomenul se accentuează și nu îmi place deloc. În plus, după piscină, unde este apă cu clor din abundență, pielea se simte și mai ciudat și iritabilă. Drept pentru care abia așteptam să testez mai mult timp produsele CeraVe fără parfum, dar cu ceramide esențiale unei epiderme hidratate, și să revin cu părerea mea sinceră despre rezultate.
De când am primit produsele CeraVe Romania am început o rutină de îngrijire zilnică cu aceste cosmetice cu ceramide, acizi grași și acid hialuronic.

  • Gelul de spălare hidratant CeraVe îl folosesc atât pentru față, cât și pentru corp, la duș. Acesta nu face spumă și nici nu este parfumat. Dar este delicat și are o textură lejeră, non-grasă. S-a întâmplat să îl încerc fără să îl clătesc și nu este deloc lipicios sau gras. Gelul curăță pielea de sebum și impurități, dar nu o usucă și se simte bine chiar și pe pielea sensibilă, care se irită ușor.

  • Crema hidratantă CeraVe nu are parfum și este super potrivită și pentru față și pentru corp. Nu este grasă și intră ușor în piele, mai ales în cea uscată. Având în vedere că mi-era greu să rămân fidelă unei singure creme de față de-a lungul vremii, produsul acesta s-a nimerit să fie ce îmi trebuia. Este perfectă mai ales pe timp de iarnă când pielea mea se usucă ușor, se înroșește de la frig și se irită una-două.
În plus, nu o folosesc doar eu. Având în vedere că are un gramaj XXL, și soțul o aplică constant. Eu o recomand, alături de gelul de curățare, și pentru zonele care se usucă mult mai repede, cum ar fi coate, călcâie sau genunchi. Asta pentru că aceste zone sunt problematice în permanență.

Cea mai bună analogie pe care o pot face legat de pielea mea iarna este cu zăpada aspră. În sezonul rece, tenul, dar și pielea mâinilor și a corpului îmi sunt uscate și ușor iritabile, cu cojițe datorate temperaturilor reci sau a aerului cald, care absoarbe toată umezeala din piele.

Știi cum îți simți mâinile după ce te bulgărești fără mănuși. Pielea e inflamată, aspră și roșie. Iar după ce dispare umezeala și senzația de rece, mâinile îți sunt iritate și uscate.

Pentru momentele acestea există produse de calitate cu ceramide și acid hialuronic, de la CeraVe România


Crema hidratantă este preferata mea. Formula ei e untoasă și groasă. Nu intră imediat în piele, dar când o face, după ce o masezi bine, epiderma e hidratată și se vede cu ochiul liber. Și chiar dacă te speli pe mâini, este activată o barieră care ține textura cremei în piele protejând-o, fără să permită uscarea mâinilor din nou.

Eu o folosesc atât pentru față, cât și pentru corp. E super pe timp de iarnă. Simț că acționează ca o barieră împotriva frigului și a aerului uscat care poate face ravagii în cazul pielii mele. E potrivită și pentru pielea foarte uscată și sensibilă.

Gelul fără parfum îl folosesc și pentru ten, dimineața la spălare și la demachiere seara, dar și pentru corp, la duș. Chiar dacă nu face spumă, este delicat cu pielea și curăță bine.


Am mai primit în coletul de la Buzzstore și mostre de gel de curățare spumant și loțiune hidratantă. Acestea sunt tot fără parfum și la fel de delicate cu pielea. Deosebirea dintre gelul de spălare hidratant și gelul de curățare spumant o face spuma, care lipsește la primul, dar este sesizată la al doilea cosmetic. 

În ceea ce privește loțiunea hidratantă, nu am folosit-o foarte mult deoarece acum mă axez pe crema hidratantă pentru față și corp. Însă, este la fel ca ea, doar că într-o formulă mai lichidă și mult mai potrivită pentru corp, și nu pentru față. 

Mie îmi plac aceste noi cosmetice aflate în teste pentru că sunt cât se poate de calitative. Sunt mulțumită de produsele Cerave. Și având în vedere că în magazine prețurile sunt mărișoare, asta face paralela cu eficiența lor. Voi le-ați încercat? Cum vi se par? 

Sursă foto: galerie personală

Comentarii