Impresia mea de testare a gamei Advance Techniques Reconstruction de la Avon



Am avut si eu ocazia sa testez gama de ingrijire a parului Advance Techniques Reconstruction de la Avon. Am primit:
  • un sampon(400 ml), 
  • un balsam de par(250 ml) 
  • un ulei ser hidratant cu cocos si argan(100 ml)
  • o mini perie de par
  • o rama foto minimalista, dar eleganta

De fapt, toate aceste produse din noua gama au un ambalaj elegant si minimalist. Negrul predomina, iar auriul si rosul nuanteaza calitatea cosmeticelor pentru par.

Chiar si inainte de a primi aceste produse de la BUZZStore eram familiarizata cu sampoanele si uleiurile de par de la Advance Techniques. Din prima stiam ca miros super! Apoi, testand samponul si balsamul fortifiant impreuna cu serumul cu argan si cocos, am realizat ca sunt produse eficiente pentru par.

După aproape două săptămâni de la primirea pachetului cu produse, mi-am creat o rutină de îngrijire a părului

Dacă eu nu foloseam înainte balsam de păr și foarte rar ulei de păr, acum o fac. Pe lângă șampon, aplic pe păr și balsamul din aceeași gamă. Și surpriză, dacă țin cont de pașii simpli recomandați de Avon în broșurica atașată, părul meu nu se îngrașă. Înainte mi se întâmpla asta dacă nu clăteam bine părul după aplicarea balsamului.

A rezultat un par curat si proaspat. Dar si subtil parfumat. Secretul sta in ingredientele folosite. In plus, serumul de par poate fi folosit si ca masca impreuna cu ce mai ai prin casa sau separat, ori simplu, ca protector al parului dupa spalare.

Poate fi aplicat pe toata suprafata parului, dar cu masura si evitand scalpul. Iar legat de balsam, acesta trebuie aplicat doar pe varfuri dupa samponare, fara a mai fi necesar sa fie clatit. Chiar daca nu le folosesc de atat de multa vreme, recomand produsele acestea din gama Advance Techniques Reconstruction. Pentru un par mai puternic si ingrijit!

Textura samponului si a balsamului este fina si ambele produse miros grozav

De fapt toate trei. Samponul face spuma suficienta, deci nu trebuie sa aplici foarte mult produs in palma ca sa te speli. Si totusi daca vrei mai multa spuma, poti combina cu apa. Balsamul vine intr-un recipient de 250 ml si iti va ajunge mult timp, dupa parerea mea. De asemenea, nici de el nu trebuie facut abuz deoarece trebuie sa aplici doar putin pe varfuri. Dupa ce ai spalat parul. Nu se clateste dupa cum am mai spus!

În broșura pe care am primit-o odata cu produsele, ni se recomandă să aplicăm serul hidratant pe toată lungimea părului, dar doar după ce l-am tamponat ușor înainte cu prosopul. Totuși, este de înțeles că NU trebuie să aplici acest ulei pe scalp. Astfel vei avea un păr îngrijit și strălucitor după ce se va usca complet. În plus, va mirosi și tare bine, deoarece gama Advance Techniques de la Avon este renumită pentru aromele sale delicioase.

Pentru că ne supunem atât de des părul la chinuri de dragul frumuseții(îndreptat cu placă, uscat cu feonul, buclat cu ondulatorul, asta pe lângă factorii externi vitregi), trebuie să îl și îngrijim cum se cuvine dacă vrem să ne mai rămână pe cap.


Pentru a-l întări și proteja, Avon a creat gama de produse Advance Techniques Reconstruction

Așadar, șamponul și balsamul alături de serumul cu ulei de argan și cocos acționează pentru ca noi să avem un păr frumos, bogat, strălucitor si parfumat.

Testând această nouă gamă și respectând pașii de aplicare a fiecărui produs în parte, părul meu nu s-a mai îngrășat atât de repede ca înainte. In plus, parcă parcă se așează mai bine odată periat.

Aceste produse pentru un păr mai puternic și mai des sunt și accesibile ca preț în toate cataloagele Avon sau pe site-ul Avon.ro.

Voi ce părere aveți despre ele? Le-ați testat recent?


Sursa foto: galerie personala

Comentarii

  1. Si eu am fost selectata sa le testez.Mi s-au parul ok.Singurul cu care parul meu nu prea s-a inteles a fost samponul.Mi se pare ca lasa parul cam aspru, dar am folosit balsam dupa si a fost ok.Dintre cele 3 produse cel mai mult imi place serul.Miroase super, nu incarca parul si intareste firul de par

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-as bucura daca mi-ar lasa parul mai aspru, fiindca este fin. Dar nu am observat asta. In schimb nici balsamul si nici serul nu mi-au ingrasat parul. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu