Produse Gerovital H3 pe care le-am incercat


Cu ceva timp in urma am primit, datorita unui concurs pe Instagram castigat, un set de produse de ingrijire a tenului din gama Gerovital H3 Hyaluron C, de la Farmec. Eram deja obisnuita cu aceasta gama si cu brandul in sine datorita platformei de blogging creativ SuperBlog unde Farmec a fost sponsor in cateva editii la rand. Si cunosteam deja renumele brandului, deoarece este romanesc si foloseam in familie produse sub marca acestuia. 

Dar ce am primit in coletul de la Gerovital H3?

Pachetul primit chiar a doua zi de la confirmare continea 3 produse din gama Gerovital H3 Hyaluron C, alaturi de cateva mostre de creme din alte game ale brandului. Produsele le-am primit cu bucurie si am inceput sa le folosesc imediat, in timp ce mostrele am ales sa le fac cadou unei prietene ca sa se bucure si ea de noutati.


Asadar, continutul:

  • Apa micelara Gerovital H3 Hyaluron C(400 ml)
  • Fiole cu acid hialuronic si vitamina C Gerovital H3 Hyaluron C(10 bucati)
  • Crema antirid de noapte Gerovital H3 Hyaluron C(pentru fata, gat si decolteu)
  • Mostra de crema hidratanta cu ulei din flori de mac Gerovital Plant
  • Mostra crema hidratanta cu flori de orhidee pentru ten normal de la Farmec
  • Mostra crema CC matifianta Gerovital Stop Acnee
Dupa cum am spus, gama aceasta de la Gerovital mi-era deja cunoscuta deoarece am mai scris despre ea. Aici poti citi si alte articole de pe blogul meu referitoare la brandul Farmec:

Eu sunt cel mai priceput doctor in frumusete al corpului meu

In acest an miss Noel preia responsabilitatea impartirii de cadouri in toata lumea

Creativitate si ... acnee vizibila. Reteta pentru un Halloween de succes

Nu am devenit cu timpul lebada cea frumoasa, dar am descoperit farmecul machiajului

Crema antirid de noapte Gerovital H3 Hyaluron C(pentru fata, gat si decolteu)

Pentru ca fiolele apucasem sa le testez deja inainte, am luat crema antirid la puricat, deoarece crema mea de fata era deja pe terminate. Desi era pentru noapte, eu am folosit-o atat ziua, cat si seara, inainte de culcare. Mi-a placut destul de mult deoarece are o textura lejera, nu este grasa, si are si un miros placut. Este evident ca eu nu am utilizat-o ca sa imi imbunatatesc aspectul tenului in ceea ce priveste ridurile, deoarece nu am asa ceva. 

Si de cand am inceput-o, am aplicat-o constant pe fata, pe gat si pe decolteu. Eu asa fac de obicei cu orice crema cumparata; o folosesc pana se termina si nu tin cont neaparat ca e zi sau noapte. O aplic atunci cand simt nevoia sau cand tenul meu imi da senzatia de uscaciune. Fain a fost ca produsul reusea sa imi hidrateze pielea si aplicand doar putin pe varfurile degetelor. Poate ca asta a fost efectul cocktailului de vitamine din compozitia sa. 

Oricum, mi-a placut destul de mult si nu am avut vreo problema cu ea avand in vedere ca era recomandata pentru utilizare persoanelor de la 30+ in sus. Poate tocmai in cazul acestora, efectul de umplere a ridurilor chiar se face vizibil. 

Fiole cu acid hialuronic si vitamina C Gerovital H3 Hyaluron C

Despre aceste fiole am mai scris in articolul acesta:

Frumusetea dobandita vs. frumusetea naturala


Ce pot sa mai spun in plus este ca o singura fiola nu numai ca iti ajunge pentru aplicarea serului pe fata, ci si pe gat si decolteu, deoarece este din abundenta. In plus, folosind aceste fiole cu acid hialuronic, lipozomal si vitamina C iti simti fata ca si cum ai folosit o apa termala. Serul nu se simte totusi la atingere ca apa, ci este mult mai catifelat si prin masarea lui pe piele, se absoarbe super ok. Se recomanda totusi si aplicarea unei creme de fata dupa utilizarea unei fiole, deoarece se poate instala senzatia de usoara uscaciune. Mai ales in cazul tenului de asa natura, precum al meu. 

Apa micelara Gerovital H3 Hyaluron C

Dupa ce am testat pe rand crema si fiolele de la Farmec, am trecut si la utilizarea apei micelare din gama H3 cu acid hialuronic. Asta dupa ce am terminat apa mea micelara obisnuita de la Garnier(varianta 3 in 1). 

Apa asta micelara intr-o cantitate considerabila(400 ml) o folosesc pentru demachiere oricand este nevoie, dar si pentru a da un refresh tenului din cand in cand. Are un miros placut, la fel ca si crema antirid despre care vorbeam mai sus, si se aplica foarte simplu pe fata, gat si decolteu cu ajutorul dischetelor demachiante. 

Nu este nevoie ca fata sa fie clatita dupa deoarece apa micelara nu este uleioasa sau lipicioasa. Insa, eu mereu aplic o crema hidratanta dupa demachiere sau improspatare, fiindca tenul meu este oarecum uscat si are nevoie de un nivel de hidratare mai mare. Eu sunt multumita de felul in care indeparteaza machiajul si curata impuritatile.

  • Si ca o incheiere, daca ai citit pana aici parerile mele despre aceste 3 produse din gama Gerovital H3 Hyaluron C, trebuie sa mai stii ca brandul Farmec nu face teste pe animale pentru a vedea eficacitatea cosmeticelor sale. Inca un plus, daca ma intrebati pe mine!

Voi ati folosit produse cosmetice de la Farmec, in special din gama cu acid hialuronic si vitamina C? Cum vi se par?

Sursa foto: galerie personala


Oana M. 


Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Super. Produsele romanesti sunt de calitate si ma bucur ca sunt apreciate in primul rand la noi in tara. :)

      Ștergere
  2. E bine venit acest review! Multumesc pentru informatiile împărtășite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă tentează să încerc fiolele, sună tare bine prezentarea lor ��.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te-am putut inspira. In cazul meu, nu prea am observat diferente ca sa zic acasa, dar poate ca pe alte tipuri de ten dau rezultate mult mai vizibile. :P

      Ștergere
  4. Gerovital e o marca romaneasca foarte buna, ma bucur ca iti plac produsele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Le cunosc produsele. Incepand cu demachianul cu laptisor de matca Doina si pana la aceste produse din gama Gerovital, le-am testat de-a lungul timpului si sunt de calitate. Sunt mandra ca e o marca romaneasca.

      Ștergere
  5. Mi-am cumparat si eu crema antirid de la Gerovital dar mi s-a parut foarte grasa, in schimb apa micerala este foarte buna❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru tenul meu, crema de noapte a fost super(al meu e mai uscat). Iar apa micelara inca o folosesc, este minunata! <3

      Ștergere
  6. Articolul tău a venit la fix, chiar trebuie să-mi cumpăr o apă micelară și nu știam ce să aleg, dar mai convins, voi testa apa micelară de la Gerovital.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult! Apa micelara de la Gerovital este super faina. Curata, improspateaza si miroase delicat. Cea de la Garnier si asta sunt preferatele mele. :)

      Ștergere
  7. Eu folosesc produsele din gama Stop Acnee, pentru ca se potriveste mai bine cu tenul meu gras, insa ma tenteaza fiolele cu acid hialoronic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu le-am incercat pe acelea, dar am auzit ca ar fi destul de eficiente. :)

      Ștergere
  8. Si sotia mea foloseste produse gerovital, in general sunt bune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este. Femeile stiu ce este mai bun pentru ingrijirea lor.

      Ștergere
  9. Da. Sunt si game noi aparute. Si apa micelara de la Gerovital H3 chiar este tare buna.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu